Beantwoord

Brief aanleg glasvezel kwijt

  • 18 October 2019
  • 3 reacties
  • 1567 keer bekeken

Hallo KPN,

Onlangs is er een brief geweest waarin de aanleg van glasvezel werd medegedeeld. Per huishouden kun je kiezen of je de kabel tot aan de deur wil. Echter ben ik de brief kwijt, incl de code die nodig was om de keuze door te geven.

Nu heb ik mij online aangemeld, omdat ik dacht het wel via een ‘mijnkpn’ te kunnen regelen, maar helaas blijkt dit niet het geval.

Hoe kan ik mijn keuze doorgeven?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 21 October 2019, 20:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marike, welkom op het forum. 

Erg naar dat die brief kwijt is. Ik neem aan dat de brief van KPN Netwerk was? Als provider hebben wij hier geen enkele inzage in. Ik verzoek je daarom om rechtstreeks contact op te nemen met KPN Netwerk, zie hier de verschillende mogelijkheden. 

Goedenmiddag helaas ben ik de brief kwijt geraakt 

Maar lukt mij niet om een nieuwe brief aan te vragen 

Hij verstuurt hem niet

Mvg bianca wigmans

Reputatie 7
Badge +24

Goedenmiddag helaas ben ik de brief kwijt geraakt 

Maar lukt mij niet om een nieuwe brief aan te vragen 

Hij verstuurt hem niet

Mvg bianca wigmans

Hi Bianca,Erg naar dat die brief kwijt is. Ik neem aan dat de brief van KPN Netwerk was? Als provider hebben wij hier geen enkele inzage in. Ik verzoek je daarom om rechtstreeks contact op te nemen met KPN Netwerk, zie hier de verschillende mogelijkheden. Scrol even naar beneden, dan zie je alle mogelijkheden.Â