Beantwoord

Black Friday actie nog niet ontvangen

  • 11 December 2019
  • 76 reacties
  • 1617 keer bekeken

n.a.v. ons telefoon gesprek op 27nov, j.l. zou mij een bevestiging per mail worden gestuurd aangaande de husel bevestiging en voor levering van de samsung smart tv. 

ik werd zelfs later die avond door klantenservice hierover terug gebeld om te bevestigen.

levering zou +_ 2 weken zijn. echter tot op heden nog geen bevestiging ontvangen, nog de TV.

Hoe zit dit ?

 

klnt-******

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  
 

icon

Beste antwoord door Susan_ 15 December 2019, 10:56

Bekijk origineel

76 reacties

Reputatie 1
Badge

gelukkig heb jij hem ook binnen , inderdaad vreemd geen track en trace ik was wel thuis en ook verbaasd dat er een bezorger voor de deur stond met een Tv, nu lekker genieten staat in de slaapkamer prima beeld en de apps werken allemaal, goede jaarwisseling alvast, dank voor het delen van de historie, kan nooit geen kwaad , klant is immers koning toch :grinning:

Reputatie 2
Badge

@giechel1968 heb hem zelf nog niet kunnen testen, dat ga ik morgen doen. 

Wens jou en natuurlijk iedereen die deze forum een goed en gezond 2020. 

Reputatie 2
Badge

@Kpn @Susan_  en alle anderen die nog een Samsung tV tegoed hebben. 
 

Vanochtend kreeg ik het bericht van KPN dat mijn Samsung TV onderweg is, terwijl deze inmiddels al geleverd is, zal maar zeggen beter laat dan geen levering.  
 

Verder wens ik iedereen wederom een goed 2020 en veel kijkplezier.

Reputatie 7
Badge +21

@giechel1968  en @AlexD71 ook ik was een paar dagen vrij i.v.m. de feestdagen! Hartstikke fijn dat jullie je televisie inmiddels ontvangen hebben! De communicatie hierin kan een stuk beter, dat staat vast inderdaad en is ook al meerdere keren aangegeven. Ik ga er vanuit dat hier bij een volgende actie rekening mee gehouden wordt. Geniet in ieder geval in dit nieuwe jaar van de nieuwe televisie!

@VLeeuwen, jouw abonnement is ingegaan op 9 december. In verband met onder andere de feestdagen is de twee weken die vooraf wordt aangegeven niet haalbaar. Ik zie in de orderbevestiging dat je hem zeker wel krijgt, dus het is nog even geduld hebben hierop!

Reputatie 1
Badge

Beste wensen nog @Susan_ Een gezond en succesvol 2020 dank voor het delen en de informatie, gr leo

@Susan_  dank voor je bericht, heb contact gehad, lev. word half jan.  

van mij mag topic gesloten worden

ben nieuwsgierig, mijn tv zal onderhand wel bijna komen ?? ! ;-) 

 

wel schandalig dat op marktplaats momenteel zulke tv's te koop worden aangeboden.

Reputatie 7
Badge +21

@hmwa, hij zal deze of volgende week wel komen ga ik vanuit. Goed nieuws dus! Wat de klanten er mee doen is niet aan ons, maar is inderdaad zeer jammer te zien :disappointed_relieved:

@Susan_  x my fingers  deze of volgende week ;-) 

t zal toch vast nog wel voor de kerst gaan lukken toch :thinking:

heb er een zwaar hoofd in dat @kpn  zn belofte nakomt. 

half jan 2020 ???

ontvang net mn nota over jan. echter daar houd men nog steeds vast aan een korting ipv de TV. @Susan_  dus heeft nog steeds niemand naar mn contract gekeken of behandeld .

ennzijn 3 vd 6 mnd al om dus, gelukkig maar n jr contract, zonodig stap k dan wel weer over

Admin: post verplaatst naar eigen topic

@Nadia  ik hoop dat KPN mij dan ook beloofd wat ze roepen,  half jan2020 levering (na omzetten van aansluiting) maar echter tot op heden taal nog teken van ze, en geen tv. op mn aansluiting van nov2019

Admin: post verplaatst naar eigen topic

@Susan_  al iets bekend over mijn tv ??

k kijk nog steeds (2mnd) tegen dit foldertje aan 

:rolling_eyes:

Reputatie 7
Badge +21

@hmwa, ik zie inderdaad verder ook nog geen communicatie. Ik ga hier intern verder achteraan, om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen voor jou!

@Susan_    ik ben benieuwd. maar veel hoop en vertrouwen heb k niet meer in kpn

Reputatie 7
Badge +21

@hmwa, ik zie dat je ook nog contact hebt gehad via de chat en dat het doorgezet is. Er zijn meerdere mensen mee bezig nu, dus hopelijk komt er snel een update!

@Susan_   eerlijk gezegd, k hoop al nergens meer op van jullie, k word al 3 mnd voorgelogen of hoor niks anders dan we zijn bezig.  k zou de vlag uit hangen als die toch nog komt, helaas heb k geen vlag ;-) 

 

Badge +12

@Nadia  ik hoop dat KPN mij dan ook beloofd wat ze roepen,  half jan2020 levering (na omzetten van aansluiting) maar echter tot op heden taal nog teken van ze, en geen tv. op mn aansluiting van nov2019

Admin: post verplaatst naar eigen topic

 

Even voor de duidelijkheid: wat bedoel je met ‘omzetting van aansluiting". Kom je van een andere provider of was je al KPN-klant?

inmiddels WEER een WEEK verder, en is t al EIND januari.

nog steeds geen vordering van KPN, word misschien tijd dat IK een vordering es ga opstarten. 

k word weer aardig op de feiten gedrukt waarom ik 10jr geleden rennend ben weg gegaan bij kpn.

@Nadia  ik hoop dat KPN mij dan ook beloofd wat ze roepen,  half jan2020 levering (na omzetten van aansluiting) maar echter tot op heden taal nog teken van ze, en geen tv. op mn aansluiting van nov2019

Admin: post verplaatst naar eigen topic

 

Even voor de duidelijkheid: wat bedoel je met ‘omzetting van aansluiting". Kom je van een andere provider of was je al KPN-klant?

@Edwin_Merks  ik had husel genomen in de week vlak voor black friday, wat eigenlijk een korting zou geven, die zelfde dag ben ik door klantenservice terug gebeld dat het toch mogelijk was de korting om te zetten in de smart tv. een "chef” zou even de overeenkomst omzetten en dan zou ik de tv ontvangen. Inmiddels ben ik 9 weken verder, na het aansluiten, maar heb nog steeds geen tv. men is wel op de dag naukeurig met het innen van de notoa's en via de chat, hier op t forum en telefonisch lult elke medewerker er zich wel onder uit, en mooi praatjes en valse beloften. Ze spelen met klanten als of het slachtvarkens zijn, ze slaan nog net niet.  maar t word tijd dat we ons gedupeerde klanten, maar es verenigen. gelukkig heb ik alle gesprekken opgenomen, en kopieen van chats. 

Badge +12

@Nadia  ik hoop dat KPN mij dan ook beloofd wat ze roepen,  half jan2020 levering (na omzetten van aansluiting) maar echter tot op heden taal nog teken van ze, en geen tv. op mn aansluiting van nov2019

Admin: post verplaatst naar eigen topic

 

Even voor de duidelijkheid: wat bedoel je met ‘omzetting van aansluiting". Kom je van een andere provider of was je al KPN-klant?

@Edwin_Merks  ik had husel genomen in de week vlak voor black friday, wat eigenlijk een korting zou geven, die zelfde dag ben ik door klantenservice terug gebeld dat het toch mogelijk was de korting om te zetten in de smart tv. een "chef” zou even de overeenkomst omzetten en dan zou ik de tv ontvangen. Inmiddels ben ik 9 weken verder, na het aansluiten, maar heb nog steeds geen tv. men is wel op de dag naukeurig met het innen van de notoa's en via de chat, hier op t forum en telefonisch lult elke medewerker er zich wel onder uit, en mooi praatjes en valse beloften. Ze spelen met klanten als of het slachtvarkens zijn, ze slaan nog net niet.  maar t word tijd dat we ons gedupeerde klanten, maar es verenigen. gelukkig heb ik alle gesprekken opgenomen, en kopieen van chats. 


Ongehoord dat ze je gewoon bewust in het ongewisse laten. Typisch PKN..althans de klantenservice van KPN. De moderators hier doen hun best maar ik denk dat ze vaak gefrustreerd raken door het gelieg n gedraai van de verkopertjes aan de telefoon/chat. Ik blijf er bij dat ze doelbewust mensen misleiden, ook al wordt dat hier op het forum door de moderators ontkent. Het forum staat vol met de valse beloftes die worden gedaan. Ik begin steeds beter te begrijpen waarom klanten KPNde rug toekeren (vorig jaar maar liefst 59.000)...

Reputatie 7
Badge +21

We proberen natuurlijk zoveel mogelijk duidelijkheid te geven maar ook wij kunnen niet alles inzien en zijn afhankelijk van andere afdelingen / partijen. Dit maak het lastig, en daar kan ik niet vaak genoeg mijn excuses voor aanbieden. Hoe dan ook, we zijn er echt hard mee bezig!

hoop dat men nu mn aansluiting & tv behandeld hebben.  mn exp-box ging plots uit / aan / uit / en weer aan

Reputatie 2

Zo weer gebeld net kpn, vraag mij ook af, waneer de tv wordt geleverd. Krijg elke week een ander antwoord. Tja kpn wat doen jullie eraan, de ene medewerker zegt dit de andere dat. En de feestdagen zijn toch allang voorbij. Of komt de tv met black friday 2020 pas binnen. Lijkt mij toch niet zo moeilijk,  om afspraken na te komen. Jullie innen toch ook het abonnementsgeld ook niet veel later. Wees eens eerlijk.

Zo weer gebeld net kpn, vraag mij ook af, waneer de tv wordt geleverd. Krijg elke week een ander antwoord. Tja kpn wat doen jullie eraan, de ene medewerker zegt dit de andere dat. En de feestdagen zijn toch allang voorbij. Of komt de tv met black friday 2020 pas binnen. Lijkt mij toch niet zo moeilijk,  om afspraken na te komen. Jullie innen toch ook het abonnementsgeld ook niet veel later. Wees eens eerlijk.

@twannie1960  en gaf men aan de foon wel duidelijkheid hoelang jij nog wortel mag schieten ?

hier op t forum en via de chat met ze kom ik geen steek verder,  k kreeg nu weer iets anders, men zou mij binnen 2 werkdagen terug bellen, reist bij mij de vraag: hoelang zijn 2 werkdagen want werken doen ze volgens mij daar niet

Reputatie 2

Nou men is helemaal niet duidelijk aan de foon. Je krijgt telkens wat anders te horen. Maar afspraken maken ho maar,  hoe moeilijk kan het zijn, als je op internet iets besteld is het toch ook de andere dag binnen. Een hoop smoesjes bij KPN. En er klopt werkelijk niets, van heel hun verhaal en smoezen. 

Reageer