Black Friday Deal cadeau

  • 11 January 2021
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

In november sloot ik de black friday deal af met als welkomscadeau de Sonos Box in het wit. Na mijn bestelling kreeg ik een bevestiging waar ineens in stond dat ik de Sony Hoofdtelefoon zou krijgen, terwijl ik met zekerheid de box had gekozen. Ik ben hier achteraan gaan bellen en toen ik KPN na een aantal dagen te pakken kreeg werd mij verteld dat het geregeld zou worden en dat ik bij verdere vragen gebeld zou worden. Er werd geen contact meer gezocht, dus ik ging er vanuit dat het inderdaad geregeld werd. Na de installatie van mijn internet kreeg ik toch de hoofdtelefoon thuis gestuurd. Toen ik hierover belde werd mij verteld dat ze er niks meer aan konden doen, en het leek alsof de mevrouw bijna niet geloofde dat ik op 1 december contact had gehad met een medewerker die aangaf dat het geregeld zou worden. 

 

Ik ben erg teleurgesteld in de klantenservice en vind het vervelend om mijn relatie met KPN op deze manier te beginnen. 

 

Zijn er meer mensen die het verkeerde cadeau hebben gekregen? 

Hanna_ 3 jaar geleden

Hoi @Fien10, welkom.

Wat ontzettend vervelend om te horen dat jij het verkeerde geschenk hebt ontvangen. Ik ben bang dat ik jou wel moet teleurstellend, het is namelijk niet meer mogelijk om achteraf het geschenk om te ruilen. Mijn oprechte excuses hiervoor, ik snap dat dit een hele vervelende situatie is. Het valt alleen achteraf niet meer op te lossen. 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Fien10, welkom.

Wat ontzettend vervelend om te horen dat jij het verkeerde geschenk hebt ontvangen. Ik ben bang dat ik jou wel moet teleurstellend, het is namelijk niet meer mogelijk om achteraf het geschenk om te ruilen. Mijn oprechte excuses hiervoor, ik snap dat dit een hele vervelende situatie is. Het valt alleen achteraf niet meer op te lossen.Â