Black Friday deal - Samsung Smart TV is vertraagd

  • 9 January 2020
  • 398 reacties
  • 7088 keer bekeken


Toon eerste bericht

398 reacties

misschien een gouden tip,  en doe net al t mobile destijds, na de 14 dgn wachttijd stuur de klant een email met een code waar men bij wehkamp gratis  hun kado kunnen bestellen,

die leveren wel vaak al binnen 24u, of hooguit een week, das wel zo klant vriendelijk. 

Eindelijk goed nieuws, de tv wordt nu klaargelegd. Zodra ik weet wanneer het onderweg is laat ik het hier weten. 

Edit: Je krijgt binnen enkele dagen een track&trace code van ons waarmee je dit kunt volgen. 

waarom krijg ik plots een nare smaak in mn mond, ?

omdat k zulke praatjes al 8 weken aan hoor ! zowel op t forum als van de klantenservice zelf !

Ja ben het zat, ga er nu maar achter aan hoor. Het is alweer bijna Black Friday 2020, niks ontvangen en ik begin KPN te disliken nu hoor.

Reputatie 2

Die lui van kpn vinden het dan ook nog normaal dat ze zomaar andere regels mogen maken. En levertijden blijven uitstellen... een vriend van mij die 4 dagen eerder aangesloten was, heeft ruim 1 week terug al de tv ontvangen...

Ja ben het zat, ga er nu maar achter aan hoor. Het is alweer bijna Black Friday 2020, niks ontvangen en ik begin KPN te disliken nu hoor.

Die lui van kpn vinden het dan ook nog normaal dat ze zomaar andere regels mogen maken. En levertijden blijven uitstellen... een vriend van mij die 4 dagen eerder aangesloten was, heeft ruim 1 week terug al de tv ontvangen...

k begrijp nu weer waarom ik in 2009 gillend ben weg gegaan bij ze, had gehoopt dat ze na 10jr wat geleerd hadden, maar helaas.. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Je krijgt z.s.m. de track en trace, @hmwa  Het duurt bij jou allemaal wat langer omdat bij jou het abonnement origineel met korting was en dit later is aangepast naar de tv in plaats van de korting. Hierdoor val je in een aparte categorie waarbij helaas wat extra vertraging is ontstaan. De verzending heb ik hier bevestigd staan, het is nu alleen even afwachten tot het bij PostNL is aangemeld. Dan krijg je de code en kun je het zelf ook volgen.

 

@zuidplass, vanmorgen is naar jou de e-mail met track en trace code verzonden :) 

Je krijgt z.s.m. de track en trace, @hmwa  Het duurt bij jou allemaal wat langer omdat bij jou het abonnement origineel met korting was en dit later is aangepast naar de tv in plaats van de korting. Hierdoor val je in een aparte categorie waarbij helaas wat extra vertraging is ontstaan. De verzending heb ik hier bevestigd staan, het is nu alleen even afwachten tot het bij PostNL is aangemeld. Dan krijg je de code en kun je het zelf ook volgen.

 

@zuidplass, vanmorgen is naar jou de e-mail met track en trace code verzonden :) 

kan jij mij daar een printscreen van doen !  want tot nu toe hoor ik dit gelul van elke moderator, maar gaat inmiddels de 9e week wachten al in

Reputatie 1

Ik heb dezelfde vraag. Het is inmiddels febuari, en nog niks binnen. Geen beste start bij KPN.

Reputatie 1

Ik zit ook met smart te wachten op mijn televisie. Deal aangegaan in november en nu is het februari. Dit zaakje begint behoorlijk te stinken KPN! Lekkere start zo..

Reputatie 2
Badge

Ik zit ook met smart te wachten op mijn televisie. Deal aangegaan in november en nu is het februari. Dit zaakje begint behoorlijk te stinken KPN! Lekkere start zo..

Wanneer ging je abo dan in ?

Reputatie 1

Ik zit ook met smart te wachten op mijn televisie. Deal aangegaan in november en nu is het februari. Dit zaakje begint behoorlijk te stinken KPN! Lekkere start zo..

Wanneer ging je abo dan in ?

Begin januari, KPN moest nog iets doen aan de glasvezel ontvanger. Maar dat mag niks uitmaken. Heb wel een e-mail gekregen waarin stond dat de tv 3 weken na aansluiting bezorgd zou worden. Die termijn is nu ook ruimschoots overschreden. Stond ook iets in die mail over drukte bij PostNL. Klinklare onzin, en ik kan het weten.

Reputatie 2
Badge

Ik zit ook met smart te wachten op mijn televisie. Deal aangegaan in november en nu is het februari. Dit zaakje begint behoorlijk te stinken KPN! Lekkere start zo..

Wanneer ging je abo dan in ?

Begin januari, KPN moest nog iets doen aan de glasvezel ontvanger. Maar dat mag niks uitmaken. Heb wel een e-mail gekregen waarin stond dat de tv 3 weken na aansluiting bezorgd zou worden. Die termijn is nu ook ruimschoots overschreden. Stond ook iets in die mail over drukte bij PostNL. Klinklare onzin, en ik kan het weten.

Grappig :sweat_smile: Ik werd op 20 januari aangesloten en kreeg op 21 januari meteen een rekening die de volgende dag werd afgeschreven van mijn rekening :joy: Ik ga maar eens een topic openen op Tweakers over dit probleem bij KPN :)

Reputatie 7
Badge +24

Je krijgt z.s.m. de track en trace, @hmwa  Het duurt bij jou allemaal wat langer omdat bij jou het abonnement origineel met korting was en dit later is aangepast naar de tv in plaats van de korting. Hierdoor val je in een aparte categorie waarbij helaas wat extra vertraging is ontstaan. De verzending heb ik hier bevestigd staan, het is nu alleen even afwachten tot het bij PostNL is aangemeld. Dan krijg je de code en kun je het zelf ook volgen.

 

@zuidplass, vanmorgen is naar jou de e-mail met track en trace code verzonden :) 

kan jij mij daar een printscreen van doen !  want tot nu toe hoor ik dit gelul van elke moderator, maar gaat inmiddels de 9e week wachten al in

Ik wil je toch even vragen om rustig aan te doen met termen als 'gelul’, niemand hier die tegen je liegt. We zijn ons flink op de hoogte van deze vertraging, ik beloof je dat we dit ook heel anders hadden gezien. Een screenshot van interne communicatie ga ik hier niet plaatsen, deze zou ik overigens ook makkelijk kunnen bewerken. De laatste communicatie over jou geval/uitzondering is:

Vraag: weet je wanneer deze specifiek wordt opgestuurd?
"Nee, daar heb ik geen zicht op. Wel dat er wekelijks TV’s worden verzonden in batch. Klant ontvangt als eerste een tract & trace code, waarmee hij de bestelling op Post.NL kan volgen. Klant moet aan de deur tekenen voor ontvangst. Indien klant niet thuis is gaat naar het TV retour servicepint PostNL en krijgt klant een briefje in de bus. Klant heeft dan 7 dagen de tijd om de TV daar af te halen.” 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik zit ook met smart te wachten op mijn televisie. Deal aangegaan in november en nu is het februari. Dit zaakje begint behoorlijk te stinken KPN! Lekkere start zo..

Wanneer ging je abo dan in ?

Begin januari, KPN moest nog iets doen aan de glasvezel ontvanger. Maar dat mag niks uitmaken. Heb wel een e-mail gekregen waarin stond dat de tv 3 weken na aansluiting bezorgd zou worden. Die termijn is nu ook ruimschoots overschreden. Stond ook iets in die mail over drukte bij PostNL. Klinklare onzin, en ik kan het weten.

Hi Ijstaart, zou je je KPN profiel alsjeblieft willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Dan kan ik dit specifiek bekijken. Ik hoor graag van je. 

Reputatie 1

Ik zit ook met smart te wachten op mijn televisie. Deal aangegaan in november en nu is het februari. Dit zaakje begint behoorlijk te stinken KPN! Lekkere start zo..

Wanneer ging je abo dan in ?

Begin januari, KPN moest nog iets doen aan de glasvezel ontvanger. Maar dat mag niks uitmaken. Heb wel een e-mail gekregen waarin stond dat de tv 3 weken na aansluiting bezorgd zou worden. Die termijn is nu ook ruimschoots overschreden. Stond ook iets in die mail over drukte bij PostNL. Klinklare onzin, en ik kan het weten.

Hi Ijstaart, zou je je KPN profiel alsjeblieft willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Dan kan ik dit specifiek bekijken. Ik hoor graag van je. 

Gedaan.

Je krijgt z.s.m. de track en trace, @hmwa  Het duurt bij jou allemaal wat langer omdat bij jou het abonnement origineel met korting was en dit later is aangepast naar de tv in plaats van de korting. Hierdoor val je in een aparte categorie waarbij helaas wat extra vertraging is ontstaan. De verzending heb ik hier bevestigd staan, het is nu alleen even afwachten tot het bij PostNL is aangemeld. Dan krijg je de code en kun je het zelf ook volgen.

 

@zuidplass, vanmorgen is naar jou de e-mail met track en trace code verzonden :) 

kan jij mij daar een printscreen van doen !  want tot nu toe hoor ik dit gelul van elke moderator, maar gaat inmiddels de 9e week wachten al in

Ik wil je toch even vragen om rustig aan te doen met termen als 'gelul’, niemand hier die tegen je liegt. We zijn ons flink op de hoogte van deze vertraging, ik beloof je dat we dit ook heel anders hadden gezien. Een screenshot van interne communicatie ga ik hier niet plaatsen, deze zou ik overigens ook makkelijk kunnen bewerken. De laatste communicatie over jou geval/uitzondering is:

Vraag: weet je wanneer deze specifiek wordt opgestuurd?
"Nee, daar heb ik geen zicht op. Wel dat er wekelijks TV’s worden verzonden in batch. Klant ontvangt als eerste een tract & trace code, waarmee hij de bestelling op Post.NL kan volgen. Klant moet aan de deur tekenen voor ontvangst. Indien klant niet thuis is gaat naar het TV retour servicepint PostNL en krijgt klant een briefje in de bus. Klant heeft dan 7 dagen de tijd om de TV daar af te halen.” 

 

sorry @Alex_P    als ik tegen pijnlijke benen aanschop met de term ge***. 

maar begrijp ook mijn zijde, 9 weken………. en een zoon die al lang en breed elke hoop heeft opgegeven ooit nog die tv te zien. 

begin dec was het : we zetten het even om en half / eind dec heb je de tv. 

half dec, was het er gaat iet mis k zie nog geen reactie op je account . col gaat intern onderzoeken, we gaan het zsm corrigeren.

begin jan. heb je nog niks, we gaan kijken, en er word een meerdere bij gehaald, en nou harm met 2 wkn heb je de tv hoor.

eind jan, weer , k zie toch dat er een opdracht is maar die is vergeten door te zetten, we gaan het herstellen. 

en nu hoor ik de opdracht ligt er, even de t&t code aanvragen dan heb je hm thuis.

begrijp jij hoe een klant, notabene NIEUWE klant zich voelt?

 

Reputatie 2

@Alex_P Dus het is niet liegen? In eerste instantie zou het verzonden worden binnen 1 week na aansluiting. Dat wordt zomaar even veranderd naar 3 weken… Vervolgens zitten jullie te liegen over dat Postnl het niet aan kan in verband met de drukte… En nu wordt het ook elke keer door geschoven… Jullie krijgen het toch ook voor elkaar om de modems op tijd op te sturen, hoe kan het dan zo moeilijk zijn om die tv op te sturen? Tenzij jullie het kapitaal niet hadden om de tv’s aan te schaffen…

Wat een kut service van KPN...

Hoi,

Wat een kut service van KPN...

Maar wat heeft dat te maken met ***

bestel hem via coolblue heb je hem zeker de volgende dag :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

Reputatie 1

Ik zit ook met smart te wachten op mijn televisie. Deal aangegaan in november en nu is het februari. Dit zaakje begint behoorlijk te stinken KPN! Lekkere start zo..

Wanneer ging je abo dan in ?

Begin januari, KPN moest nog iets doen aan de glasvezel ontvanger. Maar dat mag niks uitmaken. Heb wel een e-mail gekregen waarin stond dat de tv 3 weken na aansluiting bezorgd zou worden. Die termijn is nu ook ruimschoots overschreden. Stond ook iets in die mail over drukte bij PostNL. Klinklare onzin, en ik kan het weten.

Hi Ijstaart, zou je je KPN profiel alsjeblieft willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

Dan kan ik dit specifiek bekijken. Ik hoor graag van je. 

Gedaan

Reputatie 7
Badge +21

@Ijstaart, bedankt! Op 6 januari is jouw order op gereed komen te staan en werken jouw diensten bij KPN. Dat is nu bijna 4 weken geleden, ik zie nog geen bericht dat het onderweg is dus ik ga dit intern bij een collega even navragen!

@joey074, als we dit hadden kunnen voorzien dan was onze communicatie natuurlijk niet 1 week geweest.. En niemand zit hier te liegen, wij moeten bijbestellen én het is een logistiek punt wat betreft de levering. Wij doen ons uiterste best, en niet alleen wij, om de televisies zo snel mogelijk op de juiste plekken te krijgen.

Reputatie 2

Ik denk dat jullie op het logistieke punt dan nog wel het een en ander kunnen leren.

Bij mjj is de verbinding ook op 6 januari actief geworden, al enig idee wanneer de tv verstuurd gaat worden?

Reputatie 1

@Ijstaart, bedankt! Op 6 januari is jouw order op gereed komen te staan en werken jouw diensten bij KPN. Dat is nu bijna 4 weken geleden, ik zie nog geen bericht dat het onderweg is dus ik ga dit intern bij een collega even navragen!

@joey074, als we dit hadden kunnen voorzien dan was onze communicatie natuurlijk niet 1 week geweest.. En niemand zit hier te liegen, wij moeten bijbestellen én het is een logistiek punt wat betreft de levering. Wij doen ons uiterste best, en niet alleen wij, om de televisies zo snel mogelijk op de juiste plekken te krijgen.

Ik mag aannemen dat het navragen inmiddels gedaan is?? Ik stel voor dat ik als genoegdoening voor elke dag dat het langer wordt een maat grotere Samsung tv krijg. Wat betreft dat logistieke punt waarop steeds teruggegrepen wordt kan ik helder zijn. Dat ligt niet bij PostNL, en geloof me, ik kan het weten.

Reputatie 7
Badge +30

We hebben nog geen respons van de collega ontvangen, zodra we dit krijgen, laten we dit zeker hier weten @Ijstaart.

Reputatie 2

Weet je wat mij eigenlijk nog wel het meeste irriteert? Dat wij voor meer informatie achter jullie aan moeten vangen in plaats van dat jullie ons netjes op de hoogte stellen… De laatste mail dateert van 21 december 2019 toen werd er verteld dat het ongeveer 3 weken zou gaan duren voordat we de tv zouden ontvangen. We zijn ondertussen al 29 dagen verder, na het moment dat de verbinding actief is geworden (op 6 januari 2020) en we weten nog steeds niet hoe het er voor staat… We willen duidelijkheid..

Prima dat jullie moesten bij bestellen… Maar dan weet je ook hoelang het gaat duren… Als ik bij een winkel iets bestel en het is niet op voorraad meer dan weten ze mij ook te vertellen hoe lang het ongeveer gaat duren…

Maar het enige wat we van jullie te horen krijgen, is dat we nog even geduld moeten hebben…

Als het echt zo moeilijk is om de tv te leveren, dan vind ik het ook prima om een cadeaukaart van de mediamarkt van €349,- te ontvangen in plaats van de tv...

Reputatie 1

We hebben nog geen respons van de collega ontvangen, zodra we dit krijgen, laten we dit zeker hier weten @Ijstaart.

En? Wat zei je collega? 

Reageer