Beantwoord

Bevestiging bestelling

  • 17 March 2019
  • 4 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik heb deze bestelling geplaatst 24 nov. 2018. Nu blijkt deze niet doorgekomen te zijn. Nou ja de 1e 3 maanden. In de winkel geweest voor info en daar kreeg ik te horen dat ik de korting gewoon kon krijgen. Bestaande klant of niet. Korting van €135 die ik nu even misloop. Ik ben al jaren klant bij u.

icon

Beste antwoord door Marina_ 18 March 2019, 16:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ronaldvk, Ik kan mij voorstellen dat het wat verwarrend is. Je hebt in november een nieuwe bestelling geplaatst via de website terwijl je al een abonnement bij ons had lopen. Je krijgt dan wel een bevestiging, maar het abonnement wordt niet aangepast, omdat er op het adres al een lopend abonnement actief is. Bij bestaande tv/internet abonnementen is het niet nodig om te verlengen, het abonnement loopt gewoon door en is maandelijks opzegbaar. Het is daarom niet mogelijk gebruik te maken van de actievoordelen voor nieuwe klanten. Wel kun je gebruik maken van (tijdelijke) actiekortingen op pakketopties, zoals een zenderpakket of een snelheidspakket. In MijnKPN vind je de actiekortingen die er op dit moment zijn.
Reputatie 7
Badge +19
@Ronaldvk Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Ik blijf het raar vinden!

Stelt u zich eens voor ..... je rijd al jaren in een auto van een bepaalt merk. Je komt al jaren bij dezelfde garage. Je hebt zelfs een onderhoudscontract bij hun dat maandelijks opzegbaar is. Je ziet in de showroom een nieuwe auto. Die wil je kopen. Er is ook een mooie actie. Je krijgt extra voordeel als je je huidige auto inruilt. Je gaat naar die garage om de alles rond te maken. Je hebt alles bijna voor elkaar, maar dan zegt de verkopen: die extra inruilkorting is niet geldig voor u, want u bent al jaren klant bij de garage en u heeft een onderhoudscontract. Dus helaas.

Hoe zou u dan reageren? Ik denk dat u er geen genoegen mee neemt.

Bovendien was mijn contract bij KPN was al een poosje afgelopen en maandelijks opzeg. Dus als ik mijn contract had opgezegd en de volgende dag opnieuw had aangemeld had ik er wel recht op als nieuwe klant.

Ik ben benieuwd naar uw mening
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Ronaldvk, Ik begrijp je vraag, maar mijn mening verandert niet zoveel aan het feit dat we alleen nieuwe klanten de welkomstkorting bieden. Je zult zelf, toen je klant bij ons werd, ook een mooi introductie-aanbieding hebben gekregen. Dat betekent niet dat we onze vaste klanten niet waarderen. Als je verschillende producten van ons combineert kunnen we je leuke voordelen bieden. Daar kun je ook gebruik van maken wanneer je een mobiel abonnement bij ons afsluit, of misschien maak je daar al gebruik van. Als je Compleet bent, levert je dat in elk geval al € 5,- korting per maand per mobiele aansluiting op, krijg je een verdubbeling van mb's(en evt. belminuten), krijg je een gratis zenderpakket(Fox Sports of het Pluspakket), je kunt ook mb's delen met de rest van het gezin en onderling gratis bellen. Nogmaals, ik begrijp je vraag maar ik heb niet de mogelijkheid om je nog een keer deze korting te bieden.

Reageer