Black Friday deal - Samsung Smart TV is vertraagd

  • 9 January 2020
  • 398 reacties
  • 7087 keer bekeken


Toon eerste bericht

398 reacties

ze maken ons allemaal blij met een dode mus de de koude douch gaat naar kpn en ze komen ons nog niet eens tegemoet kan wat  zeggen nu maar hou me mond nog wel duurt niet lang meer voor ik hem open doe

ze mogen contact opnemen maar gaat dan verkeert leuk zo actie wat ze niet waar kunnen maken wil nu 65 inch

 

Helemaal mee eens 😉. Ik weet dat postnl de achterstand zo goed als weggewerkt heeft dus dat het daar niet aanligt. Ik werk er zelf namelijk

Heb net gekeken bij postnl en tot me verbazing is de tv aangekomen bij postnl dus morgen moet ik hem krijgen ben benieuwd. 

Reputatie 1

Nou het is weer zover, er staat zending is aangemeld bij Post.NL maar is nog niet bij Post.NL wat is dit ? Denken jullie werkelijk dat jullie hele groepen mensen hiermee de gek aan kunnen steken? Want voor mij is dit duidelijk dat dit gebeurt, we zijn nu 5 dagen verder. Bestel de TV maar bij Bol.Com KPN, dan hebben we hem morgen in huis!!! Dit is echt een schande en niet tof meer, begint op misleiding te lijken...want je moet je woord nakomen, ok 1 dag later geen probleem, 2 dagen ok, maar 4 of  5 dagen dan moeten ze maar andere actie ondernemen.  Mensen niet langer de gek aansteken KPN

Nou het is weer zover, er staat zending is aangemeld bij Post.NL maar is nog niet bij Post.NL wat is dit ? Denken jullie werkelijk dat jullie hele groepen mensen hiermee de gek aan kunnen steken? Want voor mij is dit duidelijk dat dit gebeurt, we zijn nu 5 dagen verder. Bestel de TV maar bij Bol.Com KPN, dan hebben we hem morgen in huis!!! Dit is echt een schande en niet tof meer, begint op misleiding te lijken...want je moet je woord nakomen, ok 1 dag later geen probleem, 2 dagen ok, maar 4 of  5 dagen dan moeten ze maar andere actie ondernemen.  Mensen niet langer de gek aansteken KPN

Ik had dat idd oom al de hele week!

maar net om 08.17 uur is de tv afgeleverd! 
eindelijk!!!

 

gisteren gebeld naar klantenservice en een normale vraag gesteld hierover en uitgescholden voor zeikwijf! En ja kan zeiken maar stelde nu een vraag!

 

WAARDELOOS DIT ALLEMAAL 

Reputatie 1

Ik ben er dood ziek van en denk dat ik maar een berichtje richting Radar of Kassa doe, want je kunt mensen niet zo de gek aan steken. Ik vind dit te gek voor worden, echt gewoon niet normaal meer!!!!

Heb net gekeken bij postnl en tot me verbazing is de tv aangekomen bij postnl dus morgen moet ik hem krijgen ben benieuwd. 

Ja ik heb hem net ook binnen gekregen 

Ik ben er dood ziek van en denk dat ik maar een berichtje richting Radar of Kassa doe, want je kunt mensen niet zo de gek aan steken. Ik vind dit te gek voor worden, echt gewoon niet normaal meer!!!!

Ik heb de tv nu binnen!

maar gisteren wel een klacht ingediend! Asociaal personeel daar bah bah bah 

Reputatie 1

Bij mij staat nu ook geen bezorg moment meer, ik ben het spuugzat, echt is nu gewoon principe zaak. Ik ga stappen ondernemen. Schaam u kapot KPN.

 

Nog helemaal niets  ontvangen. Ook geen informatie. Muisstil bij kpn. 
Uiteraard komen de facturen wel keurig op tijd.
Oh ja voor ik het vergeet, ja hoor Nadia en alle andere KPN vriendjes en  moderators, ik heb m'n profiel aangevuld. Kunnen we dat puntje ook van de smoesjes lijst halen. Is toch bezopen dat je via een forum moet proberen om KPN een verplichting te laten nakomen.

Reputatie 1

En ja hoor, hier ook levering onbekend:angry: , je zou er vrij voor moeten  nemen betaald kpn dat ook?

Sta nu al 5 dagen te wachten :confounded:

Reputatie 1

Bij mij staat nu ook geen bezorg moment meer, ik ben het spuugzat, echt is nu gewoon principe zaak. Ik ga stappen ondernemen. Schaam u kapot KPN.

Mee eens !

Reputatie 7

Hallo iedereen, daar ben ik met een update. Ik begrijp jullie frustratie erg goed. Niets zo irritant dan ergens op wachten, wachten en nog eens wachten.We doen ons uiterste best om jullie zo goed en volledig mogelijk te informeren. Er zit schot in de zaak :)

Gisteren, met hulp van jullie gegevens en voorbeeld van de track&trace status, met PostNL gesproken. Korte versie: we zijn iets te enthousiast geweest in het versturen van de track&trace-codes. Bij de status; Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL. Koppelt PostNL een bezorgtijd (verwacht). Dit is een voorlopige datum en tijdstip. Het bezorgmoment wordt pas definitief wanneer het pakket door PostNL in ontvangst is genomen. Vandaar dat de track&trace-status nu is gewijzigd naar onderstaande. Zonder ‘Bezorgtijd (verwacht)’, om verwarring te voorkomen.  

Zodra je pakket is opgehaald door PostNL, wordt de status gewijzigd. ‘Afgifte’ kleurt dan een blauw bolletje, en de Bezorgtijd krijgt een datum en tijdstip!

Ik lees dat een aantal van jullie hier al het pakket gisteren in ontvangst hebben genomen. Mooizo! Veel kijkplezier met jullie nieuwe Smart TV :popcorn::film_frames::sunglasses:   

Reputatie 1

Hallo iedereen, daar ben ik met een update. Ik begrijp jullie frustratie erg goed. Niets zo irritant dan ergens op wachten, wachten en nog eens wachten.We doen ons uiterste best om jullie zo goed en volledig mogelijk te informeren. Er zit schot in de zaak :)

Gisteren, met hulp van jullie gegevens en voorbeeld van de track&trace status, met PostNL gesproken. Korte versie: we zijn iets te enthousiast geweest in het versturen van de track&trace-codes. Bij de status; Zending wordt verwacht, nog niet bij PostNL. Koppelt PostNL een bezorgtijd (verwacht). Dit is een voorlopige datum en tijdstip. Het bezorgmoment wordt pas definitief wanneer het pakket door PostNL in ontvangst is genomen. Vandaar dat de track&trace-status nu is gewijzigd naar onderstaande. Zonder ‘Bezorgtijd (verwacht)’, om verwarring te voorkomen.  

Zodra je pakket is opgehaald door PostNL, wordt de status gewijzigd. ‘Afgifte’ kleurt dan een blauw bolletje, en de Bezorgtijd krijgt een datum en tijdstip!

Ik lees dat een aantal van jullie hier al het pakket gisteren in ontvangst hebben genomen. Mooizo! Veel kijkplezier met jullie nieuwe Smart TV :popcorn::film_frames::sunglasses:   

@Nadia  dank je wel voor deze update, ga er vanuit dat we snel de tv kunnen verwachten!

Reputatie 1

Ik ben benieuwd of het er snel is ik heb er geen vertrouwen in hoor, laat me eerst die defenetivie track en tracé krijgen. Ik ben zwaar teleurgesteld in deze handelswijze, dus als ik het goed begrijp moet ik gaan klagen bij Post.NL?

Reputatie 1

Ik ben benieuwd of het er snel is ik heb er geen vertrouwen in hoor, laat me eerst die defenetivie track en tracé krijgen. Ik ben zwaar teleurgesteld in deze handelswijze, dus als ik het goed begrijp moet ik gaan klagen bij Post.NL?

Denk niet bij post.nl... als er bij hun niks geleverd is, kunnen ze moeilijk iets versturen.. 🤔

Reputatie 1

Ben er zo flauw van, het gaat niet eens meer om de TV maar o het principe, en die principes worden snel overboord gegooid bij KPN. Ik vind gewoon dat ze alles op alles moeten zetten dat iedereen morgen de TV ontvangen heeft. Want als ze echt willen kan dat hoor.

Reputatie 1

Ben er zo flauw van, het gaat niet eens meer om de TV maar o het principe, en die principes worden snel overboord gegooid bij KPN. Ik vind gewoon dat ze alles op alles moeten zetten dat iedereen morgen de TV ontvangen heeft. Want als ze echt willen kan dat hoor.

Mee eens, anders de maand maar die korting waar je voor kon kiezen, geen tv dan de korting maar tot de tv komt😂

Reputatie 7

Ik snap dat je vertrouwen is beschadigd. Jouw pakket staat klaar, @EPA. Iedereen die nu een track&trace heeft ontvangen heeft een tv toegekend gekregen. Geen zorgen. Jouw pakket wordt binnenkort door de koerier opgehaald. Dan verandert de status van je track&trace en zie je de bezorgdatum. Nog heel even geduld. 

Reputatie 1

@Nadia neem aan ivm dat ik de code ook al heb ik de mijne ook snel ontvangen kan

Zojuist de tv ontvangen @Nadia bedankt voor het uitzoeken! 

Reputatie 7

Yessss, dat is heel fijn, @Michelle Visser. Bedankt voor je reactie :sunglasses:  

 

We hebben de tv netjes bezorgd gekregen bedankt postnl en toch ook de kpn dat ze er achter aan zijn gegaan 

Reputatie 7

We hebben de tv netjes bezorgd gekregen bedankt postnl en toch ook de kpn dat ze er achter aan zijn gegaan 

:raised_hands_tone3: bedankt voor het delen, @Tine 68 Heel veel plezier van je nieuwe tv. Lekker begin van het weekend!  

Ik snap dat je vertrouwen is beschadigd. Jouw pakket staat klaar, @EPA. Iedereen die nu een track&trace heeft ontvangen heeft een tv toegekend gekregen. Geen zorgen. Jouw pakket wordt binnenkort door de koerier opgehaald. Dan verandert de status van je track&trace en zie je de bezorgdatum. Nog heel even geduld. 

Hey Nadia,

Je brengt met deze post extra onzekerheid in een toch al onduidelijke en onprofessionele situatie.

Niet alleen moet ik wachten tot vier weken na activatie voordat ik me mag melden indien geen tv is ontvangen. Nu maak jij het nog lastiger en onzekerder door te schrijven dat de tv toegekend moet worden. Hoe moet ik dat nu weten?

Mijn bestelling is op black friday geplaatst, maar door kpn niet goed opgepakt vanwege drukte. Dit kwam aan het licht doordat ik het vreemd vond geen bevestiging te hebben ontvangen van mijn online bestelling en daardoor maandag heb gebeld. Daarop is deze door KPN alsnog ‘verwerkt’ door deze opnieuw in te voeren, opnieuw op maandag. Manic monday en niet black friday.

De excuses die de kpn medewerker daarbij heeft gemaakt zijn van een orde die niet te vergelijken is met wat we hier lezen op dit forum. Mij werd verzekerd en gezworen dat mijn bestelling gold als een black-friday actie. Maar nu jij dit schrijft geloof ik helemaal niets meer. Ik weet nu dus niet of er een tv is toegekend aan mij en daarbij is dat pas bespreekbaar vier weken na activatie, zo enorm zwaar waardeloos en achterbaks.

Er is helemaal niets maar dan ook niets door KPN gecommuniceerd, zeker niet over een toekenning. Dus ik denk dat ik vast mag beginnen aan mijn klachtbrief om de bestelling terug te draaien.

Ik schaam me dat ik hier in ben getrapt. Het voelt als niets anders dan liegen en bedriegen om zo veel mogelijk uitgeknepen te worden en elke maand te betalen. Hoe verschrikkelijk respectloos om zo met klanten om te gaan.

 

Reputatie 1

Hoera ik heb de TV ontvangen zojuist afgeleverd eindelijk. Leuke tv .

Reageer