Beantwoord

Bovenwoning met aansluiting begane grond

• 25 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 312 keer bekeken

Ls,

Mijn woning bevindt zich op de derde woonlaag, ik overweeg over te stappen van Ziggo naar KPN maar ben er niet zeker van of het kabeltrekken ook bij de prijs is inbegrepen. (TV + internet)
Ooit is er een kabel getrokken van de begane grond (meterkast buiten de woning) naar de woonkamer. Kan deze gebruikt worden of moet er een nieuwe getrokken worden en welke gevolgen heeft dit voor de kosten?

Mvg, Henk Dousma
icon

Beste antwoord door Johannes_ 1 september 2017, 09:38

Fijn dat ik meer duidelijkheid heb kunnen geven in jouw specifieke situatie @hdousma, en dat we je gaan aansluiten op ons glasvezelnetwerk.

In het algemeen geldt: wanneer je woning betrekt met een eigen kadastraal huisnummer (zoals je deze ook tegenkomt op postcode.nl) we na kunnen gaan of er een aansluiting zit en wat voor verbinding we hier op kunnen leveren. Aansluiten is kosteloos, tenzij het aansluitpunt ontbreekt (bijvoorbeeld na een verbouwing) of verplaatst moet worden. Aanleg + evt. kosten gaan dan altijd in overleg. Meer informatie over aansluitpunten is ook hier en hier te vinden.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Op zich komt het DSL signaal dan binnen op de "varkenssnuit" in de woonkamer. Daar sluit je dan de Experiabox aan waarop de rest (telefoon {optioneel}, televisie en internet {wifi en LAN})

Heb je al via Fourstack gecheckt wat en of er geleverd kan worden op je adres?
Badge +2
Hallo @hdousma

Welkom op het forum!

Wanneer er een kabel getrokken is naar de woonkamer en deze aansluiting is eerder al gebruikt voor ADSL internet en/of een vaste telefoonlijn, weet je zeker dat je hierop kunt aansluiten. Mocht je twijfelen over de situatie en/of geïnteresseerd zijn in wat we je kunnen aanbieden, wil je dan reageren op mijn privébericht ?
Badge +2
Fijn dat ik meer duidelijkheid heb kunnen geven in jouw specifieke situatie @hdousma, en dat we je gaan aansluiten op ons glasvezelnetwerk.

In het algemeen geldt: wanneer je woning betrekt met een eigen kadastraal huisnummer (zoals je deze ook tegenkomt op postcode.nl) we na kunnen gaan of er een aansluiting zit en wat voor verbinding we hier op kunnen leveren. Aansluiten is kosteloos, tenzij het aansluitpunt ontbreekt (bijvoorbeeld na een verbouwing) of verplaatst moet worden. Aanleg + evt. kosten gaan dan altijd in overleg. Meer informatie over aansluitpunten is ook hier en hier te vinden.

Reageer