Beantwoord

Beugel ExperiaBox V10 is spoorloos

  • 14 July 2019
  • 10 reacties
  • 183 keer bekeken

Heb al een tijdje de Experiabox V10 maar nooit een beugel hoeven te gebruiken. Nu ben ik verhuisd en ik ben de beugel kwijt. Heb em nu wel nodig in het nieuwe huis maar de doos waar ie in zat is weg. Hij staat nu ongelukkig verstopt in een hoekje om ongelukjes te voorkomen. Hoe kom ik aan een nieuwe?

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Bart_ 15 July 2019, 11:20

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Staat jouw V10 nog netjes op z'n ovale voet?
Zo ja, dan heb je de muurbeugel weer gevonden. 😉
Nee, hij staat niet op een ronde voet
Reputatie 7
Jammer, die ovale voet is immers ook de muurbeugel.
Hoe had je hem dan staan/hangen/liggen in jouw vorige huis?
gewoon liggend
Reputatie 7
gewoon liggend
Helder.
Ik hoop dan KPN losse muurbeugels voor de V10 heeft.
Ik ook
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @wandaa. We hebben de mogelijkheid om een nieuwe muurbeugel toe te sturen. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra we je gegevens hebben ontvangen kunnen we een muurbeugel toesturen. Laat je ons weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Hoi Vikash,
ik heb wat gegevens ingevuld, dank voor de snelle reactie
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @wandaa Ik ben even stand in voor Vikash, die van een welverdiende vakantie geniet. Ik heb de muurbeugel voor je aangevraagd en één dezer dagen komt hij naar je toe!
Heb inmiddels al bericht gehad dat de beugel onderweg is, fijn, vlotte service 😀

Reageer