Black Friday deal - Samsung Smart TV is vertraagd

  • 9 January 2020
  • 398 reacties
  • 7089 keer bekeken

Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

De meeste Black Friday deal Smart TV bestellingen zijn al afgeleverd. Maar, misschien wacht jij nog op je Samsung Smart TV die je als welkomstcadeau bij Internet Hussel hebt gekozen?

Wegens groot succes vertraagde levering
De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend. Dat is fantastisch natuurlijk, maar niet als het toestel (tijdelijk) niet voorradig is. De meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Iedereen die nog geen tv binnen heeft krijgt in week 7 een mail met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. De levertijd ligt tussen vier - acht weken na activatie van je Hussel Internet abonnement. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden.

Wij doen ons uiterste best om iedereen dé beloofde Smart TV te leveren. En dat gaan we waarmaken :right_facing_fist_tone2:

 


Hoe weet ik wanneer mijn tv verzonden is?
Op het moment dat jouw TV verstuurd is, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code van PostNL. Via deze code kun jij zien waar de TV zich in het verzendproces bevindt.

Nog geen bericht?
Heb je vier weken na oplevering van je Internet (en TV) abonnement nog geen mail van ons gehad? Vul je gegevens en klantnummer aan op je forumprofiel en geef het hieronder aan. We helpen graag :)

Voor meer informatie: Black Friday Deals KPN

Ik heb mijn tv ontvangen, maar ik heb hier een vraag over / de TV werkt niet. Wat doe ik nu?
Met al jouw vragen over de TV kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Zij hebben alle kennis beschikbaar over de TV om jou goed verder te helpen. Je kunt hen bereiken via: 088-9090100 (lokaal tarief).

Admin: bijgewerkt op 13-02-2020


398 reacties

Mijn tv is er ook nog niet had het abonnement al 4 dec besteld ineens werd dit verschoven naar 23 dec. Dus wacht al langer dan 4 weken.

Het mailtje heb ik inderdaad gekregen , het enige wat ik vreemd.vind is dat als je iets op die datum besteld verwacht je het ook ipv dat het word verschoven. 

Admin: post verplaatst naar verzameltopic

Kan iemand mij vertellen wanneer ik mijn samsung smart tv kan verwachten.

Ik ben sinds 12 december aangesloten bij KPN, ik heb na 20 december niets meer van KPN vernomen. 

Misschien dat ik ook maar contact opneem met Kassa of Radar…

Geduldige klant;) (geweest;().

 

Admin: topic verplaatst naar verzameltopic.
*Ook je gebruikersnaam (NadiaKPN) aangepast om verwarring met KPN Moderator Nadia te voorkomen, mocht je een andere naam willen geef het even aan in het topic

Nog helemaal niets  ontvangen. Ook geen informatie. Muisstil bij kpn. 
Uiteraard komen de facturen wel keurig op tijd.

Admin: post verplaatst naar verzameltopic

Yeah! Dat is goed nieuws, @NiFo :relaxed: Heb je 'm nu binnen? En, hoe bevalt het ? 

Hé, @Snatch. Ik neem aan dat je een orderbevestiging van ons hebt ontvangen waarin staat dat je de Samsung TV bij je bestelling krijgt. In dat geval ga ik er vanuit dat je pakket vertraagd is. Heb je gisteren / vandaag nog bericht gehad? Anders kijk ik het even voor je na. 

Dag! 

Ja klopt helemaal! Ik heb een mail gekregen waarin stond dat mijn tv onderweg is. Dankjewel!

Admin: post verplaatst naar verzameltopic

Dat zegt helaas nog niets, die mail heb ik al 4 dagen. Elke keer staat er dat hij morgen bezorgd wordt. Maar hij is niet eens bij postnl afgeleverd. Een code kan ik ook zelf aanmaken.

Admin: post verplaatst naar verzameltopic

Wij hebben het zelfde  in de code staat nog steeds niets ontvangen bij postnl wacht al 3 dagen .zijn bij de kpn wel vroeg met de mail wordt steeds een dag later en als je niet kijk zit je elke dag te wachten  op de tv.gr Tine68

Admin: post verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7

Hah, @Michelle Visser. je hebt een track&trace ontvangen begrijp ik, maar je afleverdatum wordt steeds naar voren geschoven. Klopt dat? Ik wil daar wel eens even induiken. Wil je daarvoor je gegevens invullen in je forumprofiel? Hoor graag van je!  

Admin: post verplaatst naar verzameltopic

Na mail van de kpn wachten wij al 3 dagen en als we na de barcode kijken die in de mail stond dan kan het nog wel een paar dagen duren want elke dag wordt het aan gepaste want de tv is nog niet afgeleverd bij postnl dus dat nog wel dagen duren er gaat ook van alles mis bij de kpn .

Hah, @Michelle Visser. je hebt een track&trace ontvangen begrijp ik, maar je afleverdatum wordt steeds naar voren geschoven. Klopt dat? Ik wil daar wel eens even induiken. Wil je daarvoor je gegevens invullen in je forumprofiel? Hoor graag van je!  

Hi,

heb inderdaad ook een mail gekregen dinsdag. Is nu weer verschoven naar morgen. 

Mvg

Admin: post verplaatst naar verzameltopic

Hah, @Michelle Visser. je hebt een track&trace ontvangen begrijp ik, maar je afleverdatum wordt steeds naar voren geschoven. Klopt dat? Ik wil daar wel eens even induiken. Wil je daarvoor je gegevens invullen in je forumprofiel? Hoor graag van je!  

Hoi Nadia,

Ik heb mijn profiel bijgewerkt.

Ja het klopt, eerst zou hij dinsdag geleverd worden toen woensdag en vandaag is het weer veranderd naar morgen. Postnl geeft aan dat er wel een track en tracé code is aangemaakt maar dat het pakket nog niet bij hun is afgeleverd.

Admin: post verplaatst naar verzameltopic

heb het mailtje gehad maar dat zijn allemaal valse belooftes zal 3 dagen geleden de tv krijgen maar is bij post nl nog niet eens aangeboden de gaan van dag nadag en maar wachten wacht nu al een mnd dus 

Admin: post verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 1

Whahaha ik begin nu toch wel beetje te balen, krijg weer mail met zending is aangemeld maar nog niet bij Post.NL. het moet niet gekker worden wat is dit KPN???? Hier klopt toch niets meer van, 2 dagen achter elkaar dat de zending bij Post .NL aangemeld is , en dat de verwachte levertijd morgen is ......Wat een schande zeg sorry hoor .…

Admin: post verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7

Hallo allemaal, vandaag viel het op dat jullie dezelfde melding krijgen van PostNL bij inzage van je persoonlijke track&trace-code: ‘Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL

 

Omdat jullie hier allemaal dezelfde vragen hebben, heb ik jullie reacties hierheen verplaatst. Zodat we jullie snel en gelijktijdig kunnen informeren wanneer er meer info is.

Van @EPA@Michelle Visser@Tine 68@Snatch@marco augustus 1965 heb ik de gegevens, dank voor het aanvullen van jullie forumprofiel. We laten dit intern uitzoeken bij PostNL. Sorry voor de vertraging. We zitten er bovenop, zodra er nieuws is. Laten we dat meteen hier weten! 

Heb jij ook bovenstaande melding? Vul je forumprofiel in met je persoonlijke gegevens: naam contractant, postcode + huisnummer, mobiel nummer en meld het hier!

Reputatie 7

Welkom @m02e874 en @Nadia_b - mooie naam 😉 - jullie reacties heb ik hierheen verhuisd. Jullie wachten nog op de tv. Is er al een track&trace code verstuurd? Welke status krijgen jullie? 

Reputatie 1

Goedemiddag, ik heb inmiddels ook een track en tracé code,  maar ook na drie dagen nog geen tv. Status nog niet geleverd aan post.nl

 

Met vriendelijke groet Manuela.Hendriks 

Ook ik heb al een track en tracé zou hem morgen ontvangen maar zending is niet bij post nl staat er

Reputatie 1

Ook ik heb al een track en tracé zou hem morgen ontvangen maar zending is niet bij post nl staat er

Sta al.drie dagen innde echt met code😏 mag er toch een beetje vanuit gaan dat post.nl niet zo lang vertraging heeft.. Kan ook niet is nog niet eens daar aangeboden, beetje vreemd allemaal

Welkom @m02e874 en @Nadia_b - mooie naam 😉 - jullie reacties heb ik hierheen verhuisd. Jullie wachten nog op de tv. Is er al een track&trace code verstuurd? Welke status krijgen jullie? 

Hallo Nadia,

Dankje 😉.

Mijn track and trace geeft ook de status " zending word verwacht. Nog niet bij postnl" en dit ook al vanaf dinsdag. Dat wil zeggen dat ze nog niet bij postnl in bezit zijn. En mijn status is ook al naar morgen verplaatst. Het kan ook niet anders, als ze het niet in hun bezit hebben..?

Ik heb ook mijn profiel aangevuld, ik hoop dat je er wat aan kunt doen. Dat we ze morgen allemaal mogen ontvangen.

Zet hem op Nadia@kpn 💪😉

Reputatie 1

Hallo Nadia, 

Er gaat denk ik toch behoorlijk veel mis, allemaal dezelfde klacht met die track en Tracé code. Is er al contact opgenomen met Post. NL? En zou je de vele mensen hier dan een duidelijke uitleg kunnen geven wat er mis is? Want dit lijkt erg veel op pappen en nat houden. Jammer toch? 

dat bedoel ik van kastje naar de muur en dan nog niet eens met iets anders tegemoed komen leuk zo actie maar kom het dan na

 

Het blijkt maar weer dat de kpn heeeeeeelveel mensen heb geschrikt en nu hun beloofde niet waar kunnen maken en zo gaan er velen dingen bij de kpn mis (gelukkig maar een jaar contact .)  En maar hopen dat het snel op gelost wordt

net de belasting dienst he

komen hun afspraken ook niet na

 

Hoi allen,

Dank voor de feedback. Zoals @Nadia al aangeeft hebben we een flink aantal voorbeelden doorgestuurd naar de mensen die dit proces in beheer hebben. Zij hebben beloofd om dit zo snel mogelijk uit te zoeken. Tot die tijd is het wenselijk dat je je profiel even invult, zodat wij (indien nodig) deze gegevens kunnen doorsturen.

Zodra we duidelijkheid hebben posten we hier uiteraard een update. 

ze maken ons allemaal blij met een dode mus de de koude douch gaat naar kpn en ze komen ons nog niet eens tegemoet kan wat  zeggen nu maar hou me mond nog wel duurt niet lang meer voor ik hem open doe

ze mogen contact opnemen maar gaat dan verkeert leuk zo actie wat ze niet waar kunnen maken wil nu 65 inch

 

Dit bericht zie ik al vanaf maandagavond. Beetje frusterend dit. Dat de levertijd langer duurt oké maar ik weet dat ze bij postnl niet meer achterlopen bij de pakketdienst. 

Reageer