Beantwoord

Black Friday actie nog niet ontvangen

  • 11 December 2019
  • 76 reacties
  • 1617 keer bekeken

n.a.v. ons telefoon gesprek op 27nov, j.l. zou mij een bevestiging per mail worden gestuurd aangaande de husel bevestiging en voor levering van de samsung smart tv. 

ik werd zelfs later die avond door klantenservice hierover terug gebeld om te bevestigen.

levering zou +_ 2 weken zijn. echter tot op heden nog geen bevestiging ontvangen, nog de TV.

Hoe zit dit ?

 

klnt-******

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  
 

icon

Beste antwoord door Susan_ 15 December 2019, 10:56

Bekijk origineel

76 reacties

Reputatie 2
Badge

Betreffende Samsung tv heb ik verschillende verhalen gehoord van KPN medewerkers, eerste was direct na activatie, tweede was na een week van activatie en de laatste (derde) was na 2 weken. 

Het zou erg wenselijk zijn dat hier enige duidelijk over kwam. want ook ik wacht met smart op de Samsung smart tv. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Ik las van de week een bericht van een KPN-moderator hierover. Daarin stond ongeveer twee weken na de activatie van het abonnement.

@hmwa  Wil je dat een moderator kijkt naar de  status van de aanvraag van jouw abonnement? Vul dan jouw volledige forumprofiel. 

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @hmwa, bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat je hier wat vragen over hebt, het gaat om leuke acties waar je niet te lang op wil wachten. Als ik kijk bij jouw gegevens had je eerst gekozen voor de korting, maar heb je dit later toch aangepast naar een nieuwe televisie. Dat is de reden dat het net even wat langer kan duren bij jou. Dit moet namelijk handmatig aangepast worden, en daar gaat enige tijd overheen. 

Normaliter wordt de televisie binnen 2 weken ná activatie van je abonnement opgestuurd en daarna is het ook een beetje afhankelijk van hoe snel de levering kan plaatsvinden. Dit omdat het natuurlijk ook erg druk is bij de koeriers in december! Je ontvangt er sowieso bericht van, als de televisie onderweg is. Maar in jouw situatie kan het dus net even iets langer duren.

Admin edit 17-11-2021:

voor vragen over Black Friday 2021 kun je terecht op: 

 

Reputatie 2
Badge

Ik las van de week een bericht van een KPN-moderator hierover. Daarin stond ongeveer twee weken na de activatie van het abonnement.

@hmwa  Wil je dat een moderator kijkt naar de  status van de aanvraag van jouw abonnement? Vul dan jouw volledige forumprofiel. 

 

Bedankt voor je bericht, waar het mij omging dat er duidelijkheid moet zijn en niet alleen voor mij, maar voor alle nieuwe abonnees. 

Zo heb ik mijn mails op nagelezen en zo staat bij de ene mail, dat de Samsung smart tv na activatie van het abonnement wordt verzonden en bij een andere mail na een week na activatie van het abonnement. Dus enige duidelijkheid is dus wel wenselijk, maar nogmaals bedankt voor je bericht. 

dank voor alle antwoorden, dmv het laatste contact met klantenservice werd mij verteld dat 1e week  januari uitlevering zou plaats vinden, daar is t wachten dus even op. 

Het was allemaal wat onduidelijk mede er geen bevestigingen kwamen nog berichten over hoe of wat.

Reputatie 7
Badge +28

OK @hmwa 

 

Dan wordt de TV waarschijnlijk in de derde week van januari bezorgd. 

 

Reputatie 7
Badge +21

@AlexD71, dat begrijp ik! Door de grote vraag hebben we moeten bijbestellen en de klanten die dus iets later gebruik hebben gemaakt van de actie zullen dus misschien net even wat langer moeten wachten. Maar uiteindelijk komt het helemaal goed!

@hmwa, fijn! Dan kan je hem inderdaad in januari verwachten :blush:

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen. 

Mijn oplevering was 5 december 2019 , en volgens mijn bevestiging zou de TV een week na de oplevering bezorgd worden. Daar ging ik wel van uit, Na de verstreken week nam ik gisteren zelf contact op over de status van de TV en de bezorging ervan. De aardige dame van KPN vertelde mij dat door de enorme drukte de leveringen niet binnen de gestelde termijn bezorgd kunnen worden en dat het nog ongeveer 2 weken kan duren. Beetje jammer want je wilt toch graag in combinatie met Hussel 200 kijken naar je nieuwe TV.  Ik vind dit een beetje misleide reclame want je hebt een actie en kunt het vervolgens niet waarmaken om op tijd iets te leveren. Vervolgens communiceer je ook niet naar de klanten dat er vertraging is in de levering van de TV.  Laat dan op z'n minst een bericht achter op de website of een email zodat mensen op de hoogte zijn.  Actie lanceren prima maar komt dan wel de belofte na !!!!!!

 

Gratis Samsung TV

U krijgt bij uw abonnement een gratis Samsung TV t.w.v. € 349,-. Deze tv ontvangt u 1 week na de start van uw abonnement. U krijgt hiervan een e-mail met track & trace link. Kijk voor meer informatie op kpn.com/blackfriday.

    

Reputatie 7
Badge +21

@giechel1968, bedankt voor je reactie in dit topic! Met goede bedoelingen sturen het zo snel mogelijk op. Maar er zijn inderdaad meer aanmeldingen dan verwacht, waardoor we bij moesten bestellen en dit duurt net even wat langer. Maar nogmaals, we doen ons best om de televisie zo snel mogelijk te leveren!

Reputatie 1
Badge

Maar dat er meer aanmeldingen zijn is positief voor KPN, actie geslaagd zou ik zeggen, maar ik mis nog het antwoord dat de mensen beter geïnformeerd moeten worden over de vetraging van de TV. Aangezien je dit alleen maar krijgt te horen via telefonisch contact met de klantenservice, als er 1000 nieuwe abonnees bij gekomen zijn  bijvoorbeeld dan kun je die via een nieuwsbrief informeren het is maar een 💡 idee, gr Leo

Reputatie 7
Badge +21

@giechel1968, dat is zeker waar. Dat heb ik ook al doorgegeven hoor! Maar op korte termijn zullen ze dat niet kunnen implementeren, ik heb goede hoop dat het bij een volgende actie een stuk beter gaat :slight_smile:  Heb je nu misschien niet direct zoveel aan, maar we hechten zeker wel waarde aan deze feedback!

Reputatie 1
Badge

ik heb 27 november besteld dat is niet later, want de actie werd toen net gelanceerd, mijn verbinding is op 5 december opgeleverd dus 2 weken later is vandaag 20 december , dus nog geen TV zal ik dan maar zeggen, ik hecht ook waarde aan goede communicatie maar een toezegging heb ik nog niet sorry, 

Reputatie 2
Badge

ik heb 27 november besteld dat is niet later, want de actie werd toen net gelanceerd, mijn verbinding is op 5 december opgeleverd dus 2 weken later is vandaag 20 december , dus nog geen TV zal ik dan maar zeggen, ik hecht ook waarde aan goede communicatie maar een toezegging heb ik nog niet sorry, 

Betreffende communicatie sluit ik me bij je aan.

Zelf heb ik de bestelling ook op 27 november j.l. gedaan en ben op 3 december j.l. aangesloten. 

Verder ben ik van de week even zo vrijgewest (tegen beter weten in) om KPN klantenservice te bellen en gevraagd wanneer ik mij Samsung tv zou krijgen, deze medewerker vertelde me dat ik op de lijst stond en dat mijn toegekende Samsung tv van de week toegestuurd zou worden en uiterlijk vandaag binnen zou moeten zijn, niet dus en ook geen track & trace nummer gehad. 

Wederom gebeld en ja wel, de klantenservice medewerker wist van niets en vertelde doodleuk dat z’n collega nooit deze toezegging had mogen doen. 

Wel vertelde hij me dat ze rechtsreeks van Samsung verstuurd zouden gaan worden. 

Ondanks de achterblijvende communicatie van de KPN, denk ik dat we (helaas) geduld moeten hebben. 

Misschien een tip voor KPN, geef de klant een kleine compensatie in een vorm van een waardebon of zo. 

@giechel1968, Maar nogmaals, we doen ons best om de televisie zo snel mogelijk te leveren!

 

@AlexD71, Maar uiteindelijk komt het helemaal goed! 

 

Het is erg druk bij mij momenteel met veel facturen. Naar ik ga mijn keiharde best doen om de KPN facturen die er nog liggen zo snel mogelijk te betalen. Uiteindelijk komt het allemaal goed!

Akkoord KPN? We zien wel wanneer?

Badge

Kan nog wel even gaan duren hoor ik vandaag, eind januari als we geluk hebben. :rage:

Reputatie 1
Badge

Klopt het wat ik hier lees op het forum, iemand reageert met eind januari, dan hang ik morgen weer aan de telefoon bij de klantenservice, je kunt niet 6 weken wachten toch.?????

Reputatie 7
Badge +21

@giechel1968 , exacte data zijn nog niet bekend en we zijn echt wel aan het uitleveren. Maar dit gaat geleidelijk en ook met de feestdagen tussendoor zal het enige vertraging opleveren. Wil je voor jou persoonlijk meer informatie? Dan kunnen we daar altijd naar kijken. Maar ook dan is het afhankelijk van waar in het bestelproces jouw televisie zit, wat ik hierover kan zeggen.

Reputatie 1
Badge

Maar misschien kun je in het bestelproces kijken wat de status is, aangezien jij al best veel antwoorden kunt geven op de vragen,

Dank alvast en fijne kerstdagen🎄 

Reputatie 7
Badge +21

@giechel1968, ik kan altijd even kijken. Maar hiervoor heb ik wel gegevens nodig (naam, postcode + huisnummer, klantnummer). Wil je die noteren in je Forum profiel:wink:  

Reputatie 1
Badge

ik heb de gegevens aangepast , kun je voor mij kijken dan, alvast bedankt 

Reputatie 2
Badge

@Susan_  net als bij @giechel1968 zou het bij mij ook een week na activatie geleverd worden en werd later bijgesteld naar de 20 december j.l. 

Is het misschien mogelijk dat er nu toch enige duidelijk hier over komt. Voordat dit probleem bij progamma Kassa of Tros Radar terecht komt, want dit is natuurlijk geen goede reclame voor KPN. 

Reputatie 1
Badge

@Susan_ heeft nog niet gereageert, ik ga denk ook maar bij Kassa aan de bel trekken, want het is echt niet leuk meer,

 

@Kpn  ik heb tot op heden nog geen tv ontvangen.

 

wel een aantal weken geleden een zakje popcorn.

 

wanneer kan ik de tv verwachten? 

 

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen, ik heb zojuist mijn TV ontvangen, vind het nog steeds terecht dat ik boos was over de actie en het niet nakomen van de juiste correspondentie over de TV, misschien denkt men ja maar je TV is er nu, nee het gaat er om dat je de consument altijd goed informeert, gr

Reputatie 2
Badge

Net als @giechel1968 heb ik zojuist de Samsung TV mogen ontvangen, maar was wel erg verbaast, zeker gezien dat ik geen enkele correspondentie hier heb mogen ontvangen en zo ook geen track & trace nummer. Daarbij had ik het geluk dat er net iemand thuis was. 

Reageer