Black Friday deal - Samsung Smart TV is vertraagd

  • 9 January 2020
  • 398 reacties
  • 7089 keer bekeken

Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

De meeste Black Friday deal Smart TV bestellingen zijn al afgeleverd. Maar, misschien wacht jij nog op je Samsung Smart TV die je als welkomstcadeau bij Internet Hussel hebt gekozen?

Wegens groot succes vertraagde levering
De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend. Dat is fantastisch natuurlijk, maar niet als het toestel (tijdelijk) niet voorradig is. De meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Iedereen die nog geen tv binnen heeft krijgt in week 7 een mail met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. De levertijd ligt tussen vier - acht weken na activatie van je Hussel Internet abonnement. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden.

Wij doen ons uiterste best om iedereen dé beloofde Smart TV te leveren. En dat gaan we waarmaken :right_facing_fist_tone2:

 


Hoe weet ik wanneer mijn tv verzonden is?
Op het moment dat jouw TV verstuurd is, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code van PostNL. Via deze code kun jij zien waar de TV zich in het verzendproces bevindt.

Nog geen bericht?
Heb je vier weken na oplevering van je Internet (en TV) abonnement nog geen mail van ons gehad? Vul je gegevens en klantnummer aan op je forumprofiel en geef het hieronder aan. We helpen graag :)

Voor meer informatie: Black Friday Deals KPN

Ik heb mijn tv ontvangen, maar ik heb hier een vraag over / de TV werkt niet. Wat doe ik nu?
Met al jouw vragen over de TV kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Zij hebben alle kennis beschikbaar over de TV om jou goed verder te helpen. Je kunt hen bereiken via: 088-9090100 (lokaal tarief).

Admin: bijgewerkt op 13-02-2020


398 reacties

 Er lijkt ineens een stroomversnelling te zitten in het uitleveren van de tv's. Goed om te horen. Fijn dat ook jij een tv hebt nu. Enjoy! :blush:

heeft al dat thuis werken toch nog een positieve uitwerking, men verveelt zich dus  gaan de orders sneller ;-) 

stay safe iedereen. 

Reputatie 7
Badge +24

ik weet niet aan wie ik dit te danken heb, maar zo juist stond tnt geheel plots onverwachts met een tv aan mn deur. 

jammer dat er eerst zolang en zoveel onduidelijkheden moeten gebeuren over en weer.

 

@Lisa  :kissing_heart: bedankt.  

Ik moet toch even op jou reageren @hmwa. Oeff, wat ben ik blij dat jij hem eindelijk binnen hebt na al die tijd. Echt heel fijn! :smile:

Reputatie 1

Eindelijk heb ik ook de TV mogen ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +30

Heel fijn, @Deelnemer! Bedankt dat je de moeite neemt om dat hier even te laten weten. Ik wens je er veel plezier van!

Wanneer kan ik de tv verwachten?!

Beste KPN,

In de Black Friday week overgehaald door de actie met de Samsung tv over te stappen naar KPN. 

Tot dusver heb ik nog geen enkele communicatie rondom de levering van de tv ontvangen en de tv zelf dus ook niet. Dus nogmaals mijn vraag, wanneer wordt de tv geleverd?!

Reputatie 7
Badge +21

Wanneer kan ik de tv verwachten?!

 

Hoi @Jerkre. Ik heb voor jou uitgezocht waarom je nog niets hebt gehoord over de levering van deze Samsung TV. Ik zie dat jij een maandelijks opzegbaar abonnement hebt afgesloten. Deze actie was alleen beschikbaar i.c.m. een jaarabonnement (niet i.c.m. een maandabonnement). Dat betekent dat ik jou helaas moet teleurstellen en vertellen dat er geen gratis Samsung TV wordt toegestuurd. Dat is dus ook gelijk de reden waarom je nog niets hebt gehoord vanuit KPN. Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!

Hi Vikash, 

Deze voorwaarde heb ik nergens kunnen lezen?! Als dat zo was had ik niet gekozen voor maandelijks opzeggen. Ik ben bereid deze optie op te zeggen, kan ik dan alsnog de tv krijgen? 

Reputatie 7
Badge +30

De volledige actievoorwaarden waren beschikbaar op de website, @Jerkre. Inmiddels staan daar alleen nog enkele FAQs omdat de actie inmiddels bijna een half jaar afgelopen is. Maar die dekken de lading.

  • de actie was alleen beschikbaar in combinatie met een jaarcontract (dat is trouwens altijd zo)
  • de keuze kan na het definitief worden van je bestelling niet meer gewijzigd worden

Je hebt de mogelijkheid om je maandelijks opzegbaarheid uit te zetten, maar dan kom je alsnog niet meer in aanmerking voor de TV. 

ik weet niet aan wie ik dit te danken heb, maar zo juist stond tnt geheel plots onverwachts met een tv aan mn deur. 

jammer dat er eerst zolang en zoveel onduidelijkheden moeten gebeuren over en weer.

 

@Lisa  :kissing_heart: bedankt.  

Ik moet toch even op jou reageren @hmwa. Oeff, wat ben ik blij dat jij hem eindelijk binnen hebt na al die tijd. Echt heel fijn! :smile:

de klantenservice die mij t laatst gebeld heeft komt zn afspraak niet na, (maand restitutie) zag ik net. maar t behoeft geen actie. gr

Reputatie 7
Badge +20

de klantenservice die mij t laatst gebeld heeft komt zn afspraak niet na, (maand restitutie) zag ik net. maar t behoeft geen actie. gr

Natuurlijk wil ik hier wel even op reageren, @hmwa Als iets met je is afgesproken dan moet dat uiteraard in orde worden gemaakt. Wanneer heb je hier met een collega’over gesproken en wát is er precies besproken? Kun je me iets meer toelichting geven?

@Bart_  

het enigste wat k van zn naam kan maken was iets van Sade, Zado ,, casemaneger ? van kpn klantenservice, gesprek was op 26 feb, 15.00uur

 

 

De meeste Black Friday deal Smart TV bestellingen zijn al afgeleverd. Maar, misschien wacht jij nog op je Samsung Smart TV die je als welkomstcadeau bij Internet Hussel hebt gekozen?

Wegens groot succes vertraagde levering
De Black Friday actie is wegens overweldigend succes een stuk groter geworden dan we op voorhand hadden gerekend. Dat is fantastisch natuurlijk, maar niet als het toestel (tijdelijk) niet voorradig is. De meeste klanten hebben we gelukkig het toestel al kunnen leveren. Maar nog niet allemaal. Iedereen die nog geen tv binnen heeft krijgt in week 7 een mail met de verwachtte levertermijn van de Samsung Smart TV. De levertijd ligt tussen vier - acht weken na activatie van je Hussel Internet abonnement. Je wordt persoonlijk op de hoogte gehouden.

Wij doen ons uiterste best om iedereen dé beloofde Smart TV te leveren. En dat gaan we waarmaken :right_facing_fist_tone2:

 


Hoe weet ik wanneer mijn tv verzonden is?
Op het moment dat jouw TV verstuurd is, ontvang je van ons een e-mail met daarin een Track & Trace code van PostNL. Via deze code kun jij zien waar de TV zich in het verzendproces bevindt.

Nog geen bericht?
Heb je vier weken na oplevering van je Internet (en TV) abonnement nog geen mail van ons gehad? Vul je gegevens en klantnummer aan op je forumprofiel en geef het hieronder aan. We helpen graag :)

Voor meer informatie: Black Friday Deals KPN

Ik heb mijn tv ontvangen, maar ik heb hier een vraag over / de TV werkt niet. Wat doe ik nu?
Met al jouw vragen over de TV kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Zij hebben alle kennis beschikbaar over de TV om jou goed verder te helpen. Je kunt hen bereiken via: 088-9090100 (lokaal tarief).

Admin: bijgewerkt op 13-02-2020

hoi,

ik heb diverse mails ontvangen dat de levering van de tv vertraagd is, maar sinds de laatste mail in februari niets meer gehoord. wegens beschadiging van de glasvezelkabel is het internet van KPN pas begin maart geïnstalleerd. wanneer kan ik mijn TV verwachten? mvg Esther Visser

Reputatie 7
Badge +30

Ai, dat is jammer, @Esther V . Vanuit de mail in februari was de vertraging nog ongeveer zes weken. Maar die periode is inmiddels wel voorbij, dus ik zou verwachten dat je hem dan inmiddels ook al wel gehad zou hebben. Je staat in ieder geval op de lijst, dus dat is goed. Wil je in je spam map van de e-mail controleren of je ergens in de afgelopen drie-vier weken mail hebt gehad hierover, dan kan van ons uit zijn, of een mail vanuit PostNL met track en trace. Laat hier even weten of je een mail hebt gevonden in je mail box. En zo ja, plak dan even het track en trace nummer in je forum profiel, dit mag in het veld persoonlijke opmerking. Heb je geen mail gevonden, laat het ook weten. In beide gevallen gaan we dan even navraag doen.

Reputatie 7
Badge +30

@Bart_  

het enigste wat k van zn naam kan maken was iets van Sade, Zado ,, casemaneger ? van kpn klantenservice, gesprek was op 26 feb, 15.00uur

Heb hier even naar gekeken, @hmwa, en de collega heeft inderdaad een maand aan abonnementskosten toegezegd. Ik zie alleen niet dat dit ook al gedaan is. En we willen natuurlijk wel gewoon doen wat is afgesproken. Dus dat heb ik bij dezen zelf ingevoerd. Je krijgt het op je volgende factuur, rond half mei, in mindering gebracht. 

Ai, dat is jammer, @Esther V . Vanuit de mail in februari was de vertraging nog ongeveer zes weken. Maar die periode is inmiddels wel voorbij, dus ik zou verwachten dat je hem dan inmiddels ook al wel gehad zou hebben. Je staat in ieder geval op de lijst, dus dat is goed. Wil je in je spam map van de e-mail controleren of je ergens in de afgelopen drie-vier weken mail hebt gehad hierover, dan kan van ons uit zijn, of een mail vanuit PostNL met track en trace. Laat hier even weten of je een mail hebt gevonden in je mail box. En zo ja, plak dan even het track en trace nummer in je forum profiel, dit mag in het veld persoonlijke opmerking. Heb je geen mail gevonden, laat het ook weten. In beide gevallen gaan we dan even navraag doen.

bedankt voor je reactie Erik!

Ik check mijn spam folder meerdere malen per dag en heb daar sinds 25 februari nooit een mail gezien over de smart TV. Ik zag op de factuur van KPN thuis dat er wel kosten afgeschreven worden voor een extra TV ontvanger. deze TV ontvanger heb ik ook in huis, maar ik kan deze niet gebruiken, aangezien ik de samsung tv nog niet ontvangen heb.

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Esther V! Ik mail er achteraan, we komen er hier z.s.m. bij je op terug! 

Reputatie 7
Badge +30

@Esther V, excuses voor de vertraging! Ik was afwezig en de reactie die we terug kregen was door mijn collega's helaas niet te koppelen aan jouw vraag hier. Vandaar dat ik er nu pas op terugkomt. Volgens de navraag zou de tv eind vorige week verzonden moeten zijn. Heb je inmiddels een track & trace ontvangen? Het zou, in verband met feestdagen, ook nog deze week kunnen worden als je nog niets hebt ontvangen.

Hoi Erik, nee, helaas, ik heb nog steeds niets gehoord. Kun je er nogmaals achteraan gaan?

Reputatie 7
Badge +30

Zojuist gedaan, @Esther V! Ik kom er zo snel mogelijk op terug. 

Reputatie 7
Badge +30

We hebben deze week eindelijk weer reactie gekregen, @Esther V  Ze geven aan dat de tv is opgestuurd, maar niet is opgehaald. Het apparaat is daarom weer retour gegaan naar onze verzendpartner. Zodra ze hem daar hebben ontvangen nemen ze contact met je op om hem opnieuw op te sturen.

 

Dan zou er, eerder deze maand,  wel een bevestiging met track en trace naar je gestuurd moeten zijn.  Het mailadres dat je hier ook op het forum gebruikt, ben je daarop bereikbaar? Want dan geef ik die voor de zekerheid nog even aan ze door. Voor het geval er toch iets niet helemaal klopt aan het adres dat zij hebben.

Hi Erik, ik heb deze week een telefoontje gehad dat de TV (opnieuw) opgestuurd zal worden. Ik snap in je bovenstaande bericht niet helemaal wat je bedoelt met ‘opgehaald'. Dat suggereert dat ik de TV ergens had moeten ophalen. Ik begreep van de mevrouw aan de telefoon dat de TV bij mij thuis bezorgd zal worden. Daar ga ik dan nu van uit. Mocht dat niet zo zijn, dan hoor ik het graag :-)

Reputatie 7
Badge +17

@Esther V Er is alleen teruggekoppeld naar ons ‘dat de tv niet is opgehaald van de afhaal locatie’. Kan het zijn dat er niemand thuis was en dit naar een PostNL punt o.i.d. is gestuurd? Je ontvangt de tv als het goed is gewoon thuis zoals je verteld is. Kun je de levering volgen d.m.v. een T&T code? Als het goed is staat het daar vermeld. Zou je dit voor mij willen controleren, anders stuur ik er wel een mail achteraan, maar ik weet niet of deze tijdig beantwoord is als ik het tempo zo bekijk. :sweat_smile:

Reageer