Beantwoord

Brand in huis

  • 28 October 2019
  • 9 reacties
  • 469 keer bekeken

Goede avond,

 

Wij hebben 2 weken geleden precies hetzelfde gehad. Ook in ons huis is brand ontstaan door het KPN modem. Gelukkig waren wij met onze 3 kinderen niet thuis en hebben de buren de brand ontdekt en was de brandweer snel ter plaatse. Helaas is ons huis de komende maanden onbewoonbaar. Ons KPN modem hing in een hoek bij het raamkozijn wat volledig verbrand is en onze hele benedenverdieping is verwoest door de brand en alle rookschade. Ook hebben wij rook en roetschade op de hele bovenverdieping. 

Ik ben erg benieuwd wat KPN inmiddels met bovenstaande klacht gedaan heeft en wat zij voor ons kunnen gaan betekenen.

 

Met vriendelijke groet, 

Sandra

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 November 2019, 12:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Wat verschrikkelijk om zoiets mee te moeten maken.

Ik hoop dat alles netjes hersteld zal worden en dat er geen dierbare zaken verloren gegaan zijn.

Welke Experia Box hadden jullie, weet je dat nog?

 

Daar ben ik ook benieuwd naar

Welk type was het en was het de experabox of de stroomadapter van de experiabox

Reputatie 7
Badge +30

Beste@Sandra1981, welkom op het forum. Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt, zodat we hier alle ruimte hebben om zaken te bespreken. Allereerst: ontzettend fijn om te lezen dat jullie allemaal in orde zijn. Het lijkt me een vreselijk grote impact hebben, zo'n brand in huis. Graag dien ik een klacht voor je in, zodat de collega's van de klachtenafdeling je verder kunnen helpen met de afwikkeling hiervan. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Wil je onder ‘persoonlijke opmerkingen’ ook een telefoonnummer zetten waarop je bereikbaar bent?

Reputatie 7
Badge +30

Ha Sandra, heb je al contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag. 

Hoi Marcia,

Helaas heb ik nog niet veel tijd gehad om te reageren, wij zijn elke dag hard in ons huis aan het werk. Van KPN heb ik nog niks vernomen. Ik heb mijn profiel aangevuld zoals je gevraagd had, alleen het emailadres wat ik daarvoor gebruikt klopt niet en ik kon het ook niet aanpassen. Ik hoor graag of jij nog iets voor ons kan betekenen.

 

Groeten 

Sandra

Reputatie 7
Badge +30

Helemaal begrijpelijk en geen enkel probleem! Ik zie dat er de achtste, dat was afgelopen vrijdag, getracht is contact met je op te nemen op het mobiele nummer wat in je profiel staat. Ook zie ik dat mijn collega's morgen weer verder gaan met het verwerken van de klacht. Ik zal een notitie maken dat je graag contact wenst. 

 

Voor wat betreft het e-mailadres: deze is gekoppeld aan jouw KPN ID. Als je wilt dat je e-mailadres wijzigt, kan je het beste een nieuw KPN ID aanmaken. Als je vervolgens even laat weten dat je dat gedaan hebt, kan ik het nieuwe KPN ID wel koppelen aan jouw huidige forumaccount. 

Beste Marcia,

Helaas nog steeds niets van KPN vernomen.

Groeten,

Sandra

 

Marcia,

Ik heb nu trouwens ook een nieuw KPN ID aangemaakt met het juiste e-mailadres.

Groeten,

Sandra

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Sandra1981, ik heb je e-mailadres aangepast en het nieuwe forum account verwijderd. Ik zie dat er gisteren dan toch eindelijk contact is geweest, klopt dat? Laat het me gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.