Beantwoord

Breedband verbinding werkt niet

  • 14 February 2019
  • 4 reacties
  • 2186 keer bekeken

Na heel veel problemen al gehad te hebben met de KPN volgt nu het volgende probleem.. Het internet heeft het gister wel geteld 1 dag gedaan, maar helaas krijg ik vandaag de volgende melding; uw breedband verbinding werkt niet. Controleer alstublieft de DSL en ethernet kabels of 3G/4G . Mega vervelend als je morgen je kleding winkel opent..

icon

Beste antwoord door Joran 17 February 2019, 16:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi 48amsterdam, welkom op het forum. Dit is een slechte start. Ik kijk direct na wat er aan de hand is en hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer in je profiel zetten en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Reputatie 7
Badge +28
@48amsterdam: Ik heb nog geen reactie gezien, ik ga er voorzichtig vanuit dat het probleem is opgelost. Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, laat het weten!

Breedband verbinding npo app op tv doet het niet meer. Net 45 min met kpn aan tel , wordt de verbinding verbroken zonder oplossing. 
app al opnieuw geïnstalleerd maar zelfde foutmelding blijft. Andere apps doen het wel 

Hoi @A1966 . Ik snap het nog niet helemaal. 

Gaat dit om de ‘losse’ npo app die je op een smart tv installeert? Want daar heb ik helaas geen kaas van gegeten.Â