Beantwoord

Blokkade van de diensten

• 25 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 271 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik ben net over geschakeld naar KPN alles in één . Door vakantie heb ik de eerste betaling gemist. Bij thuiskomst direct betaald maar werd toch afgesloten. Jammer voor de eerste keer klant bij KPN. Blijf afgesloten, tot na het weekend en moet vooruit betalen. Tja, voor het eerst klant?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Paul_ 29 augustus 2017, 18:15

Hoi @Wal, welkom op het forum en bij KPN natuurlijk. Vervelend dat je was afgesloten. Je bent inmiddels wel weer aangesloten mag ik hopen? Mocht zo'n situatie nog eens voorkomen dan kan je via www.kpn.com/betaallater eenmalig een betaling uitstellen. Als je al afgesloten bent en z.s.m. weer aangesloten wil worden dan kan je via www.kpn.com/ikbetaalnu betalen. Dan word je binnen 2 uur weer aangesloten.

Als ik nog wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Ligt niet aan kpn natuurlijk. Als je bij een andere provider te laat betaald wordt je ook afgesloten.
Waarom maak je geen gebruik van automatische incasso? Dan betaal je altijd op tijd (tenzij er op het betaalmoment onvoldoende saldo is).
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Wal, welkom op het forum en bij KPN natuurlijk. Vervelend dat je was afgesloten. Je bent inmiddels wel weer aangesloten mag ik hopen? Mocht zo'n situatie nog eens voorkomen dan kan je via www.kpn.com/betaallater eenmalig een betaling uitstellen. Als je al afgesloten bent en z.s.m. weer aangesloten wil worden dan kan je via www.kpn.com/ikbetaalnu betalen. Dan word je binnen 2 uur weer aangesloten.

Als ik nog wat voor je kan betekenen dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @Wal dus ga ik ervan uit dat het inmiddels allemaal is opgelost. Anders weet je ons te vinden.

Reageer