Black Friday deal - Samsung Smart TV is vertraagd

  • 9 January 2020
  • 398 reacties
  • 7089 keer bekeken

Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

De meeste Black Friday deal Smart TV bestellingen zijn al afgeleverd. Maar, misschien wacht jij nog op je Samsung Smart TV die je als welkomstcadeau bij Internet Hussel hebt gekozen?

Wegens groot succes vertraagde levering
De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend. Dat is fantastisch natuurlijk, maar niet als het toestel (tijdelijk) niet voorradig is. De meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Iedereen die nog geen tv binnen heeft krijgt in week 7 een mail met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. De levertijd ligt tussen vier - acht weken na activatie van je Hussel Internet abonnement. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden.

Wij doen ons uiterste best om iedereen dé beloofde Smart TV te leveren. En dat gaan we waarmaken :right_facing_fist_tone2:

 


Hoe weet ik wanneer mijn tv verzonden is?
Op het moment dat jouw TV verstuurd is, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code van PostNL. Via deze code kun jij zien waar de TV zich in het verzendproces bevindt.

Nog geen bericht?
Heb je vier weken na oplevering van je Internet (en TV) abonnement nog geen mail van ons gehad? Vul je gegevens en klantnummer aan op je forumprofiel en geef het hieronder aan. We helpen graag :)

Voor meer informatie: Black Friday Deals KPN

Ik heb mijn tv ontvangen, maar ik heb hier een vraag over / de TV werkt niet. Wat doe ik nu?
Met al jouw vragen over de TV kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Zij hebben alle kennis beschikbaar over de TV om jou goed verder te helpen. Je kunt hen bereiken via: 088-9090100 (lokaal tarief).

Admin: bijgewerkt op 13-02-2020


398 reacties

Reputatie 7
Badge +24

zo leuk dat honderde mensen in de boot worden genomen met die gratis tv. ook ik wacht al tig weken. oh, en mn antwoord (net als van vele anderen) zal wel worden verplaatst naar mijn topic daar anders de klachten zich te veel consentreren denk ik 

Waarom zouden we jou antwoord van hier verplaatsen? Ik zie net als collega dat zaterdag dit door is gezet, het duurt echter wel erg lang zo. Ik ga er nu ook achteraan, we komen hierop terug. 

Reputatie 1

@Marcia_  dank voor je reactie, ik begrijp levertijd van 4 weken. Houd ik halverwege februari nog eens voor contact aan.

Nog steeds niks ontvangen?? Snap wel dat de aandelen zijn gekelderd met zon service.

Reputatie 7

Hey @zuidplass. Welkom op het KPN forum. Ik begrijp uit jouw reactie dat je nog geen Samsung Smart tv hebt ontvangen, klopt dat? De tv wordt 3 - 4 weken na de activatie van je aansluiting geleverd. Al wel een track&trace code? We horen graag van je.  

Nog helemaal niks!

Hoi @zuidplass : Ik zie dat je je gegevens in je profiel hebt staan en ga dit voor je laten uitzoeken. Ik kom er zo spoedig mogelijk op terug. 

Badge

Beste ,

ik ben van Ziggo iver gestaot naar kpn,vanwegen slechte internet verbinding bij Ziggo en de deal een nieuwe smart tv.

Deze.heb ik tot.op heden nog niet.ontvangen,

Is al.iets bekend over de leverdatum?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik ook niet wegens drukte is de leverdatum uitgesteld

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Je krijgt vanzelf een berichtje zodra hij verstuurd is 😉

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2

Helaas nog geen tv :(

En ook nog geen track & trace

Hoi @joey074 . Je hebt je profiel al ingevuld en ik kan zien dat je 6-1 bent aangesloten. Ik denk dat we nog even moeten wachten. Zoals aangegeven is er vertraging en ik wil voorstellen om nog even tot volgende week te wachten. Mocht je dan nog niks hebben gehoord, laat het hier weten! 

Hier ook nog geen tv, ook geen track trace code. Wel mail ontvangen over de tv op 21-12-2019

Aansluiting opgeleverd op 2-1-2020.  Ben benieuwd, was/is cadeau voor dochter die heel graag de tv wilt :)

 

Reputatie 2

Gewoon belachelijk dat het zo lang moet duren… Jullie weten toch hoeveel mensen de tv hebben gekozen… Zorg dan dat je direct het volledige aantal besteld...

Reputatie 7
Badge +30

@zuidplass ik heb begrepen dat jij 2 januari aangesloten bent. Mocht je in de loop van deze week nog geen track en trace code binnen hebben, laat het dan vooral weten! We gaan er dan maandag meteen voor je achteraan. 

 

@JoeBar welkom! Bovenstaande geldt ook voor jou. Mocht je nog niets gehoord hebben, wil je dan maandag je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Geef hier even een seintje als het zover is, we gaan er dan voor je achteraan. 

 

@joey074 ze worden sowieso pas uitgeleverd twee weken vanaf het moment dat het signaal actief is. Vanaf dat moment versturen we de televisies. Het gaat niet om een klein aantal, dus we doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat iedereen zo snel mogelijk een tv in ontvangst mag nemen. Op dit moment is dat opgelopen tot vier weken en gelukkig zijn er al heel veel televisies bij de eigenaar gekomen. 

Reputatie 2

Dan is het ook nog een kwestie van vals adverteren... met de woorden binnen 1 week na activatie…

En jullie blijven maar met smoesjes komen. Over de levertijden... 

Het gaat gewoon om het principe... 

Spelregels veranderen, nadat het contract is aangegaan...

Reputatie 7
Badge +30

Het is inderdaad niet vanaf het begin duidelijk aangegeven dat de tv pas geleverd wordt als klanten buiten de annuleringstermijn zitten. Hopelijk kan je wel begrijpen waarom we deze keuze toch gemaakt hebben.

Reputatie 2

jullie kunnen het ook doen zoals elk ander bedrijf het doet, als het contract toch wordt terug gedraaid de tv terug in ontvangst nemen of in rekening brengen bij schade of niet retourneren…

Bedenk toekomstige dealtjes in vervolg beter uit… met de regels vanaf de start duidelijk zonder ze zomaar tijdens het spel te veranderen...

 

Hallo,

 

ondertussen zijn er 4 weken verstreken en heb ik nog geen mail mogen ontvangen.

enig idee hoe lang het nog gaat duren?

Inmiddels meer dan 4 weken verstreken. Net contact met klantenservice gehad. Weer te horen gekregen dat er weer een vertraging is. Medewerker geeft aan niet te weten hoe lang de vertraging is. Met andere woorden klanten bekijk maar wanneer je je tv binnenkrijgt het kan in een termijn van nu tot december en daar heb je maar mee te dealen fijne dag verder. 

@Erwin_  @Marcia_ ik heb mijn profiel aangepast zodat jullie makkelijker kunnen kijken waneer mijn tv mn kan top komt

misschien een gouden tip,  en doe net al t mobile destijds, na de 14 dgn wachttijd stuur de klant een email met een code waar men bij wehkamp gratis  hun kado kunnen bestellen,

die leveren wel vaak al binnen 24u, of hooguit een week, das wel zo klant vriendelijk. 

Reputatie 7
Badge +24

misschien een gouden tip,  en doe net al t mobile destijds, na de 14 dgn wachttijd stuur de klant een email met een code waar men bij wehkamp gratis  hun kado kunnen bestellen,

die leveren wel vaak al binnen 24u, of hooguit een week, das wel zo klant vriendelijk. 

Eindelijk goed nieuws, de tv wordt nu klaargelegd. Zodra ik weet wanneer het onderweg is laat ik het hier weten. 

Edit: Je krijgt binnen enkele dagen een track&trace code van ons waarmee je dit kunt volgen. 

Reputatie 2
Badge

Het is inderdaad niet vanaf het begin duidelijk aangegeven dat de tv pas geleverd wordt als klanten buiten de annuleringstermijn zitten. Hopelijk kan je wel begrijpen waarom we deze keuze toch gemaakt hebben.

Maar dus wel meteen een factuur indienen wanneer je pas 1 dag een abo bij KPN hebt afgesloten is wel   een goede keuze dan :joy:

Reputatie 7
Badge +24

@Erwin_  @Marcia_ ik heb mijn profiel aangepast zodat jullie makkelijker kunnen kijken waneer mijn tv mn kan top komt

Hi Wismerhill. Nog even geduld, binnen enkele dagen is het 4 weken dat je verbinding is opgeleverd. Daarna krijg je een track&trace van ons om de verzending te kunnen volgen. 

Reputatie 7
Badge +24

Inmiddels meer dan 4 weken verstreken. Net contact met klantenservice gehad. Weer te horen gekregen dat er weer een vertraging is. Medewerker geeft aan niet te weten hoe lang de vertraging is. Met andere woorden klanten bekijk maar wanneer je je tv binnenkrijgt het kan in een termijn van nu tot december en daar heb je maar mee te dealen fijne dag verder. 

Zou jij je profiel ook willen invullen zodat we dit na kunnen kijken? 4 weken na aansluiting zou er wel wat beweging in moeten zitten. :relaxed:

Reageer