Beantwoord

bij instellingen aanpassen wordt het scherm wit . Dit zowel bij IE asl bij Firefox

• 20 mei 2012
  • 10 reacties
  • 7903 keer bekeken

Bij het kiezen van instellingen aanpassen wordt het scherm wit en verder gebeurt er niets meer.

Dit gebeurt zowel bij IE als bij Firefox. Ook geprobeerd compatibiliteitsprobleem in te schakelen bij IE, levert ook niets op.

icon

Beste antwoord door John_uhl 22 mei 2012, 20:41

Vandaag heb ik een nummer omgezet en het andere nummer op onbeperkt bellen gezet.

Is via de link prima gelukt, kreeg zelfs een bevestiging van KPN.

Probeer het eens met Firefox.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +7
En wat wil je instellen dan ?

Ik wil naar de instellingen om telefoon nummers en de daaraan verbonden opties te regelen.

Denk b.v. aan nummerweergave aan/uit zetten

Reputatie 6
Badge +7
Ok het gaat dus om mijnkpn begrijp ik dat goed ? 

Dat klopt.

Reputatie 6
Badge +7
Kun je eens proberen om Firefox, en dan eerst cookies en geschiedenis verwijderen via EXTRA / OPTIES privacy hier kun je alles verwijderen wat nog in het geheugen van Firefox staat, dan inloggen via deze LINK en log dan in aan de rechter kant met de gebruikersnaam die u per brief heeft gehad en het bijbehorende wachtwoord

Met IE kwam ik niet verder als de inlog pagina, deze reageerde niet op de toets inloggen. Daarna Firefox gedownload geïnstalleerd en uitgetest. Deze kwam verder maar bleef hangen bij instellingen aanpassen.

De LINK in het antwoord werkt bij IE ook  niet en bij Firefox weer tot de instellingen.

Reputatie 6
Badge +7
als je tot de instellingen kan komen en niet verder komt, zit het probleem vermoedelijk bij KPN in dat geval heb ik ook geen verdere tips meer er zit niets anders op dan in dit geval toch even te bellen met KPN 09000244

Ik ben er nog even mee bezig geweest en kwam via via ( vraag me niet meer hoe ) op de volgende inlog pagina van KPN.

https://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx

Als ik hier inlog kan ik prima bij al mijn instellingen.

Misschien helpt dit ook andere mensen die problemen hebben met inloggen.

Groeten John

Ik heb dit probleem ook al 3 weken. (al 8x gebeld met KPN Klantenservice)

De oude link https://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx werkt helaas ook niet.

Ik wil alleen maar mijn Bel Onbeperkt Avond/Weekend omzetten naar Bel Altijd vrij.

Op 16 april jl heb ik deze zelf onbedoeld gewijzigd. (2 minuten werk). Enkele dagen later bleken deze telefonie opties niet meer oproepbaar via de Mijn KPNsite !

Daarop geprobeerd deze omzetting via de klantenservice te regelen, maar dat is nu (3 weken later) nog steeds niet gelukt.

Vandaag heb ik een nummer omgezet en het andere nummer op onbeperkt bellen gezet.

Is via de link prima gelukt, kreeg zelfs een bevestiging van KPN.

Probeer het eens met Firefox.

Reageer