Beantwoord

Black friday deal bestaande klanten

  • 26 November 2019
  • 41 reacties
  • 2886 keer bekeken

Waarom krijgen nieuwe klanten bij black friday  deal 6 maanden koring en bestaande leden maar 4 maanden?

 

Dit is niet eerlijk. We zijn trouwe klanten en we worden benadeeld in deze actie. 

icon

Beste antwoord door Nadia 28 November 2019, 12:03

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 2

geen acties meer geen gratis tv,s aanbieden enz.

maak gewoon geen gebruik van die acties ben je klaar

@Aagde vaste trouwe klant is wel de dupe van dit

en de maandkosten gaan na ieder jaar weer een paar euro omhoog

ik zit nu op 80 euro + ik weet niet maar ik vind het niet normaal

de nieuwe klanten mega korting krijgen oke maar mijn jaar contract loopt af

en ik vind het recht op verlengen met een nieuw jaarcontract korting op zijn plaats

 

@peter-keetfm , jouw recht is om niet op de voorwaarden van KPN in te gaan. Zij hebben het recht om hun voorwaarden zelf te bepalen. Ik vind je een beetje doorslaan in je herhalingen over dat vaste klanten de dupe zijn.

 

Ik ben ook vaste klant bij KPN voor iets van 32 jaar. Ik ben blij dat het in Nederland zo goed geregeld is met de kwaliteit van de infrastructuur en de bijbehorende prijzen. Het kan altijd beter maar ik ben tevreden. 

Aag

ik heb mijn mening en punt gemaakt en hier blijf ik bij

doorslaan in mijn herhalingen ach ja je volgt het klimaatcrisis dat noem ik doorslaan

maar goed ik ben nu aan het verdiepen in wat anders

misschien ga ik ook alles onder brengen bij canaldigitaal waar ik satelliet tv van af neem

voor de rest ben ik met kpn wel tevreden over de snelheid dan

experiabox vervangen door de fritsbox met krijgen van de sip gegevens een min punt

het andere min punt is een losse kast bij tv en niet in te delen eigen zenderlijst 

ja met favorieten met rare nummering

 

KPN Black friday deal is een scam!

Ik kon mijn abonnement weer verlengen na 2 jaar en er werd volop gestunt met zogenaamde dikke kortingen bij een iphone 11 Pro zo lijkt.  LET OP niks is minder waar! Dat is alleen als je het duurste abonnement kiest met een onbeperkt Data bundel lieve mensen. Op de telefoon zit namelijk helemaal geen korting!!! En als blijvende klant beteken je al helemaal niks! Daarnaast heb ik berekend dat als je wel voor de €216,- korting gaat voor een 2 jarig abonnement + onbeperkt data bundel. Dat dit maar 9,2%  korting op levert bij een 2 jarig duurste abonnement van KPN. En KPN haal die zogenaamde €216,- korting even weg onder het plaatje van de NIEUWE IPHONE PRO!! Het lijkt namelijk heel erg of de telefoon in de aanbieding is en niet het duurste 2 jarig abonnement van KPN.

 

Conclusie! KPN misleidt de nieuwe en vaste klanten met zogenaamde dikke Black Friday deals en de langdurig bestaande klanten krijgen al helemaal geen korting!

 

MENSEN LET OP ALS JE EEN KPN ABONNEMENT AFSLUIT MET ZOGENAAMDE KORTINGEN! ER ZIT ALTIJD EEN ADDERTJE ONDER HET GRAS BIJ KPN.

 

Ik ga in ieder geval weg bij KPN en kom nooit meer terug!

Geachte KPN,

 

Ik heb hier boven al een klein stuk geschreven over mijn ongenoegen bij KPN. Dit ongenoegen is alleen maar sterker geworden nu ik er achter ben gekomen. Dat exact het zelfde abonnement wat ik eergisteren heb afgesloten tijdens de black friday deals. Nu €2,- p maand goedkoper is!!!!!! :rage::dizzy_face: WTF??

En dit terwijl ik ook nog eens mijn 2 jarig abonnement mocht verlengen!!!! Jullie misbruiken de black Friday hype en term!! Jullie maken de abonnementen gewoon duurder op deze dagen!!! En dit doen jullie ook nog eens bij jullie vaste klanten. Ik ben zo klaar met de oplichters praktijken van KPN dat ik op elk forum mensen ga waarschuwen hoe KPN hun eigen klanten oplicht en waarschijnlijk ook zijn nieuwe klanten.

KPN SHAME ON YOU!!! Jullie gaan het niet lang volhouden op deze manier..WALGELIJK!

 

Badge +19

Tsja het heeft in alle kranten gestaan. Let goed op bij de Black Friday Deals bij wie dan ook. Overigens staat er korting TOT € 216,00 maar dat heb je in je opwinding waarschijnlijk gemist. 

Beste Joep1965,

 

Ik heb inderdaad de €216,- gezien en kreeg het idee dat het om de telefoon ging omdat dit zo wordt afgebeeld. Je moet namelijk ook op het icoontje van de iphone 11 pro klikken met daarin de €216,- korting afgebeeld. (ik heb later gelukkig de kleine letters kunnen vinden en het abonnement opgezegd)

Voor mijn gevoel kan het niet meer misleidend zijn dan dit. Daarnaast kom ik er vandaag achter dat het zelfde abonnement €2, per maand goedkoper is de dag na de black friday deals. Ik kon het niet geloven toen ik dit zag! Ik kan hieruit alleen maar opmaken dat KPN doelbewust misbruik maakt van de black friday hype en term om bestaande en nieuwe klanten een duurder abonnement aan te smeren.

Reputatie 4
Badge +3

Ik lees net toevallig deze discussie en ik moet zeggen dat ik het een hele bijzondere situatie vind.

Ik ben in juli overgestapt van Telfort naar KPN (omdat het straks KPN wordt wou ik de automatische overstap voor zijn). Ik ben heel erg tevreden over de diensten en de prijs ervan.

Wat ik wel heel erg bijzonder vind is dat als je contract voorbij is (na 1 jaar in mijn geval) je blijkbaar niet met een korting een jaar kan verlengen. Dit kon altijd wel bij Telfort, ieder jaar weer. Ik heb daar toch behoorlijk wat jaren gezeten.

Het is voor mij geen reden om weg te gaan, ik heb geen zin in al het gedoe en de diensten ben ik heel tevreden over (en dat is mij ook wel wat waard). Maar ik vind het dus wel heel bijzonder dat dit bij Telfort al die jaren wel kon en hier bij KPN dus blijkbaar niet.

Reputatie 7

Hallo @Nooit meer KPN, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier een reactie achterlaat, ik merk dat je erg gefrustreerd bent. Ik hoop dat we dat kunnen oplossen. Geruststellend nieuws, je hebt een goede deal gemaakt tijdens de Black Friday. De vergelijking die je hier maakt klopt niet.

We hebben de abonnementsprijzen niet verhoogd, dit is sinds KPN Hussel het tarief voor je mobiele abonnement.

Daarnaast kom ik er vandaag achter dat het zelfde abonnement €2, per maand goedkoper is de dag na de black friday deals

De actiekorting tijdens de Black Friday week waren aantrekkelijker dan de huidige actie. Als je vandaag dat abonnement zou afsluiten dan zou je met een looptijd van één jaar €305,- (incl. BTW) duurder uit zijn.

Je hebt hierover een topic gestart. Daar is de berekening volledig zichtbaar. Mocht je daarover nog vragen hebben, dan gaan we verder in gesprek in je eigen topic. Om zo het overzicht te bewaren :)

Reputatie 7

Hey @Zilverdraad ik heb geen reactie meer van je gehad. Ik wil graag nog wat actie voor je ondernemen. Wil je daarvoor je gegevens invullen? Ik hoor van je :)

 

@Nadia

A.u.b. Geen topic onderwerpen zonder mijn toestemming verplaatsen

daar ben ik niet van gediend

het is mijn doel om mensen te helpen op het kpn forum

Over vaste klanten korting

dat ik loop te zeuren om vaste klanten die ook korting mogen krijgen waaronder ik is kennelijk niet meer mogelijk echt jammer

 

@Nadia

A.u.b. Geen topic onderwerpen zonder mijn toestemming verplaatsen

daar ben ik niet van gediend

het is mijn doel om mensen te helpen op het kpn forum

Over vaste klanten korting

dat ik loop te zeuren om vaste klanten die ook korting mogen krijgen waaronder ik is kennelijk niet meer mogelijk echt jammer

 

Hallo @peter-keetfm , je hebt waarschijnlijk gehandeld tegen de forum regels en dan heeft een moderator het recht in te grijpen, daarom is haar functie ook moderator om er op toe te zien dat alles binnen het forum volgens de spelregels verloopt, regels waar je mee akkoord bent gegaan bij het lid worden van het forum.

 

Helemaal niet just

Mijn mededeling is verplaatst naar een ander topic en daar ben ik niet van gediend

als ik niet volgens de regels doe was het wel verwijderd en niet verplaatst

@Jan-D 

 

Reputatie 7

Beste @peter-keetfm, je weet wel een beetje hoe het werkt hier. Als moderator modereren we de content op ons mooie platform. Dat doen we om het KPN forum toegankelijk en overzichtelijk te houden. Daarvoor hoeven we geen toestemming te vragen. Jouw woord en mening is gehoord. Ik zou graag anderen ook de ruimte willen geven om deel te nemen aan deze discussie. Dat wordt momenteel belemmerd. Je hebt het bericht verwijderd, helaas. Maar daarin gaf je aan het niet eens te zijn met de prijsverhoging die we jaarlijks doorvoeren. Dat mag zeker. Maar dat is niet gerelateerd aan Black Friday korting voor bestaande klanten waar het hier omgaat. Ik wil je vragen hier ontopic te blijven. Dank alvast.  

als het niet volgens de norm is en niet gepast

verplaats het dan niet in een topic waar het helemaal niet thuis hoort

verwijder het dan als het ongepast is

mijn aangegeven berichten gaan echt over het onderwerp Black Friday korting

maar betreft vaste klanten korting zit er niet in en daar hoort alleen opzeggen bij en volgend jaar weer korting wat de trouwe vaste klanten weer zullen zien dat het weer duurder word

 

 

Reputatie 7

Mijn interpretatie van jouw (verwijderde) post was het offtopic. Vandaar het verplaatsen ervan.

Berichten verwijderen is een zwaar middel, die we alleen toepassen wanneer strikt noodzakelijk. In een notendop: berichten verwijderen doen we hier alleen wanneer het bericht kwetsend is voor andere(n) of wanneer iemand misbruik maakt van ons platform om zijn eigen commerciële uitingen te plaatsen (spam). Censureren doen we niet aan. Jij en alle andere gebruikers mogen hier een positieve of negatieve uiting geven. Kritiek is misschien niet altijd leuk, maar zeer leerzaam en nodig voor elke organisatie om te verbeteren en beter de klant te begrijpen. Daarom, @peter-keetfm is het niet nodig om jouw bericht te verwijderen. 

Maar mocht jij graag aanbevelingen willen geven over moderatie op dit forum, dat kan. Start dan een nieuw topic. Dan kunnen we daar verder discussiëren. Bij deze een laatste vriendelijke verzoek. Ontopic reacties hier te posten.

ja @Nadia kan ik doen

“vaste trouwe klanten die al het hele leven klant zijn korting bij het jaar contract verlengen”

kan ik doen maar heeft weinig nut helaas

dan moet ik maar mijn energie in gaan spannen in een andere provider waar het wel kan

sorry maar sorry zooo lang klant en dan ieder jaar weer mega kortingen geven aan nieuwe klanten of die per jaar switchen

ik hoop dat je mijn opmerking begrijpt

maar ja ik ben de zeurpiet

 

Reageer