Beantwoord

Black Friday Samsung televisie

  • 3 January 2020
  • 7 reacties
  • 578 keer bekeken

Goedemiddag, 3 weken geleden aangesloten, daarna niets meer vernomen over de verzending van er tv. (behalve een kaartje dat ik hem binnenkort ontvang, en een zakje popcorn). Graag hoor ik wat meer over de levertijd. Mvg. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 January 2020, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @NiFo ,

Vanwege het enorme succes van deze actie is de levertijd opgelopen tot ongeveer drie weken na ingang van het abonnement. Mogelijk wordt het nu vanwege de feestdagen zelfs vier weken. Dus eventjes geduld dus nog. Je krijgt vanzelf een e-mail over de datum van levering. (met een track-and-tracecode)

Heb je over een week nog geen e-mail gehad, geef dan even een gil hier. Dan kan een moderator het verder uitzoeken. 

7a71e358-f725-41ee-8faf-7545ce6c7cf3.png

KPN Logo

Reputatie 7

Ha, @NiFo  leuk dat je ons hier hebt gevonden. Welkom! Wanneer komt jouw nieuw Smart tv? Wat Noordzee zegt, als het goed is word je via mail door ons op de hoogte gehouden. De uitlevering is helaas vertraagd. Maar je kunt 'm nu elk moment verwachten. Zodra we jouw pakket aan PostNL hebben meegegeven krijg je een track&trace code van ons. Daarmee kun je jouw pakket volgen. Als je volgende week nog geen bericht hebt gehad, dan is het 3 weken na je installatiedatum, geef dan een gil. Dan ga ik eens kijken wat er aan de hand is! 

Hallo!

10 december 2019, monteur langs geweest. Heb helaas tot op heden nog geen bericht mogen ontvangen van mijn samsung tv. Hoe zit t nou precies? Snap de 14 dagen bedenktijd periode wel en de vertraging ook. Is er iets mis met mijn order? Of is het gewoonweg een extra vertraagtijd? 

 

 

Televisie is onderweg. Kreeg een mail. Zover bedankt voor alle info. Mvg. Nick

Reputatie 7
Badge +28

Kijk, dat is mooi nieuws.👍

Reputatie 7

Yeah! Dat is goed nieuws, @NiFo :relaxed: Heb je 'm nu binnen? En, hoe bevalt het ? 

Hé, @Snatch. Ik neem aan dat je een orderbevestiging van ons hebt ontvangen waarin staat dat je de Samsung TV bij je bestelling krijgt. In dat geval ga ik er vanuit dat je pakket vertraagd is. Heb je gisteren / vandaag nog bericht gehad? Anders kijk ik het even voor je na. 

Reputatie 7

Topic op slot: voor vragen: Samsung Black Friday deal - Samsung Smart tv is vertraagd