Beantwoord

Box 12

  • 30 June 2020
  • 8 reacties
  • 278 keer bekeken

Ik wil graag een experia box 12 maar hoe kan ik daaraan komen kan ik die zelf aanschaffen. 

icon

Beste antwoord door Nick83 30 June 2020, 19:57

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Pierre2021,

Helaas niet. Dit modem wordt alleen uitgeleverd aan nieuwe klanten en mensen met een defect aan de v7, v8 en v9.  Tevens is het zelf aanschaffen ook niet mogelijk. 

Reputatie 7
Badge +24

Een fritzbox kunt u wel aanschaffen. Misschien moet u dat overwegen indien u er geld voor over hebt.

Reputatie 7
Badge +17

@Pierre2021 Leuk dat je hier je vraag stelt!  Zo te lezen heeft de community je al correct te woord gestaan. Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan zien we je graag terug! 

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Pierre2021,

Helaas niet. Dit modem wordt alleen uitgeleverd aan nieuwe klanten en mensen met een defect aan de v7, v8 en v9.  Tevens is het zelf aanschaffen ook niet mogelijk. 

Kleine correctie: de V7 zou niet meer in omloop horen te zijn. Die is een tijd geleden landelijk al omgewisseld bij alle klanten.

Reputatie 7
Badge +21

Kleine correctie: de V7 zou niet meer in omloop horen te zijn. Die is een tijd geleden landelijk al omgewisseld bij alle klanten.

De ervaring hier op het forum is helaas anders. Nog regelmatig komt de v7 voorbij, inclusief de bekende klachten: hoog piepgeluid, wordt erg warm, kast verkleurt geel/bruin.

Reputatie 7
Badge +16

Zie ze inderdaad regelmatig nog voorbij komen hier op het forum @Ward_. Dus ze zijn nog degelijk bij mensen in gebruik (helaas). 

Reputatie 7
Badge +10

Echt apart.. Ik kan het nu niet meer terug vinden op team KPN maar het stond er een jaar of twee geleden toch echt.

Reputatie 7
Badge +21

Dat zal je net zien @Ward_ , daar is er weer één :sunglasses: in dit topic.

Reageer