Vraag

blokkade vanwege betaalachterstand

  • 15 September 2020
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een tijdje terug een nieuw abbonement afgesloten met mijn rekening nummer omdat mijn (ex) vriendin weg bij mij is en ik op mijn naam internet en tv wil hebben heb ik dat gedaan. Vandaag is mijn verbinding geactiveerd maar er staat een blokkade op en moet een rekening betalen van dik 120 euro. Ik ben er niet mee eens want het staat op naam van mijn ex. Hoe kan dit opgelost worden want ik ga geen rekening betalen wat haar schuld is en op haar naam staat.

Met vriendelijke groet,

Sebastiaan


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Sebasjuh0134. Ik zie inderdaad een geblokkeerd abonnement op jouw adres op een andere naam en andere betaalgegevens. Daarnaast heb jij zelf begin september een nieuw abonnement aangevraagd. Dat kan inmiddels worden geactiveerd. Je hebt als het goed is van KPN nieuwe apparatuur en nieuwe gegevens voor interactieve televisie gekregen voor dit abonnement. Als jij de nieuwe apparatuur (modem en tv-ontvangers aansluit dan kun je gebruik gaan maken van KPN internet en tv. 

Jouw aanvraag staat verder los van het andere geblokkeerde abonnement. Als je nu meldingen krijgt dat er iets geblokkeerd staat, dan komt dat waarschijnlijk omdat er nog apparatuur is aangesloten van het abonnement van je ex-partner.

Goedemiddag jeroen,

Ik heb het geprobeert en gecontrolleerd maar heb nogsteeds als ik verbind met mijn telefoon of laptop tot ik de link inloggen verplicht krijg en dan kom ik uit op blokkade en tot ik moet betalen.

Reputatie 7
Badge +19

Op de huidige aansluiting actief op jouw adres staat inderdaad een blokkade. Dat betreft het abonnement van jouw ex-partner. Je hebt voor de nieuwe aanvraag nieuwe apparatuur gekregen en jouw eigen aanvraag is nog niet geactiveerd. Daardoor krijg je nog (steeds) die meldingen over de blokkade. Ik wil je dan ook vragen de nieuwe Experiabox aan te sluiten. Heb je dat reeds gedaan, dan verzoek ik je om de Experiabox een reset te geven via het resetknopje aan de achterkant van jouw modem. Hoe te resetten vind je hier

Ik heb de reset gedaan maar nog steeds krijg ik die melding. 

Ik vind het raar want afgelopen dinsdag kreeg ik de melding tot mijn verbinding geactiveerd was en tot ik alles kon aansluiten.