Black Friday deal - Samsung Smart TV is vertraagd

  • 9 January 2020
  • 398 reacties
  • 7089 keer bekeken

Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

De meeste Black Friday deal Smart TV bestellingen zijn al afgeleverd. Maar, misschien wacht jij nog op je Samsung Smart TV die je als welkomstcadeau bij Internet Hussel hebt gekozen?

Wegens groot succes vertraagde levering
De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend. Dat is fantastisch natuurlijk, maar niet als het toestel (tijdelijk) niet voorradig is. De meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Iedereen die nog geen tv binnen heeft krijgt in week 7 een mail met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. De levertijd ligt tussen vier - acht weken na activatie van je Hussel Internet abonnement. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden.

Wij doen ons uiterste best om iedereen dé beloofde Smart TV te leveren. En dat gaan we waarmaken :right_facing_fist_tone2:

 


Hoe weet ik wanneer mijn tv verzonden is?
Op het moment dat jouw TV verstuurd is, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code van PostNL. Via deze code kun jij zien waar de TV zich in het verzendproces bevindt.

Nog geen bericht?
Heb je vier weken na oplevering van je Internet (en TV) abonnement nog geen mail van ons gehad? Vul je gegevens en klantnummer aan op je forumprofiel en geef het hieronder aan. We helpen graag :)

Voor meer informatie: Black Friday Deals KPN

Ik heb mijn tv ontvangen, maar ik heb hier een vraag over / de TV werkt niet. Wat doe ik nu?
Met al jouw vragen over de TV kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Zij hebben alle kennis beschikbaar over de TV om jou goed verder te helpen. Je kunt hen bereiken via: 088-9090100 (lokaal tarief).

Admin: bijgewerkt op 13-02-2020


398 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Kan iemand mij vertellen wanneer ik mijn samsung smart tv (black friday actie) kan verwachten.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Hallo @oktay77 Voor jou heb hetzelfde antwoord als hierboven. Ongeveer 3-4 weken ná activatie van je abonnement zul je je toestel ontvangen. Is je aansluiting al actief? 

. 

Kan iemand mij vertellen wanneer ik mijn samsung smart tv (black friday actie) kan verwachten.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Hallo @oktay77 Voor jou heb hetzelfde antwoord als hierboven. Ongeveer 3-4 weken ná activatie van je abonnement zul je je toestel ontvangen. Is je aansluiting al actief? 

Vanaf 12 januari is al actief 

Reputatie 1

Ik heb hem afgelopen zaterdag gekregen (abonnement actief vanaf 30 december).

De mail met de track&trace kreeg ik gister…. Ook zag ik dat iemand anders had getekend (via de track&trace), de bezorger had de tv alleen naar geschoven toen we de deur open deden en liep direct weer weg.

Reputatie 7
Badge +21

@oktay77 Ik begrijp dat je z.s.m. jouw tv in ontvangst wilt nemen. Als je na 3-4 weken nog steeds geen bericht hebt ontvangen vanuit KPN, dan horen we het graag van je!

@Mark - Den Haag Wat goed dat je de tv hebt ontvangen. Wel vreemd dat de bezorger gelijk wegliep toen jij de deur open deed. Veel kijkplezier toegewenst!

Reputatie 1

Hallo,

 

23 december is activatie ingegaan. 21 december mail ontvangen over vertraging van de levering naar 3 weken. Het is afgelopen maamdag 4 weken geleden, waar blijft de tv?

Hier ook nog steeds niks ontvangen en ook geen bericht meer gehad over de eventuele levering.

Het enige bericht dat ik een maand geleden heb ontvangen is dat er leveringsproblemen waren.

Verder niks meer...

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Nleen, welkom! Normaliter zou ik zeggen: wacht het nog even af. Ik zie echter ook dat er administratief het een en ander gebeurd is met jouw aansluiting, waardoor ik het graag uit laat zoeken zodat we het zeker weten. Ik heb dus navraag gedaan en kom erop terug zodra ik meer weet! 

Reputatie 1

Wanneer kan ik hem nu verwachten dan.. 

jullie kpn beloven veel maar ineens is het stil inderdaad over de tv 
ik heb kpn  afgesloten ivm Amazon prime en nu blijkt dat het niet eens kan uitgezonden worden op het nieuwste kastje van jullie.. dat vindt ik ook misleidend en ik ben de 14 dagen bedenktijd al voorbij want anders had ik het zeer zeker weer opgezegd 

Reputatie 1

En zelfs nu kan kpn niet even antwoorden..

als ik een x niet betaal moet je kijken hoe snel ze reageren.

vindt jammer dat jullie zo met klanten omgaan

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Dreetjoh Ik vind het in de eerste plaats natuurlijk vervelend voor je dat je langer moet wachten op je tv dan je aanvankelijk dacht. Zoals je wellicht in dit topic hebt gelezen is er helaas wat vertraging met het uitleveren. Ongeveer 3 á 4 weken ná activatie van je aansluiting zou je bericht moeten krijgen. Wanneer is je aansluiting actief geworden? 

Verder: op dit Forum zijn zowel klanten van KPN als medewerkers van KPN (zoals ik) actief. Uiteraard krijg je antwoord als je een vraag stelt, maar daar kan even tijd overheen gaan. 

Reputatie 1

Maar vindt je het zelf niet raar dat als mensen negatief beginnen over kpn dat er wel gereageerd word..aansluiting 3 januari .. maar ik kreeg eerst een mail dat ie kwam en nu ineens niks meer daarom ik het vroeg 

Op 3 januari is naar behoren alles aangesloten bij ons en binnen 3 (eerst 2) weken zou de smart Tv geleverd worden, of zou ik in elk geval een track en trace nummer gekregen hebben. Dit helaas nog niet het geval.. Enig idee wanneer ik mijn smart TV ( de reden waarvoor ik voor KNP Hussel gegaan ben) mag verwachten?

 

vriendelijke groet

 

Admin: samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +17

@Walter M Welkom! Ik heb je reactie even toegevoegd aan dit topic. Vervelend dat je nog steeds niets hebt ontvangen. We willen graag het e.e.a. voor je nakijken, zou je voor ons je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan zoeken we het voor je uit. :wink:

Reputatie 1

Sorry de link kom ik op het forum terecht 

en daar alles invullen over modem type etc kom op zeg. 

Reputatie 7
Badge +28

De levertijd is inmiddels opgelopen tot zo'n vier weken. 

Reputatie 7
Badge +30

@Wismerhill, welkom! De levertijd van de tv is iets opgelopen. Het duurt ongeveer 3-4 weken vanaf activatie dat je hem krijgt. Als er 4 weken voorbij zijn, en je hebt hem nog niet, kom dan even terug hier. Vul dan ook je forumprofiel in, zodat we dan gelijk kunnen kijken waar hij blijft. 

 

@Dreetjoh, de reactie van Lisa over het profiel was gericht op een andere klant. Voor jou geldt hetzelfde als wat ik hierboven schrijf. Wacht even af, als je 4 weken na activatiedatum nog niets hebt gehoord of ontvangen, vul jij dan ook je profiel in. Zonder naam en adresgegevens kunnen we niets nakijken. De overige velden over de apparatuur die je hebt zijn daarvoor natuurlijk niet nodig.  

Reputatie 2

Heb me begin december aangemeld voor internet, telefoon , en tv en zou een gratis tv krijgen ma zit er nog steeds op te wachten 
gr paul

Reputatie 2
Badge

Hier ook een vraag over de Samsung TV. Ik heb op 26-11-2019 ook meegedaan met de actie ( meteen een abo genomen ) en sinds 20-12-2020 aangesloten dus  TV en Internet van KPN. Is er misschien al bekend wanneer de Samsung TV verzonden gaat worden ?

Greetz,

Wim

Reputatie 1

Gegevens zijn ingevuld .. dus laat maar horen kpn wanneer dat ie komt.. En begin niet met 4 weken want er zijn mensen die al langer wachten, waar mij het omgaat is dat we iets afsluiten met abonnement en dat jullie niet iets waarmaken en heel makkelijk maar een mailtje sturen en daarna niks meer van je laat horen. 
mocht ik van de week geen reactie krijgen of een link met track and tracé ga ik na kassa en ook daar mijn klacht indienen want ik ben blijkbaar niet de enige. Die niks meer hoort 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @VECTOR1, inmiddels houden we een termijn van ongeveer vier weken aan, door de vele TV's die geleverd mogen worden. Betekent dat ik die van jou ergens in de aankomende drie weken verwacht! 


@Dreetjoh ik ga toch beginnen met 4 weken.:disappointed: Jouw aansluiting is sinds 3 januari actief. Betekent dat je rond de 31e je tv zult moeten gaan ontvangen. Ik kan er niets anders van maken! Mocht je eind volgende week niets hebben gehoord, ga ik er zeker voor je achteraan. 

 

Reputatie 1

Dat is goed. En dat is het belangrijkste contact blijven houden zoals er nu eindelijk eens gebeurt 

Ik heb contact gehad met de telefonische klantenservice over de levering van mijn tv.​​​
Mijn abonnement is geactiveerd op 3 januari en ik heb nog niets vernomen van de levering.
De klantenservice adviseerde mij om hier op het forum mijn probleem aan te geven. 

Admin: quote verwijderd i.v.m. leesbaarheid

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Nleen, welkom! Normaliter zou ik zeggen: wacht het nog even af. Ik zie echter ook dat er administratief het een en ander gebeurd is met jouw aansluiting, waardoor ik het graag uit laat zoeken zodat we het zeker weten. Ik heb dus navraag gedaan en kom erop terug zodra ik meer weet! 

Het versturen van de tv was inderdaad geannuleerd, omdat er op een gegeven moment een opheffing geregistreerd stond onder jouw gegevens. Die opheffing is geannuleerd, maar de tv werd niet weer aangemeld. Dat is nu handmatig gebeurd. Betekent wel dat het nog een poosje kan duren voordat je 'm gaat ontvangen. Hij gaat hoe dan ook wel komen, @Nleen!

 

@bymsens welkom! Goed dat je je profiel al aangevuld hebt! We houden op dit moment zo'n vier weken aan, vanwege de drukte. Die zijn nog niet voorbij, dus ik wil je vragen om deze week nog even af te wachten. Hopelijk heb je 'm snel in huis!

zo leuk dat honderde mensen in de boot worden genomen met die gratis tv. ook ik wacht al tig weken. oh, en mn antwoord (net als van vele anderen) zal wel worden verplaatst naar mijn topic daar anders de klachten zich te veel consentreren denk ik 

Reageer