Beantwoord

Boos. Geen diensten op nieuw adres. Ben hier van afhankelijk!

  • 5 July 2019
  • 27 reacties
  • 919 keer bekeken

Geachte KPN,

Voor ik aan mijn vraag of wat dan ook toe kom wil ik eerst in het 'kort' (inmiddels een verhaal van meer dan 2 maanden) aan U melden wat ik tot nu toe aan moeite heb gedaan/moeten doen voor een nieuwe aansluiting aan de xxxx te Empel/'s-Hertogenbosch.

Al toen ik wist dat ik met spoed kon verhuizen van Geertruidenberg naar Den Bosch heb ik contact opgenomen met KPN om dit door te geven. Ik ben volledig afgekeurd met 24/7/365 pijn en hersenschade in alle delen van mijn hersenen waardoor ik veelal aan huis/bed gekluisterd ben en telefonisch contact veeleisend is en daarom in hoge mate afhankelijk ben van internet. Dat belletje was ergens begin/halverwege april dit jaar.

Men zei mij toen dat internet mogelijk moest zijn, er werd een afspraak ingepland voor een monteur en tot die tijd kreeg ik mb's ter overbrugging om te gebruiken voor een hotspot, een hotspot die dus nooit heeft gewerkt. ik kreeg toen al een brief dat ik een pakket zou ontvangen voor de monteur maar omdat dit pakket afgeleverd zou worden op mijn oude adres in Geertruidenberg waar ik vanaf 17 april al niet meer sliep en dit duidelijk door had gegeven, toch weer gebeld en ik zou hier meer over horen.

Tot aan de datum dat de monteur zou komen echter niets meer gehoord en dan blijkt op mijn oude adres een brief van jullie te liggen waarin staat dat er metingen zijn verricht en dat er een ADSL aangelegd moet worden en dat voorbij de 25 meter en ik dus dat geld zelf maar moet ophoesten. Zoals gemeld ben ik volledig afgekeurd wat betekend volledige WAO en alleenstaand en daarbij komt dat de woning in Den Bosch een tijdelijke woning betreft voor max. 2 jaar voor spoedgevallen en zonder verder in detail te treden spoed had ik na aangevallen en mishandeld te zijn door mijn bovenbuurman in Geertruidenberg. Vandaar ook het vast gaan slapen in Den Bosch terwijl ik officieel pas 17 mei j.l. verhuisd ben. Ik heb dit alles uitgelegd in de beide telefoontjes tot dat moment.

Ik krijg dus een brief en ga met mijn weinige energie toch maar eens naar de XLwinkel in Den Bosch, energie die ik normaal al niet heb en nu met het plotseling moeten gaan verhuizen met alles wat daarbij komt kijken en nog heftiger is door de spoed wat ook voor mij 1 van de redenen is waarom ik er zo lang over MOET doen om steeds met KPN contact op te nemen. Bij die winkel kunnen ze niets voor mij doen maar tot mij grote verbazing staat daar bij mijn naam in de pc wel meer info dan ik kreeg in die brief over contact opnemen met Volker Wessels.

Omdat ik van iemand het advies over een Dongel krijg ga ik toch weer bellen en krijg te horen dat dat mogelijk moet zijn maar dat er een aparte aanvraag gedaan moet worden en nadat deze aardige jongeman even met betreffende afdeling gebeld heeft zegt hij mij dat er een aanvraag is ingediend en ik daar antwoord over krijg.

Antwoord blijft uit dus bel ik met mijn hersenschade waardoor bellen dus helemaal niet prettig is, zelf maar weer eens en dit keer krijg ik te horen dat er nooit wordt terug gebelt als zo'n verzoek wordt afgewezen, zijn collega had beter moeten weten. Ik ben inmiddels de behandeling door KPN aan een klant en ook nog een zeer trouwe klant durf ik van mijzelf te beweren en geef dit aan desbetreffende persoon aan en hij zegt mij dat ik dankbaar moet zijn dat KPN de afstand waarbij je als klant zelf moet gaan betalen voor aanleg van ADSL op 25 meter heeft gezet, anderen doen dat niet eens. KPN wil dus dat ik op een tijdelijk adres met een volledige WAO en tot op heden zonder schuld waar ik trots op ben en moeite voor doe, mezelf dingen ook moet ontzeggen mede daarom, wel een paar honderd zo niet duizend euro ophoest voor een aansluiting waar na mij nog vele anderen plezier van kunnen hebben.

Sterker, degenen die ik bij dat laatste telefoontje aan de lijn had zei mij dat er een aansluiting had gezeten maar dat vast de vorige bewoner deze moest hebben weggehaald. Een beschuldiging aan iemand die zeer wsl niet eens bij jullie bekend is en dan moet hij dus alles hebben weggehaald tot voorbij die 25 meter die jullie hebben gesteld vanuit jullie goede hart en waar ik dus dankbaar voor moet zijn.

Nu ga ik 2x per week, althans dat probeer ik, naar een vriendin die vlakbij mij woont om oa mijn email te lezen en beantwoorden omdat nu eenmaal bijna alles per email moet voor mij ivm met dus eerder genoemde hersenschade (om van bestellen nog maat te zwijgen en het afhankelijk zijn daarvan) alleen mijn 24/7/365 pijn begint mij ernstig op te breken en uit al die frustratie ontstaat nu ook een ernstige depressie en vandaar deze mail. Ik vind nl dat KPN best mag beseffen dat ze met klanten en dus mensen van doen hebben en dat daar klanten/mensen bijzitten waarvoor niet alles zo vanzelfsprekend is als onze maatschappij en in dit geval KPN denkt/doet/zich gedraagt.

Verder heb ik nav dit laatste telefoontje toch maar eens bij buren navraag gedaan en helaas heb ik de vorige bewoner van mijn huisje nog niet gesproken, ik wil nl graag weten wat hij van de beschuldiging vindt (op mijn reactie dat ik binnen zou moeten zien dat er wel een aansluiting heeft gezeten kreeg ik het antwoord dat er dan met stuc oid overheen moet zijn gegaan) maar van anderen hoor ik dat ik beter naar Ziggo kan overstappen omdat zij alleen 'gezeik' met KPN hebben gehad en zelfs dat er op zo'n 2 tot 3 meter van mijn huisje af onder de stoep die er voor langs loopt een internetleiding loopt(!!!!!) en zij daar al woonden toen die gelegd werd. (Ik heb foto's er van bijgevoegd om te laten zien dat dit dus echt geen 25 meter of meer is).

Mijn vraag/verzoek/voorstel is dan ook dat er bijv eindelijk eens een monteur op de plaats zelf komt kijken cq. meten ipv dat er steeds maar weer in een computer gekeken wordt en vertrouwd wordt dat de info daarin klopt en dit in orde moeten gaan maken alsook dat jullie mij schadeloos stellen voor gemaakte kosten voor een all-in pakket terwijl ik nu al vanaf 17 april j.l. niet meer all-in ben wat jullie ongetwijfeld in de computer terug moeten kunnen zien.

Nu is mijn buur zo aardig dat hij mij, tegen betaling, van zijn WIFI gebruik wil laten maken maar gezien mijn ervaring met mijn buurman op mijn vorige adres in Geertruidenberg (waar zelfs aangifte van is gedaan die jullie zo mogen inzien als KPN me niet gelooft) is mijn vertrouwen in de mensheid niet echt groot (waar KPN overigens nu een schepje bovenop doet) en ben ik erg huiverig zoiets van mijn buurman te gebruiken, ik hoop dat U tenminste dat dan wel kunt begrijpen.

Zoals gezegd hoop ik via de mail op een zeer snelle reactie en actie van KPN.

Zonder vriendelijke groet inmiddels,

G.Balmer.

ps. In de bijlage dus 3 foto's waarop duidelijk vanuit mijn huisje de afstand tot de stoep te zien is tov de parkeerplaats op zo'n 25 meter of zo.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 30 July 2019, 10:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Maar natuurlijk probeer ik jou hier verder mee te helpen. Ik heb een collega gevraagd om hier naar te kijken. Ik verwacht op korte termijn een verklaring te hebben! Je leest van mij! 🙂
Hoi Erwin,

Ik heb een privébericht voor je achtergelaten.