Beantwoord

Bluetooth via de Experiabox

• 18 mei 2018
  • 6 reacties
  • 1972 keer bekeken

i.v.m doofheid wil ik gebruik maken van bluetooth via de experia box kan dit.of wat moet ik doen?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 18 mei 2018, 16:17

Ah oke, t gaat om de TV Ontvanger. De TV Ontvanger doet niet direct zelf Bluetooth, maar wanneer je deze aan je TV hebt hangen en die wel bluetooth doet kan t wel.

Anders zou je een losse Bluetooth transmitter moeten aanschaffen hiervoor.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
De Experiabox heeft geen bluetooth, maar dat heeft ook totaal geen toegevoegde waarde. Hij heeft namelijk gewoon WiFi en bedrade aansluitingen.

Wat is uiteindelijk je doel hiermee?

Robin
via bluethooth oordopjes naar de tvluisteren
Reputatie 7
Badge +30
Ah oke, t gaat om de TV Ontvanger. De TV Ontvanger doet niet direct zelf Bluetooth, maar wanneer je deze aan je TV hebt hangen en die wel bluetooth doet kan t wel.

Anders zou je een losse Bluetooth transmitter moeten aanschaffen hiervoor.
Reputatie 7
Badge +11
( mijn ervaring )
Bluetooth geeft vertraging, dan loopt het niet meer synchroon met het beeld.
En, als je ook nog de luidsprekers er bij aan hebt dan is dat niet fijn.
Mijn idee / oplossing, een normale draadloze koptelefoon, via audio verbinding op het TV kastje, (=vaste audio) niet op de TV.
Bv de sony MDR-RF840R vind ik een uitstekend apparaat, kan ook op 2 x AAA oplaadbare cellen werken.
Maar er zijn vele typen.
bedankt voor de informatie

Er zin tegenwoordig (oplaadbare) hoorapparaten te koop van Phonak waarmee je via een app en een apparaatje dat je met een Toslink kabeltje op de optische audio uitgang van je TV aansluit een rechtstreekse verbinding met het TV-geluid (of van een ander apparaat) tot stand kunt brengen en daarbij ook nog veel andere dingen met je smartphone (zoals handsfree bellen) kunt doen. Ik heb die apparaten al een tijdje en kan eigenlijk niet meer zonder. Het enige nadeel is de hoge prijs ca  € 2100,00 per stuk, maar de zeer hoge geluidskwaliteit en het gemak maken dat wel goed!

Bij de meeste Audiciens mag je deze apparaten een tijdje gratis uitproberen en dat raad ik je dan ook aan! Succes!

Appie H. te S.

Reageer