Ik maak nu gebruik van vectoring VDSL, de wijkkast staat een paar honderd meter verderop.
Mijn vraag: Is er ook een planning m.b.t. bonded vectoring in mijn wijk, of kan ik zo bonded vectoring krijgen? Ik heb even een onderzoek gedaan, de wijkkast ondersteunt bonding
Ik ben aangesloten op deze wijkkast, en woon daar 200 meter vanaf.
Verder bezit ik een ISRA met 2 aansluitingen waarvan beide ook werken, de andere lijn is ook een keer in gebruik geweest.
Rara Webcare, hoe zit dit precies?

Beste antwoord door Koen_1
Hoi Robin, ik heb jouw verbinding bekeken en ik zie inderdaad dat er op dit moment 1 aderpaar geregistreerd is in tegenstelling tot 2 vorig jaar. Ik heb hierover contact gehad met netwerkbeheer. Dit 2e aderpaar kan weer actief gezet worden en in gebruik worden genomen als hier noodzaak toe is om een product te kunnen leveren. Op dit moment is de maximaal af te nemen snelheid op koper 100/10. Deze snelheid kun jij straks halen via 1 aderpaar. Op het moment dat wij bijvoorbeeld 200/20 aan zouden gaan bieden en de enige manier om dit te realiseren via pairbonding is, kan er actie ondernomen gaan worden! Laat het me weten als je op dit moment nog vragen hebt 
Bekijk origineel