Black Friday deal - Samsung Smart TV is vertraagd

  • 9 January 2020
  • 398 reacties
  • 7087 keer bekeken

Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

De meeste Black Friday deal Smart TV bestellingen zijn al afgeleverd. Maar, misschien wacht jij nog op je Samsung Smart TV die je als welkomstcadeau bij Internet Hussel hebt gekozen?

Wegens groot succes vertraagde levering
De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend. Dat is fantastisch natuurlijk, maar niet als het toestel (tijdelijk) niet voorradig is. De meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Iedereen die nog geen tv binnen heeft krijgt in week 7 een mail met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. De levertijd ligt tussen vier - acht weken na activatie van je Hussel Internet abonnement. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden.

Wij doen ons uiterste best om iedereen dé beloofde Smart TV te leveren. En dat gaan we waarmaken :right_facing_fist_tone2:

 


Hoe weet ik wanneer mijn tv verzonden is?
Op het moment dat jouw TV verstuurd is, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code van PostNL. Via deze code kun jij zien waar de TV zich in het verzendproces bevindt.

Nog geen bericht?
Heb je vier weken na oplevering van je Internet (en TV) abonnement nog geen mail van ons gehad? Vul je gegevens en klantnummer aan op je forumprofiel en geef het hieronder aan. We helpen graag :)

Voor meer informatie: Black Friday Deals KPN

Ik heb mijn tv ontvangen, maar ik heb hier een vraag over / de TV werkt niet. Wat doe ik nu?
Met al jouw vragen over de TV kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Zij hebben alle kennis beschikbaar over de TV om jou goed verder te helpen. Je kunt hen bereiken via: 088-9090100 (lokaal tarief).

Admin: bijgewerkt op 13-02-2020


398 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@m02e874 Allereerst wil ik even iets rechtzetten namelijk, iedereen die een Samsung TV heeft besteld zou dit op de orderbevestiging moeten kunnen terugzien. Als dit wél zo is, dan ontvang je sowieso een tv. Omdat je je gegevens hebt ingevuld kon ik even met je meekijken. Nu begrijp ik waar de onzekerheid vandaan komt. Klopt het dat jij niet op je orderbevestiging hebt staan dat je de Samsung TV besteld hebt? 

 

 

Reputatie 1

Yeahhh vandaag de tv ontvangen ! 

Kpn bedankt voor het uitzoeken, en post.nl voor bezorgen 

Ik heb nog steeds niks gehad weer gebeld maar niemand weet wanneer. Ik vind dit een groote schande!!!

Geen communicatie geen tv geen datum.

Mag i k dat ook met mijn rekeningen , effe kijken misschien lukt dat over een paar weken maar kpn krijgt dan wel bericht!!!

Reputatie 7

Hoera ik heb de TV ontvangen zojuist afgeleverd eindelijk. Leuke tv .

Yippie! Dat is fantastisch nieuws. Heel plezier met de nieuwe Smart TV, @EPA :champagne_glass:  

Hey @Mike1975, welkom op het KPN forum. Wachten op je bestelling is geen pretje. Wanneer is jouw aansluiting geactiveerd? Je ontvangt bericht en de tv 3 - 4 weken na de activatie van je Hussel Internet aansluiting. 

Yeahhh vandaag de tv ontvangen ! 

Kpn bedankt voor het uitzoeken, en post.nl voor bezorgen 

Ook voor jou, @Manuela hendriks. Lekker begin van het weekend was dat. Veel kijkplezier. :) 

Reputatie 2

Waar baseren jullie die 3-4 weken op? Postnl die volgens jullie nog steeds vertraging heeft? Of zijn jullie zo dom om elke keer een paar tv’s bij de leverancier te bestellen? Heb ook al een smoes gehoord over de 14 dagen bedenktijd, dat het daarom 3 weken na activatie is geworden… Waarom jullie eigen spelregels veranderen nadat het contract rond is?

En als de leverancier zoveel moeite heeft om de tv’s te leveren, dan mag je toch verwachten dat jullie een andere leverancier er bij nemen? En anders mag je wel een mediamarkt cadeaukaart maken van 350 euro, haal ik er zelf wel 1 op...

Reputatie 7
Badge +17

@joey074 Wachten is nooit leuk, al helemaal niet wanneer je langer moet wachter dan in eerste instantie gepland was. We geven PostNL niet de schuld van het verlaat uitleveren van de tv's. De actie is gewoon een ‘groter succes’ geweest dan verwacht. De dingen die je gehoord hebt zijn dan ook niet aan de orde.  Ik zie dat de monteur is langs geweest op 6 januari, dus we moeten je vragen nog even geduld te hebben. 

@m02e874 Allereerst wil ik even iets rechtzetten namelijk, iedereen die een Samsung TV heeft besteld zou dit op de orderbevestiging moeten kunnen terugzien. Als dit wél zo is, dan ontvang je sowieso een tv. Omdat je je gegevens hebt ingevuld kon ik even met je meekijken. Nu begrijp ik waar de onzekerheid vandaan komt. Klopt het dat jij niet op je orderbevestiging hebt staan dat je de Samsung TV besteld hebt? 

 

 

Dit is alles wat ik heb gehad per mail aan bevestiging van mijn order

 

 

Zojuist met klantenservice gesproken. Dit is het resultaat:

Geachte heer Mevrouw,

Op 29 november heb ik via de website van Pricewise een Hussel glasvezel internetabonnement besteld bij KPN. Nieuwe klanten konden daarbij kiezen voor een korting op de factuur gedurende een bepaalde periode of een welkomst-cadeau. Ik heb gekozen voor de aanbieding met een Samsung 32”full HD Smart TV als welkomstcadeau. Op zaterdag 30 november ontving ik van Pricewise een orderbevestiging per email ter bevestiging van mijn aanvraag als volgt:

•    Je hebt gekozen voor Hussel Glasvezel Internet 50Mb van KPN.
•    Het ordernummer van deze deal is 83362588.
•    KPN neemt je aanvraag nu in behandeling en zal binnenkort contact met je opnemen.    

Op 5 december volgt per mail de orderbevestiging van KPN inclusief klantnummer en ik activeer op 6 december mijn KPN-account. Op maandag 9 december wordt de vereiste apparatuur verstuurd en kan ik internetten vanaf 10 december.

Daags daarna informeer ik naar levering van de Samsung 32”full HD Smart TV als welkomstcadeau. De klantenservice van KPN verwijst naar het forum voor nadere informatie. Op dat forum worden diverse redenen gegeven voor de vertraging van de levering, enerzijds wegens succes van de actie en anderzijds moesten klanten sowieso wachten tot vier weken na activatie voordat men aanspraak kon maken op het welkomstcadeau. Deze periode van vier weken is inmiddels verstreken voor mijn aansluiting en ik heb deze week mogen vernemen dat KPN bij mijn order geen welkomst-cadeau heeft toegekend.

De KPN-klantenservice bevestigd dat mijn aanvraag binnen de actieperiode valt en aan de actievoorwaarden voldoet (nieuwe klant) en dat ik aanspraak heb op het welkomst-cadeau. Vervolgens geeft KPN aan dat dit cadeau niet is toegekend doordat dit in de bestel-keten met Pricewise niet juist is opgenomen. De KPN-klantenservice stelt dat een correctie kan worden doorgevoerd mits Pricewise aangeeft wat er verkeerd is gegaan bij verwerking van mijn bestelling.

Ik verzoek u daarom contact met KPN op te nemen en de details van mijn bestelling van 29 november te bevestigen zodat ik aanspraak kan maken op mijn Samsung 32”full HD Smart TV als welkomstcadeau. Ik heb niet voor niets gekozen voor deze aanbieding.

Ik hoop dat dit nu buiten mij om opgelost kan worden zodat ik weer gewoon blije klant kan zijn en niet een klant die kennis moet hebben van bestelprocessen om te ontvangen waar hij recht op heeft

Reputatie 7
Badge +24

Hi @m02e874, duidelijk. 

Wanneer heb je die bevestiging ontvangen hierboven? Zou je de bevestiging naar ons door willen mailen die je hier hebt geplaatst? Ik heb je privébericht gestuurd.

@Lisa   kan jij es kijken dan waarom ik nog steeds niks heb. en of wanneer wel ?  tot nu toe hoor k sedert nov alleen maar we zijn bezig, we zijn bezig, we zijn bezig. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @hmwa, ik zie in je eigen topic dat mijn collega Susan ook al contact met je heeft. Het lijkt me goed om niet twee topics naast elkaar te houden. Zo gaan we straks dubbel werk doen óf elkaar in de weg zitten. Ik zie daar staan dat er tegen jou gezegd is, midden januari. Dat is het nu zo ongeveer. Ik ga er dan ook vanuit dat je de tv snel binnenkrijgt. 

@Marcia_  dank voor jou antwoord, ik had (wist) niet door dat een iedere moderator een topic voor zich zelf blijft beantwoorden.

 

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem hoor. Over het algemeen heeft ieder zijn/haar eigen topic inderdaad. De wat grotere problemen/vragen/nieuwe dingen etc.., zetten we in een ‘verzameltopic’, die we allemaal beantwoorden. Dit is zo'n topic. Het maakt eigenlijk niet uit waar je je vraag stelt, maar als Susan in jouw eigen topic een actie uit heeft staan en ik zou dat vanuit hier ook doen, dan kan dat botsen, vandaar de vraag 🙂.

Hi!

Ik lees hier dat de TV wordt verstuurd, als je signaal 2 weken actief is. Is internet signaal voldoende? Want ik heb nu geen tv om mijn tv kastje op aan te sluiten!

Hoi, ook ik heb nog geen tv ontvangen. Gister was het precies 4 weken na oplevering verbinding. 

Reputatie 7
Badge +21

@LiselotteA, ja zodra je abonnement ingaat. Dus werkt je Experia Box? Dan is jouw abonnement geactiveerd. Echter zijn die 2 weken iets te optimistisch doorgegeven en zal het wel iets langer duren. Ik kan kijken of er in jouw situatie iets bekend is, maar dan hebben we wel gegevens nodig. Zou je die willen toevoegen aan jouw Forum profiel? Zoals naam, postcode + huisnummer en klantnummer.

@Sjaantje178, het duurt inderdaad iets langer. Volgens mijn informatie is er op 8 januari nog een monteur langsgekomen om alles aan te sluiten en te activeren, klopt dat? Want vanaf dat moment (dat alles geactiveerd is en je de diensten kan gebruiken) gaan die weken lopen. In jouw geval kan het dus zijn dat het nog net wat langer duurt omdat de installatie later is gedaan dan verwacht. 

Dat klopt Susan. Maar mijn internet zou geactiveerd worden op 20 december. Er waren problemen met de wijkkast zo ik begreep, vandaar dat ik niet zelf kon aansluiten. Geld die 3-4 weken dan niet meer vanaf 20 december?? Want ik kon daar uiteindelijk niks aan doen. Ook niet dat de monteur pas 8 januari kon komen, terwijl ik op 24 december daarvoor gebeld had. 

Reputatie 7
Badge +21

@Sjaantje178, nee helaas niet. Dat was wel de verwachte datum maar het signaal en het abonnement zijn pas geactiveerd op 8 januari. Dat is voor ons het seintje dat het gelukt is, en dan wordt alles in werking gezet. De facturatie ook bijvoorbeeld. Want mocht het zo zijn dat je uiteindelijk niet aangesloten kon worden, dan was de order geannuleerd en zou het niet meer doorgaan. En het klopt dat jij hier niks aan kan doen, maar zo is het wel ingericht. Wat betreft de monteur, dat was natuurlijk net rond de feestdagen en dan is de planning van de monteursafdeling erg druk en vaak ook al helemaal vol i.v.m. de feestdagen.

Ok, Susan, duidelijk. Wanneer kan ik de tv ongeveer verwachten dan?

Reputatie 7
Badge +21

@Sjaantje178, daar durf ik geen exacte uitspraak over te doen. Ik verwacht begin of halverwege februari (zo'n 3-4 weken na activatie van je abonnement), maar daar heb ik op dit moment nog geen zicht op..

@LiselotteA, ja zodra je abonnement ingaat. Dus werkt je Experia Box? Dan is jouw abonnement geactiveerd. Echter zijn die 2 weken iets te optimistisch doorgegeven en zal het wel iets langer duren. Ik kan kijken of er in jouw situatie iets bekend is, maar dan hebben we wel gegevens nodig. Zou je die willen toevoegen aan jouw Forum profiel? Zoals naam, postcode + huisnummer en klantnummer.
 

Mijn internet werkt inmiddels en ik heb nu ook mijn profiel aangepast. Het zou fijn zijn als je het even na kunt kijken!

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat het internet inderdaad werkt nu, heel fijn. De televisie zal ongeveer 2 weken hierna komen. Dit kan wel iets langer duren, maar dat moet zeker goed komen! 

Kan iemand mij vertellen wanneer ik mijn samsung smart tv (black friday actie) kan verwachten.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Wanneer ontvang ik mijn tv? Black Friday is al twee maanden geleden

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @zuidplass Goed dat je even aan de bel trekt! Je aansluiting als ik het goed zie op 2 januari actief geworden. Zoals je wellicht al in dit topic hebt gelezen zit er helaas wat vertraging in: de levertijd is helaas opgelopen tot circa 4 weken ná activatie van je abonnement. Zodra we je tv hebben aangeboden aan PostNL ontvang je een track & trace-code en kun je de bestelling volgen. 

Reageer