Beantwoord

bevestigingsmail

  • 22 november 2019
  • 2 reacties
  • 190 keer bekeken

Ik heb afgelopen zaterdag een tv/internet bundel bij jullie besteld. Deze is afgelopen woensdag binnen gekomen maar ik heb nog geen bevestigingsmail gehad. Als ik hem opzoek staat er dat het product niet gevonden kan worden. Kan je me helpen?

icon

Beste antwoord door Erwin_ 3 december 2019, 14:53

Ik heb niks meer van je gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jielis . Wat vervelend dat het allemaal zo lang moet duren. Kun je je profiel aanvullen dan kijk ik graag hoe de stand van zaken is. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niks meer van je gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!

Reageer