Beantwoord

Bewindvoering heeft nog niet betaald

  • 21 July 2019
  • 6 reacties
  • 314 keer bekeken

Goedenavond iedereen

Ik sta onder bewindvoering en ik heb haar meerdere malen bericht dat zij het factuur moet betalen. Het is niet gebeurt en blokkade dreigt te komen. Dit wil ik graag voorkomen, ivm met de extra kosten. Kan ik ook op zondag bellen met de klantenservice, of moet ik wachten tot maandag? Ik zou graag een uitstel van betaling willen krijgen ( online lukte mij dit niet ) en verzoeken of KPN contact wilt leggen met de bewindvoerder zodat mijn internet niet word geblokeerd.

Met vriendelijke groet

Begum Aktas
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 July 2019, 13:32

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Je kunt 0800 0402 elke dag op elk uur bellen, maar ik denk dat de afdeling die jij moet hebben niet eerder bereikbaar is dan maandag.
Maar je kunt er een belletje aan wagen, het nummer is gratis.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @beguum, welkom op het Forum!

Je kan inderdaad met bovenstaand nummer bellen, zij zouden eventueel een betalingsafspraak kunnen regelen. Echter, omdat je onder bewindvoering staat, is het vaak zo dat alleen diegene deze afspraken mag maken. Misschien als je jouw situatie uitlegt dat ze hier een uitzondering in kunnen maken. Maar dat kan ik dus niet garanderen!

Je kan ook proberen om online een betaalafspraak te maken trouwens. Hiervoor heb je wel enkele gegevens nodig, maar misschien heb je daar wel toegang tot!

Ik hoop dat het alsnog lukt.
Goedemiddag @beguum, welkom op het Forum!

Je kan inderdaad met bovenstaand nummer bellen, zij zouden eventueel een betalingsafspraak kunnen regelen. Echter, omdat je onder bewindvoering staat, is het vaak zo dat alleen diegene deze afspraken mag maken. Misschien als je jouw situatie uitlegt dat ze hier een uitzondering in kunnen maken. Maar dat kan ik dus niet garanderen!

Je kan ook proberen om online een betaalafspraak te maken trouwens. Hiervoor heb je wel enkele gegevens nodig, maar misschien heb je daar wel toegang tot!
Ik hoop dat het alsnog lukt.








ik heb het online geprobeerd, maar het lukte niet. wellicht kan ik via chat proberen?
Reputatie 7
Badge +21
Dan heb je helaas geen toegang tot de benodigde gegevens. Ook via chat (net als telefonisch) zal hiernaar gevraagd worden en zal er bekend zijn dat je onder bewindvoering staat. Onze mogelijkheden hierin zijn erg beperkt, je kan uiteraard bellen of chatten en de situatie uitleggen. Maar ik ben bang dat je nogmaals contact moet zoeken met je bewindvoering.
het is bij kpn nog niet bekend dat ik onder bewindvoering sta. Ik heb toe eind van de week een uitstel van betaling kunnen krijgen. Veder zal ik met urgentie een email sturen naar mijn bewindvoering. Toch bedankt met het meedenken!
Reputatie 7
Badge +21
@beguum, oh dan zou het geen probleem moeten zijn inderdaad. Fijn dat je uitstel hebt kunnen krijgen! Nu hopen dat de bewindvoerder niet op vakantie of iets dergelijks is, en anders zijn/haar taken heeft overgedragen. Tot zover graag gedaan, en wie weet tot ziens!

Reageer