Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Blauw upgrade lampje op Experiabox V8


Reputatie 1
op de experiabox brand een blauw lampje i.p.v. groen
0800402 kan geen antwoord geven op de vraag wegens een storing??
Heb gereset etc etc
Wat is er aan de hand????????????????????
icon

Beste antwoord door ChrisWissink 17 april 2018, 12:21

Hallo @nitram2503,
Je Experia Box lijkt vast te lopen in een upgrade. Het beste is om je modem een harde reset te geven.
Alle eigen instellingen worden dan wel gewist, maar dit probleem hopelijk ook.
Zie hier hoe je dit doet.

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @nitram2503,
Wat voor lampje brandt er? Welke Experiabox heb je?
Het kan zijn dat het ECO lampje brand, waardoor je geen wifi hebt, of dat je Experia Box een software update aan het ophalen is.

Laat je even weten wat er precies niet goed gaat?
Reputatie 1
de experiabox is een V8 en het lampje bij upgrade brand al een poosje blauw, de rest groen
Reputatie 7
Badge +10
Hallo @nitram2503,
Je Experia Box lijkt vast te lopen in een upgrade. Het beste is om je modem een harde reset te geven.
Alle eigen instellingen worden dan wel gewist, maar dit probleem hopelijk ook.
Zie hier hoe je dit doet.
Reputatie 1
harde reset uitgevoerd, opgelost. Dank voor meedenken
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Nitram2503, welkom op het Forum!
Wanneer een lampje blauw brandt betekend dit inderdaad dat er iets aan het updaten is. Bij 'ECO' staat de Experia Box dan in de energiezuinige stand. Er wordt op dat moment geen draadloos internet signaal uitgezonden en de functie van de USB poort is uitgeschakeld. Wanneer het lampje 'upgrade' blauw brandt, langer dan 10-15 minuten, blijft hij erin hangen zoals Chris aangeeft. Ik zie dat het gelukt is met de harde reset, dat is ook de oplossing mocht het nogmaals gebeuren 😉 En als je ooit nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden!
Bij mij ook een blauw lampje bij upgrade, maar als ik de harde reset toepas ben ik dan ook al mijn opnames kwijt?

Reageer