Beantwoord

Binnenkort bij KPN: 1 Gbit snelheid

  • 20 December 2019
  • 158 reacties
  • 2557 keer bekeken


Toon eerste bericht

158 reacties

ja jammer he mijn peugeot 407 coupe v6 staat ook in de garage niks te doen

maar wel belasting en verzekering betalen

ik rij meestal (altijd) in de audi q7 e-tron

jammer geld eigenlijk

maar je mag het zelf bepalen

waar we met zijn allen btw voor betalen die gooien het zo over de balk

van onze centen

Reputatie 7

ik zal lekker 1gbit afnemen, zodra het beschikbaar is. ik ga niet meten, want ik wil niet weten.

Grappig om te zien dat je ondertussen in dit topic om de oren geslagen wordt met voorbeelden van abonnees die bij lange na geen 500Mbps, 200Mbps ... of zelfs maar 100Mbps halen en toch stel jij jezelf absoluut niet de vraag of jij die bandbreedte echt wel nodig hebt. Prima, dat moet je vooral zelf weten, het is jouw keuze. Blijkbaar ben jij dus echt zo'n slachtoffer van de marketing.

kom op 1gbit waarom niet naar de 10gbit

alleen ik vindt het sneu voor de xdsl gebruiker

Reputatie 7

Ieder zo zijn eigen plezier,.. Ik wens iedereen er heel veel succes mee. Nederlanders kunnen goed geld weggooien, achteraf wordt er wel weer geroepen dat de premies veelste duur worden,... 

Zal het alleen nooit begrijpen, waarom betalen voor iets wat je never nooit zult gaan gebruiken,... 

Het is de marktwerking, Jan en alleman hebben dit, dus ik moet dit ook,.. No Way! 

 

 

Reputatie 2

ja, ik ben slachtoffer van marketing. daarom neem ik de 1gbit verbinding. ik hoop dat ze snel zullen komen met 10gbit lijnen :) dan kan ik me slachtoffer rol versterken.

Slachtoffer van marketing?? Mm

Doe ik niet aan mee interesseert mij geen zak

als ik 500 pak of 100 of 200 of geen snelheids verhoging ik heb ze allemaal getest

en ik vind tweaken leuk

en dat zou ik met de 1gbit ook zomaar kunnen doen

het is echt hoe mijn kop erna staat kan zo zijn dat ik hem volgende week op 100 zet en de maand erop 500 of zelfs 200

ik noem het klooien en vind dat leuk

ik heb nu ook een paar fritzboxen liggen nu een 7581 erachter terwijl ik een 7590 heb

en de eerst test de 7490 fritzbox die gaat een 2e leven krijgen op marktplaats om iemand weer blij te maken die van de experiabox af wil

kom op 1gbit waarom niet naar de 10gbit

alleen ik vindt het sneu voor de xdsl gebruiker

Voorlopig is het nog niet veel meer dan 1Gbps zie ik, o.a zie

https://www.promaxelectronics.com/ing/news/562/what-do-pon-gpon-xg-pon-10g-epon-stand-for-which-analyzers-are-compatible-with-them/

KPN wil graag doen geloven dat het nu al 10Gpbs is, zie

https://overons.kpn/nl/nieuws/2019/kpn-introduceert-pon-technologie-voor-snelheden-tot-10-gbps-over-glasvezel-ftth

Ook een grap hoor

Mijn netwerk kan max 1gbit aan

alleen switch en router 10gbit

Vast een voorbereiding maken utp eruit glas er in :joy:

 

Reageer