Bij het aangaan van een contract ,in de winkel waarom per mail ?

  • 8 January 2019
  • 1 reactie
  • 178 keer bekeken

milieu bewust maar, ik heb het idee dat er een hoop fouten kunnen bespaard blijven tussen medewerker KPN en de consument. Mijn ervaring : black vrijdag ga ik een contract aan bij KPN winkel ivm drukte heb ik 2uur moeten wachten , ben aan de beurt en doe mijn wensen kenbaar naar de medewerker snel word er op de computer in de winkel gekeken wat de acties zijn en contract word er per mail gestuurd , nu de helft wat er af gesproken zijn tussen de medewerker en klant, word niet in de contract opgenomen ? de klant die thuis zonder internet zit hoe kan hij dan zijn mail controleren ? gaat er van uit dat alles goed verwerkt is door de medewerker , komt later achter dat het een en ander niet is mee genomen wie draait er weer voor de fout op ? zit zonder sport zender !! terwijl dit wel was afgesproken , zou controller op gestuurd krijgen met een tegoed , ook niet gebeurt !! alles achteraf regelen communicatie van de medewerker waardeloos. zelf maar er achteraan gaan klotezooi , nog 11manden en 2 weken te gaan KPN. bedankt medewerker top!!!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Anand, welkom op het forum. Het is mij niet helemaal duidelijk wat jij probeert te zeggen en wat voor "klotezooi" jij bedoelt. Wat is er aan de hand? Wat mis je of wat gaat er niet goed? Welke sportzender bedoel je? Wij bevestigen inderdaad alles via e-mail. Sterker nog, dat is simpelweg verplicht. Op basis van je gegevens zie ik dat je op 24 november een bestelling hebt geplaatst die inmiddels ook actief is. De code voor de Playstation controller kun je vinden in je bevestigingsbrief, deze kan ik opnieuw naar je toesturen mocht het nodig zijn.

Ik hoor graag van je.