Beantwoord

Bij KPN kontraktwijziging naar Hussel + SIB4G geen V10 geleverd.

  • 1 November 2019
  • 4 reacties
  • 158 keer bekeken

 

 

Op 30-10-2019 heb ik mijn kontrakt, via MijnKPN, gewijzigd naar Hussel + SIB4G, nav de beëindiging van de Huawei 4G router, in januari 2020.

Vanmorgen dacht ik de Sagecom en de Experiabox V10 te ontvangen. Helaas is alleen de Sagecom afgeleverd, de EB V10 zit er niet bij. De Sagecom werkt volgens de bijgevoegde installatie-instructie alléén met de V10.

Dit gaat dus niet werken bij de overstap op 6-11 as. De KPN chat heeft mij nu een suggestie  gedaan om mijn huidige V9 defect te laten verklaren, maar met deze werkwijze ben ik niet blij; kan dit niet anders?

Waarom behandeld KPN een kontraktwijziging, naar een duurder kontrakt én die op initiatief van KPN genomen moet worden, niet zorgvuldig en serieus? Graag een “normale” oplossing (=alsnog toezending van V10).

 

 
icon

Beste antwoord door Ricsl 5 November 2019, 15:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Kan je het beste bellen naar : contact met  0800-0222724  en je probleem uitleggen. Zijn best behulpzaam. Hier is het na het ontbreken van een juiste modem ook goed opgepakt.

 

Zie ook : https://forum.kpn.com/internet-9/sneller-internet-buitengebied-wordt-breder-beschikbaar-462167?sort=dateline.desc#comments

 

Reputatie 7

Hallo @Ricsl, welkom op het KPN forum. Dat klopt,voor Sneller Internet Buitengebied heb je voor nu een ExperiaBox V10 nodig. Later zal ook de Experia V10A geschikt worden gemaakt voor SIB. Ik duik er graag even voor je in. Zodat je spoedig het juiste modem ontvangt. Fijn dat je alvast je gegevens in je profiel hebt gezet. Hiermee kan ik meteen aan de slag. Je hoort nog van me :)  

 

Geweldig! Vanmorgen 5-11 alsnog de EB V10 ontvangen. Zo gaat morgen de overstap vast lukken!

 
Reputatie 7

Yes, dat is heel fijn! Net op tijd ;) Bedankt voor de terugkoppeling, @Ricsl :D

Reageer