Black Friday deal - Samsung Smart TV is vertraagd

  • 9 January 2020
  • 398 reacties
  • 7087 keer bekeken


Toon eerste bericht

398 reacties

Badge +12

KPN...hoe moeilijk kan het zijn.

Jullie maken je volledig belachelijk met deze soap. Het zal niet lang meer duren dat klanten juridische stappen ondernemen en de media zoals, Twitter, Facebook, tweakers.net etc. opzoeken (als dat al niet gebeurd is). En dat kost klanten die gezamenlijk meer opbrengen dan wat die tv’s kosten.

Ik constateer hier één heel groot probleem: gebrek aan verantwoordelijkheid en klantgevoel. Als dat er niet is en je teveel op de ‘systemen’ afgaat, stopt met nadenken en alles over de schutting flikkert, dan is dat het begin van het einde.

Benadeelden zoals @VECTOR1, @hmwa : doe wat je moet doen...onder druk wordt alles vloeibaar..

Reputatie 2

Hier ook het zelfde krijg een mail dat het nog eens zes weken duurt en dat ik nu 12 maanden gratis plus pakket krijg moet gekker worden 😟

Veel van jullie hebben inmiddels al meerdere keren gehoord hebben dat er vertraging is opgetreden. Dit is ook het geval. Ik begrijp dat jullie graag duidelijkheid willen wanneer de tv nu eindelijk gaat komen. Die kan ik op dit moment nog niet geven. Maar, naar verwachting, volgende week wel.

Een beetje achtergrond, niet om het goed te praten, maar om wat van de omstandigheden aan te geven: Er hebben nogal veel meer klanten gebruik gemaakt van de Black Friday actie dan we van tevoren verwacht hadden. Dat is natuurlijk geen probleem, het is juist iets waar we alleen maar heel blij om zijn. Echter, betekent dit wel dat we ook meer tv's hebben moeten bestellen dan van te voren gepland. Al die tv's zijn niet in een keer hier. Waarbij hier dan de logistieke partner in Nederland is die de boel naar jullie, de klant, verstuurt.

Er komen elke week grote hoeveelheden nieuwe tv's binnen die ook direct weer worden uitgezonden naar de klanten waar ze voor bedoeld zijn. Maar dat neemt niet weg dat we niet iedereen binnen de in eerste instantie beloofde termijn een tv hebben kunnen leveren, of kunnen gaan leveren. We verwachten op dit moment dat iedereen die nog op een tv wacht deze binnen 4 weken ontvangt. Klanten die nog langer dan een week moeten wachten gaan we per mail informeren met daarin ook de verwachte levertijd. Klanten die hem wel sneller gaan krijgen, krijgen mail met track en trace code zodra de tv door de logistieke partner verzonden is.

iedereen al dat mailtje gekregen ???

 

Hallo @Bartosz Walczak , @LiselotteA en anderen. De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend.

Dat is fantastisch natuurlijk, maar niet als het toestel (tijdelijk) niet voorradig is. Verreweg de meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Dat is voor de wachtende klanten flink zuur. Dat kunnen wij ons ook goed voorstellen. Vandaar dat jullie deze week een mail ontvangen met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden. Het mantra klinkt weer: nog even geduld. Wij doen ons uiterste best om iedereen dé beloofde Smart TV te leveren. En dat gaan we waarmaken :right_facing_fist_tone2:

@Nadia  is er inmiddels al enige up-date te melden ??  dat mensen (zoals ik) het mailtje krijgen over een prognose data?

Reputatie 1

12 dagen geleden kreeg ik nog een blij privé bericht dat hij week 10 zou komen (volgende week).

 

Gisteren kreeg ik een mail dat het nog 6 weken gaat duren. (activatiedatum 15-1) Jammer dat dit afwijkt van de communicatie 12 dagen geleden. 

 

3maand levertijd dus, maar we wachten het rustig af, het gratis pluspakket kijken op een kale witte muur gaat wat lastig. 

Goedemiddag,

 

Ik heb enige tijd geleden een privébericht gekregen, dat de ontvangstdatum van de TV in week 10 is. (zoveelste vertraging) Daarop een reactie gestuurd en later een tweede reactie waarop ik geen antwoord heb gekregen. Ik ben niet akkoord gegaan met de nieuwe leverdatum van week 10: Geen reactie. Verwezen naar de eerdere data en what to do, als week 10 weer niet haalbaar is: Geen reactie. Twee bericht gevraagd om bevestiging van de leverdatum in week 10: Geen reactie. Gevraag of de uitlevering per direct in werking gesteld kan worden: Geen reactie. 

 

Aangegeven, dat ik erg sceptisch op de zoveelste berichtgeving van de uitgestelde leverdatum ben en de berichtgeving erg summier is vanuit KPN. Warempel krijg ik ineens een mailtje met het onderwerp bezorging samsung TV is vertraagd. Dat wisten we natuurlijk al. Totdat ik verder lees en erin staat, dat het nog 6 weken (!) gaat duren. Vervolgens komen ze met een compensatie wat de volgende teleurstelling oplevert, want je krijgt 12 maanden gratis het pluspakket. Een pluspakket, die wij niet genomen hebben, wat de extra zenders kijken wij toch nooit. De films en series, die er op komen hebben wij veelal gezien of kunnen wij ook zien via Netflix e.d. Alleen pluspakket dus de optie? Wat in feite voor KPN de gemakkelijkste weg is nu. Voor ons is dit geen compensatie. Niet eens een zoethoudertje. 

 

Dus in feite word je afgescheept met iets waar we niks aan hebben en KPN komt lekker vanaf vinden ze. 

 

Dus dit is het. Meer zit er niet in? Weer afwachten, die 6 weken en hopen dat er dan wel bericht komt? Net als de afgelopen keren en de privéberichten, die ik terug gestuurd heb?

Reputatie 2

En na die 6 weken krijgen we bericht tv wordt niet meer gemaakt en we krijgen niets 

Reputatie 1
Badge

Ik ben vandaag gebeld door kpn. Krijg toch de tv, schriftelijk bevestigd dat het eind Maart, begin April wordt geleverd. Na de vreselijke telefonische behandeling vorige week, een oase van begrip nu door de nieuwe case manager mvr coolen. Het kan dus wel. Wacht het rustig af. 

Fijn @erikstapper . Het is wel een rollecoaster van gedoe allemaal. Ik ben blij dat je nu in goede handen bent bij de nieuwe case manager.

@DanJan0808  Ik kan me goed voorstellen dat alles wat ik nu zeg met een korrel zout genomen wordt. Terecht ook want er is er al zoveel uitstel geweest. Ik hoop uiteraard dat het nu goed gaat komen. Helaas zullen we dat af moeten wachten. 

Wat een gedoe zeg. Ik ben klant vanaf 16 december 2019. Tot op heden nog geen TV ontvangen. Meerdere malen contact gezocht met de klantenservice, maar niemand geeft mij duidelijkheid. Ik moet ondertussen al wel 3 keer teruggebeld zijn, wat nooit gebeurt is. Telkens hoor ik dat ik de week daarop wel een track and trace krijg. 

Na alle onduidelijkheid en tijd ben ik er klaar mee. Indien ik binnen een korte periode geen duidelijkheid krijg zal ik genoodzaakt zijn om juridische stappen te ondernemen. 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @FlorisP, welkom! Goed dat je het forum gevonden hebt, we helpen je graag verder. Ik begrijp goed dat jou inmiddels nog niet duidelijk is wanneer je je tv gaat ontvangen? Heb jij ook geen mail(s) gekregen met meer informatie? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en we helpen je graag verder. 

@Marcia_  ja, gaat met name om de lever datum. Tot op heden nog nooit een bericht daar over ontvangen. Ook geen verdere mails met informatie. Als het goed is heb ik de nodige informatie aan mijn profiel toegevoegd. Bedankt voor je verdere hulp alvast :)

Hoi @FlorisP . Ik zie dat er een lopende klacht voor jou in het systeem staat. Er zijn ook meerdere contact pogingen gedaan. Ik zie dat er vanmiddag weer een poging gedaan gaat worden.

Zo lang dit loopt kun je er van uit gaan dat ze hun best doen om dit voor jou te regelen. Het is in goede handen. Neemt niet weg dat het natuurlijk veel te lang duurt. 

ben wel benieuwd wat de volgende Black friday actie gaat worden :upside_down:  :grin:

@Erwin_ klopt, er zijn contactpogingen van mij naar jullie geweest, maar nog nooit andersom. Ook wederom vandaag ben ik niet gebeld. Om moe van te worden 

wat blijft het toch angstig stil rond het nakomen van beloften !  t is maart en t enigste wat ik wijzer ben is: we zijn bezig harm, nog even geduld.

word t na 4 maand niet es tijd dat kpn me dan maar es een gelijkwaardig toestel levert ?

 

Hé @VincentMerel, welkom op het KPN forum! Je staat op de lijst van verzending. Jouw tv komt in week 10 naar je toe :)  Veel plezier met de nieuwe Smart TV. Laat je hier weten als je 'm binnen hebt?

 

Hallo Nadia, tot op heden nog geen tv ontvangen en ook geen track en trace code. Je gaat me niet wijsmaken dat de tv’s nog steeds niet voorradig zijn. We hebben wel de gratis upgrade naar het pluspakket gekregen wat een leuk gebaar is maar we stapten over naar KPN vanwege de tv, niet de zenders! Wel heb ik de afgelopen 2 keer netjes de factuur mogen betalen en komt aankomende week de nieuwe factuur er alweer aan. Ik voel me een beetje in de maling genomen. Jullie mogen me ook een tegoedbon van bcc, bol.com of mediamarkt sturen dan haal ik er morgen zelf wel eentje.

Mvg, Vincent

Reputatie 7
Badge +24

Hi all, helaas kan ik op dit moment niet meer zeggen dan een herhaling van de eerdere berichten. We wachten nog steeds op de voorraad om hier werk van te maken. Ik ben me ervan bewust dat dit niet jullie gewenste antwoord is, ik moet wederom vragen om geduld te hebben. 

Reputatie 1

En... poging 3 om iets te weten te komen over een verwachte leverdatum. Na half januari, half februari is het nu half maart dus wanneer komt het? Begin er wel soort van klaar mee te raken.  Een lachertje van een goedmaker met een extra pakket wat ik nooit gebruikt.  Zou het bedrag van dat pakket als korting terug willen zien.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Nleen, zoals in de mail van 25-2 stond, duurt het vanaf dan nog zo'n 6 weken. Dat betekent dat we rond begin april de tv verwachten te kunnen leveren. 

Beste @Nleen, zoals in de mail van 25-2 stond, duurt het vanaf dan nog zo'n 6 weken. Dat betekent dat we rond begin april de tv verwachten te kunnen leveren. 

daar houd ik je aan @Marcia_   ;-) 😉 alleen jammer dan men mij niks op mail bericht, en ik alleen afhankelijk ben van die forum. 

maar ik ga er al vast van uit dat die 6 weken (in mijn geval 6 maand)  ofwel rond april,  verschoven gaat worden rond mei / juni. 

dat nederland nu plat ligt wegens de coronagekte, komt wel goed vanpas.

Hoi Allemaal,
 

Beste @Nleen, zoals in de mail van 25-2 stond, duurt het vanaf dan nog zo'n 6 weken. Dat betekent dat we rond begin april de tv verwachten te kunnen leveren. 

 

dat Nederland nu plat ligt wegens de corona gekte, komt wel goed van pas.

In een zin. Gewoon een belachelijke veronderstelling.

Beste KPN,
het is inmiddels al 16 maart, wat inhoud dat ik sedert 26 november 2019 onderhand al 16 weken wacht op mijn beloofde Smart tv die beloofd is bij het aangaan van mijn aansluiting bij KPN.
Sedert die zelfde 16 weken, hoor ik niets meer of concreets dan: sorry meneer we zijn bezig, sorry uw klacht is nog steeds in behandeling, sorry we weten op dit moment niks meer.
Vind U het vreemd dat IK mij een beetje vlink genaaid ga voelen, en t gevoel krijg dat er uberhaubt gewoon geen tv meer geleverd ga worden en ik alleen goed was om een contract aan te gaan!
KIJK om U heen, via Coolbleu o.a en vele andere webshops, heb ik binnen 24uur een zelfde toestel als die jullie hadden beloofd.
gezien ik onderhand bijna 5 maanden al wacht zou een enigste oplossing zijn dit geval tot een einde te brengen, mij een tegoed bon te geven voor getoonde tv, of dat U coolbleu de opdracht geeft er eé'n uit te leveren. Het scheelt U dan ook nog eens €50- en porto kosten, daar de tv bij hun goedkoper is.
ik hoop dat U mij nu na bijna 5 maanden eens tegemoed wilt gaan komen,
m.vr.gr.
h.wieringa

 

De huidige situatie in het land maakt alles onzeker. @hmwa .  Er loopt een klacht voor jou en er zit weinig anders op dan af te wachten.

Ik zie dat er een maand abonnementskosten is gecrediteerd voor het ongemak. 

De huidige situatie in het land maakt alles onzeker. @hmwa .  Er loopt een klacht voor jou en er zit weinig anders op dan af te wachten.

Ik zie dat er een maand abonnementskosten is gecrediteerd voor het ongemak. 

die credit is pas april, maar buiten dat Erwin, ik heb liever een tv om het nieuws te kunnen volgen dan alles via de F***  internet te lezen met tig aan spam en fake berichten. 

en nee, ik heb geen tv, mn uitkering laat dat niet toe, en de voedselbank geeft ze ook niet

Reageer