Beantwoord

Blauw lampje op Experiabox

  • 4 October 2017
  • 13 reacties
  • 28102 keer bekeken

heb een blauwe lamp branden kan dat kwaad

Admin: Titel aangevuld ivm vindbaarheid + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Chrizziey 4 October 2017, 20:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedeavond jellejager. Het kan geen kwaad alleen heb u daan geen wifi ?
Reputatie 7
Badge +16
Hallo @jellejager
Dit is de ''ECO'' modus, zoals Cornelis al zegt heb je dan geen WiFi. Let wel op dat als je smartphones gebruikt deze op data gaan werken, en als je dan filmpjes kijkt, je zo door de bundel heen bent.
Wil je de ECO modus uit hebben staan, druk op je modem op deze knop :


het blauwe lampje gaat dan uit en je kunt dan ook weer op WiFi.
Van morgen was alles op tilt op mijn Experia V8 box. Geen internet, TV of Telefoon en een blauwe lamp boven update brand. Ik heb het stekker uit getrokken en weer in gestoken. Nu werkt alles weer maar de blauwe lamp brand steeds (WIFI is altijd slecht met deze V8) , wat voor update doet zo lang?
Ik heb precies het zelfde. Wi-Fi valt soms weg. Upgrade lampje blijft blauw.
Hoi Jellejager, Crackerjack en Boney83. Hoe is het nu met het modem? Het kan zijn dat er vanuit ons een update is gestuurd en dat hierbij iets is misgegaan. We updaten het modem vaak 's nachts. Meestal gaat dit ongemerkt voorbij. Mocht een van jullie nog steeds problemen hebben wil ik dat graag weten zodat ik actie kan ondernemen. 🙂
Nog steeds hartstikke blauw.
ook bij mij brandt al een aantal dagen dat blauwe lampje. Alles werkt wel net als anders geloof ik.
Ook hier hetzelfde blauwe lampje onder 'Upgrade'.
Power off en on helpt niet.
Ook hier brand al weken het blauwe lampje. Stekker erin en eruit heeft niet geholpen.
We hebben wel WiFi maar minimaal.
Klant van Telfort, maar hetzelfde modem
Reputatie 7
Badge +10
Ook hier brand al weken het blauwe lampje. Stekker erin en eruit heeft niet geholpen.
We hebben wel WiFi maar minimaal.
Klant van Telfort, maar hetzelfde modem

Hallo @jellejager
Dit is de ''ECO'' modus, zoals Cornelis al zegt heb je dan geen WiFi. Let wel op dat als je smartphones gebruikt deze op data gaan werken, en als je dan filmpjes kijkt, je zo door de bundel heen bent.
Wil je de ECO modus uit hebben staan, druk op je modem op deze knop :


het blauwe lampje gaat dan uit en je kunt dan ook weer op WiFi.

Ben je met dit antwoord van @ChrisWissink geholpen?
Ik kreeg de tip om te resetten, dit gedaan en blauwe lampje is uit!
Blauwe lampje blijft branden ondanks reset. Wat nu?
Dag Hoogveld. Welkom op het forum.

Ervaar je ook een storing met één van de diensten? Of brandt alleen het lampje? Mocht dat laatste het geval zijn zou ik me er niet te veel van aantrekken. Dan is er een klein foutjes in de software geslopen.
Mocht je hierdoor ook andere problemen ervaren wil ik dat graag weten.