Beantwoord

Blij ?

• 30 januari 2013
  • 5 reacties
  • 8117 keer bekeken

Waarom is mijn Topic gesloten door KPN?

Het probleem is nooit opgelost door KPN.

TV viel  om de 10 seconden weg en aan een glasvezel abbo van 85E had ik niet genoeg om online te kunnen gamen.

Een ramp was mijn avontuur met KPN,UPC is nog beter!

OK onbeperkt bellen naar mobiel voor 15 E ,is  toch wel  nog een pluspunt.

4 Modems verbruikt in 1 jaar!

Ben nu bij een dochter van KPN (XS4ALL)

Alle problemen zijn weg!

icon

Beste antwoord door donnie_brasco 31 januari 2013, 09:04

Wat is nu precies je doel van je post? KPN kan nu nog zoveel haar best gaan doen, maar als je nu bij XS4all zit, zal dat ook niet meer gebeuren lijkt me. Jammer dat je slechte ervaringen hebt gehad met KPN en het nooit adequaat is opgelost, maar dan kun je beter een klacht aanmaken, dan achteraf een post plaatsen op het forum.

Bekijk origineel

5 reacties

KPN?

Grootse fout van mijn leven!

Reputatie 4
Badge
Wat is nu precies je doel van je post? KPN kan nu nog zoveel haar best gaan doen, maar als je nu bij XS4all zit, zal dat ook niet meer gebeuren lijkt me. Jammer dat je slechte ervaringen hebt gehad met KPN en het nooit adequaat is opgelost, maar dan kun je beter een klacht aanmaken, dan achteraf een post plaatsen op het forum.

Ja ik was een beetje gefrusteerd een jaar lang ellende,klacht ingediend,KPN klacht kwijt.

Ik wil anderen gewoon waarschuwen,

er werken vast hele goeden mensen bij KPN ,alleeen bekwaam zijn ze niet.

Nergens kon ik heen met mijn klacht overal ben ik geweest niemand kon me helpen , ik kon met die situatie niet leven betaal 90 E per maand , 20 x maal per dag viel de tv uit regelmatig kon ik de servers van XBOX Live niet bereiken , ik wilde daar weg ,mocht niet van KPN , "u heeft een jaar contract meneer , dus" .

En dan vraag je mij wat mijn doel is hiermee?//

Werk je bij KPN of zo?

Reputatie 4
Badge
Ik reageer hierop omdat hier alles over één kam scheert. Uiteraard zijn er genoeg problemenen, staat ITV eigenlijk nog in de beginfase met alle kinderziektes vandien en kan men soms problemen simpelweg niet oplossen. Maar ik vind het niet fair om dan alle werknemers "onbekwaam" te noemen enz. En nee, ik ben geen werknemer bij KPN, wél een tevreden gebruiker. Heb verder geen zin in discussie, ik wens je veel plezier met je nieuwe abonnement bij Xs4all, het is je gegund. :D

Reageer