Beantwoord

Bijna afgesloten, ondanks verzoek via mail

  • 29 August 2019
  • 5 reacties
  • 112 keer bekeken

Goedemorgen

ik kreeg een smsje dat me internet word afgesloten
maar word me tv dan ook afgesloten
en ik heb jullie een mail gestuurd maar nooit een reactie van terug gehad
en ik heb kinderen dus ik echt wel me tv nodig hoor
dus hoe zit dit
want ik had nog geschreven wegens een ergstige familieomstandigheden kan ik het niet betalen
maar nooit een reactie van terug gehad en nu willen jullie me internet afsluiten hoedan terwijl ik jullie gewoon heb gemail
ik hoor van jullie

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 29 August 2019, 14:28

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19
Je hebt geen reactie gehad omdat je niet naar kpn kan mailen. Bel snel het gratis nummer 0800-0402 en vertel je verhaal. Misschien kunnen ze het afsluiten nog voorkomen. Als je niet belt zal je zeker worden afgesloten!!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Blackrose240 Bijzonder vervelend, natuurlijk, dat je op het punt staat om te worden afgesloten in afwachting van de betaling. Mailen is inderdaad niet de juiste stap. Als je, zoals Joep al aangeeft, belt naar de klantenservice kun je de worden doorgeschakeld met de afdeling die de betalingen afhandelt. Zij kunnen je meer vertellen en wellicht nog iets voor je betekenen.
Hallo @Bart_
Ik heb gebeld ik kreeg echt zo een rare man aan de lijn echt raar het leek alsof hij me niet begreep of gewoon leuk wou doen en dan begon hij gelijk met dan had je niet moeten mailen en dat was op 24 augustus maar als je iets niet weet hoe ga je het dan weten en zei ook nog ik kan niets meer doen u moet gewoon betalen klaar ik dacht echt deze man is echt niet serieuze maar ik ga later weer bellen hopelijk kom ik dan wel met een oplossing
Reputatie 7
Badge +20
Dat is heel jammer. Je zou kunnen aangeven dat je graag wilt spreken met de afdeling Collections; dat is de afdeling die de betalingen afhandelt. Als daar echter wordt aangegeven dat er niets gedaan kan worden, houdt het wel op, ben ik bang.
@Bart_ dat ga ik ook doen want ik was bij een KPN winkel die zei bel naar daar en zeg precies wat je mijn zei want gaat over 1 maand en die was van vorige maand en vraag om uitstel dus ga ik dat doen maar als het lukt bedankt voor je reactie

Reageer