Black Friday deal - Samsung Smart TV is vertraagd

  • 9 January 2020
  • 398 reacties
  • 7087 keer bekeken


Toon eerste bericht

398 reacties

Reputatie 2

Is rustig hier over de gratis tv volgens mij heeft iedereen de tv al gekregen ???

Reputatie 1
Badge

Overgestapt van telfort naar kpn. Bij overstap door fout van medewerker niet goed gegaan, daarna door systeemfouten bleek na een maand mijn hele order weg. Na contact is mijn hele order er opnieuw ingezet en ondanks dat het inmiddels na de actie periode van de gratis tv was, zou dat geen probleem zijn omdat de fout bij kpn lag. Case manager dhr Nijdam heeft mij na aansluiting gebeld dat alles in orde was en de tv binnen twee weken zou worden toegestuurd. Inmiddels maand na aansluiting en nog geen tv gezien. Gebeld klantenservice zou worden teruggebeld, niks gehoord. Kpn gaarne reactie!! Zit met twee teleurgestelde kids. 

Reputatie 2
Badge

Is rustig hier over de gratis tv volgens mij heeft iedereen de tv al gekregen ???

Grapjas :joy:

@erikstapper : Dit klinkt alsof het allemaal buiten het reguliere proces om gaat en daarom wil ik het graag nauwkeurig uitzoeken.

Kun jij je profiel aanvullen en ons hier daarna een seintje geven?

Reputatie 1
Badge

Profiel aangevuld.

Dank, @erikstapper . Ik heb bij de case manager nagevraagd en zal je zo snel mogelijk een update geven. 

Reputatie 2

Heb mijn profiel ook ingevuld en dat is even geleden 

Ik heb mijn tv nog steeds niet gekregen. Abonnement is al 4 weken geleden ingegaan. Al 4x gebeld met de klantenservice en die zeggen elke keer “volgende week komt het echt” -_-

Reputatie 7
Badge +24

Heb mijn profiel ook ingevuld en dat is even geleden 

Hi Paul, op basis van je gegevens zie ik dat je nu 1 maand bent aangesloten en dat jouw televisie in week 10 op de planning staat. De exacte datum is nu nog helaas niet inzichtelijk, maar het komt er wel aan. 

Goedemorgen,

Nog steeds geen bericht oid ontvangen.

Heb in januari gebeld en toen vertelden ze dat die in februari zou komen. Maar tot op heden nog niets gehoord en wacht in spanning af.

Groeten,

Max

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @MaxW1 Ik heb het direct gecontroleerd en ik zie dat je tv in de loop van week 10 zal worden uitgeleverd. 

Bij jou duurt het inderdaad langer, dat klopt. Zie bericht van Erik eerder. Waar we jou voor willen behoeden is dat het nóg langer gaat duren. Een reeks van klachten aanmaken doet het proces niet versnellen. We vragen je daarom of wilt wachten op bericht van mijn collega's van Klantreacties. Die jouw case in beheer hebben. We doen ons uiterste best. Dank alvast! 

wat int vat zit verzuurt niet zegt men, maar wat als er schimmels op gaan komen :thinking:  

k wacht dan maar tot……….  trouwens mn nota februari is zonder 50% en zelfs met enkele weken terug werkende kracht verhoogt. Dus hoop ik dat men dat vat snel opent voor er schimmels op komen :sunglasses:

Toen ik de blackfriday actie zag werd er belooft dat er binnen 14 dagen na oplevering van de verbinding de tv verstuurd zou worden,, en is de verbinding 13-01 opgeleverd,, en horen we maar niks meer van KPN over een tv die toegezegd is,, het erge vind ik er nog wel van dat als ik de klantenservice opbel dat ik te horen krijgen dat dit ook buiten kpn om is, en dat ik zelf maar Samsung moet gaan opbellen! Pardon? Jullie beloven mij toch een tv als ik me aansluit bij jullie ? Waarom moet ik het dan regelen?  En daarbij de hamvraag ,, wanneer leveren jullie nou is mijn tv? 

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7

Hey @Rencoh, welkom hier op het KPN forum. Ik heb je bericht hier naartoe verplaatst, je bent niet de enige die langer wacht op z'n tv. Sorry voor het ongemak. De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend. Hierdoor moesten er extra tv's worden besteld.
Fijn dat je jouw forumprofiel al had ingevuld, zo kon ik meteen nakijken wanneer je de tv kunt verwachten. Goed nieuws, je staat op de lijst. Jouw tv zullen we vanaf week 10 uitleveren. Nog heel even geduld :) 

Heb de tv inmiddels ontvangen en ben heel erg tevreden! Bedankt voor jullie hulp moderators!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Umit1907, welkom op het forum! Ik heb je reactie verplaatst naar dit algemene topic, hier verzamelen we alle berichten van klanten die door het enorme succes van deze actie langer op de levering van de tv wachten dan van te voren onze bedoeling was. Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik kijken of ik een indicatie kan geven wanneer je hem zult ontvangen :slight_smile:

Reputatie 1
Badge

OPGELICHT DOOR K.P.N. !!!!!!!!!!!

 

*GRATIS TV ACTIE WORDT NIET GELEVERD*   Pure oplichting!!!!!!!!

 

Tijdens de Black friday deal van KPN, me laten overhalen om over te stappen van Telfort naar KPN vanwege de gratis TV Actie. 

Me aangemeld telefonisch voor internet/tv en vast bellen. Alles in het systeem gezet. Paar dagen later bleek dat nummer overname niet goed was gegaan en ik opnieuw gebeld.

Oke meneer geen probleem we zetten alles opnieuw erin, komt helemaal in orde. Netjes kaart in de bus na twee weken, gratis tv komt eraan. Oplevering zou na 1 maand zijn, ik hoorde echter helemaal niks na een maand, maar is bellen. O jee meneer er is een systeem fout geweest en ik moet alles opnieuw er in zetten. Ik telfort gebeld, geen probleem overzetten zo snel mogelijk de eerste factuur van kpn verrekenen we met de factuur van telfort zodat geen opzegtermijn nodig is. Medewerker gaf aan dat de gratis tv wat langer zou duren en dat ik gebeld zou worden door case manager, omdat de black friday deal nu niet geldig was maar omdat uiteraard de fout bij KPN lag zou Case manager mij bellen. dhr Nijdam case manager gesproken , alles wordt geregeld tv komt ook circa 2 weken na aansluiting. Inderdaad KPN monteur geweest alles keurig aangesloten. Daarna gebeld door case manager dhr Nijdam, mooi ik zie dat alles werkt, tv komt over 2 weken. 4 weken verder……..geen TV, ik klacht aangemaakt online en vandaag gebeld door medewerker. Ja helaas u komt niet in aanmerking voor de TV, ik zeg pardon………..ja  het is onze fout allemaal maar u had helemaal geen recht op de tv…….IK WAT HOEZO geen recht. U had al een abbonement bij Kpn,…….ik nadenken, wat ik ben net overgestapt naar jullie heb helemaal geen abbonement en de tv is mij al tig keer beloofd. Nee u had een abbonement dus helaas fout van KPN hadden ze 3 maanden geleden al moeten zeggen. Ik furieus, doelt u nu op het digitenne kastje wat ik voor mijn 2e tv via telfort had lopen, ja precies. IK WORD GEK. Daar komen ze nu mee, en zoals ik weet ging het om internet abbonement en niet om een 2e tv kastjes wat via telfort in het abbonement zat. Ja helaas pech gehad meneer, ondanks alle belofte van medewerkers. Uit coulance krijg ik 6 maanden 50%korting op internet, take it or leave it. Nog nooit zo iets in me leven meegemaakt. Je wordt gewoon opgelicht. Rug tegen de muur gezet en je zoekt het maar uit. TV aan me kinderen beloofd. KPN laat je gewoon stikken. Voorstel afgeslagen, al moet ik de hele kassa, belbus ,radar en de hele mikmak inlichten. KPN ligt gewoon de boel op, beloofd meerder malen de TV actie uit te voeren en verschuilt zich nu na 3 maanden ineens achter een digitenne kastje wat via een abbonement van de KPN liep voor een 2e toestel. Nergens in de actie voorwaarden gelezen en ook niemand al die tijd over gehoord, enige wat ik gehoord heb is TV komt eraan………...Schandalig heb er geen andere woorden voor en wat mij betreft PURE oplichting, en ik laat het er niet bij zitten!

Ai, wat een nare situatie. Zeker omdat je zulke verschillende signalen krijgt. Ik ga hier voor jou  induiken en zal je huidige casemanager om meer info vragen. Ik kom er op terug. 

Reputatie 1
Badge

Mooi duik er maar goed in ben pislink. Echt schande dit. En het verhaal dat ik er geen recht op zou hebben wat nu ineens uit de hoge hoed komt na 3 maanden omdat ik al een abbonement bij kpn zou hebben is ook de grootste onzin. Ik zat bij telfort. Onderdeel van het telfort abbonement was dat er een tweede digitenne ontvanger voor de 2e tv boven bij zat. Deze was idd via kpn als toevoeging voor 5 euro per maand. De black friday actie gaat over internet abbonement. Ik ben volledig overgestapt naar kpn met vast bellen, internet, en tv. Daar zat de actie op. Ben nog nooit zo kwaad geweest op een bedrijf. Ondanks meerdere uitdrukkelijke belofte, nu ineens case manager na andere afdeling overgeplaatst, mag hem niet spreken, verschrikkelijke arrogante onwillend meedendenke 'klachtenafhandelaar' aan de telefoon. KPN laat de klant volledig in de kou staan. En als ik de tv niet krijg is het gewoon regelrechte oplichting, ik heb de overstap jn de actie periode gedaan en tv is beloofd!!!

@erikstapper   jij ook al.

ik krijg ook zo langzamerhand het idee dat men geen zin meer heeft in tv's afleveren, en van de ene persoon naar de andere word gestuurt om er van af te komen. een kei harde topic maken lukt niet want alles word verschoven naar 1 topic, een topic die niemand meer leest, tenzij je nog steeds wacht op een tv.  Als k zie dat mensen die in jan of febr zijn aangesloten wel hun tv hebben ontvangen, of op zn minst een mail met een prognose data, zijn mijn bedenkingen redelijk gegrond denk ik.  26november 2019 werd mij de tv beloofd, tot op heden nooit meer iets vernomen buiten enkele woorden:  we duiken er nog eens in.  En dat terwijl ik een totaal nieuwe klant ben, ik kwam van T-mobile, maar als dit nog langer zo duurt  ben ik snel weer bij deze oplichters weg

Reputatie 1
Badge

Ik ga ervan uit dat een bedrijf als de KPN hun verantwoordelijkheid neemt en hun afspraken nakomt. Nog triester om te horen dat er nog meer slachtoffers zijn. En dan zo een klachten afdeling die gewoon zegt als u niet akkoord gaat met de korting(die veel lager is dan de prijs van de tv) dan sluit ik het dossier en krijgt u niks, goedemiddag.....Als je nou geen tv's kan/wil leveren geef de klant dan korting twv de tv, hou je de klant nog enigsinds te vriend, maar zelfs dat is teveel gevraagd. Nog nooit mee gemaakt zoiets als dit, eerste keer van mijn leven dat ik gewoon echt opgelicht wordt en dat door een bedrijf als de KPN. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @erikstapper, wij hebben contact gezocht met de collega met wie jij telefonisch contact hebt gehad. Voor zover wij hier zien, heb jij gewoon recht op de tv. Ik kan er echter zelf geen een voor je regelen, dus we zijn er druk mee bezig om er voor te zorgen dat het alsnog in orde gemaakt wordt. Zodra we concreet meer informatie hebben, laat ik het weten! 

Is rustig hier over de gratis tv volgens mij heeft iedereen de tv al gekregen ???

Grapjas :joy:

ze hebben t eindelijk voor elkaar dat iedereen t zat is nog hier te vragen/klagen. des te drukker word het nu bij consumentenbend en geschillencommisie. ;-)  sluit aan in de rij zou ik zeggen :joy:

Reputatie 1
Badge

Macia dank voor je reactie. Ben vandaag ook gebeld door kpn, wacht het af. 

Reputatie 2
Badge

Ik kreeg net een mail van KPN dat het in mijn geval nog wel 6 weken duurt voordat mijn TV verzonden wordt verdorie :drooling_face: als troost krijg je een jaar lang een extra zenderpakket voor 12 maanden… Nou die hoef ik helemaal niet :pensive: wat een gekloot allemaal :disappointed:

 

Mvg,

Wim

Reageer