Beantwoord

Breedband connectie werkt niet

  • 26 November 2020
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Ik krijg dezelfde melding. Wat te doen?

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

icon

Beste antwoord door DtB 27 November 2020, 21:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @DtB, welkom hier. 

Begrijp ik het goed dat je op moment helemaal geen diensten hebt? Hoe branden de lampjes op je modem? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijken we graag mee. 
 

Profiel heb ik ingevuld.

 

Alle lampjes branden, waarvan sommige oranje.

Ik heb sinds gistermiddag de melding niet meer gehad.

 

Reputatie 7
Badge +15

@DtB Begrijp ik daaruit dan ook dat het probleem opgelost is? 

JA, geen probleem meer, maar ik weet nog steeds niet hoe het is ontstaan en hoe het weer is opgelost.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb in ieder geval nog niets gedaan. Laat het ons hier weten mocht het weer gebeuren.

OK en dank!