Beantwoord

Bevestigingsmail nieuw abonnement

  • 22 February 2019
  • 3 reacties
  • 167 keer bekeken

Goede middag,
Ik heb gisteren een abonnement afgesloten bij jullie, en daar zou ik een mailtje van krijgen!
Deze mail heb ik echter nog niet ontvangen!

Mvg Willem Vliek

*Admin: reacties verplaatst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 February 2019, 11:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Goede middag,
Ik heb gisteren een abonnement afgesloten bij jullie, en daar zou ik een mailtje van krijgen!
Deze mail heb ik echter nog niet ontvangen!

Mvg Willem Vliek

Beste @WillemVliek welke abonnement heb je afgesloten? Het kan zijn dat het wat tijd nodig heeft, want de gegevens moeten eerst verwerkt worden. Gewoon even een vraag, kan het misschien zijn dat je een spellingsfoutje hebt gemaakt met je emailadres in te typen? Ik ga er vanuit dat het niet zo is, maar we kunnen het beter altijd even vragen. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @WillemVliek, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik begrijp heel goed dat je een bevestiging wil ontvangen van het abonnement dat je hebt afgesloten. Hier kan sowieso een werkdag overheen gaan, dus daar moeten we even rekening mee houden. Verder kan het inderdaad ook zo zijn dat er nog een check gedaan moet worden.

Mocht je de bevestiging morgen (maandag) nog niet ontvangen hebben, dan ga ik graag voor je op zoek hoe dit komt! Zou je in dat geval een reactie willen geven én jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, eventuele klantnummers die je al ontvangen hebt en het ordernummer (indien het om een mobiel abonnement gaat ook het 06-nummer bij persoonlijke opmerkingen).
Reputatie 7
Badge +21
@WillemVliek, ik heb helaas geen reactie meer gelezen. Heb je inmiddels de bevestigingsmail ontvangen? Zo niet, dan ga ik er graag voor je achteraan!

Reageer