Beantwoord

Brief gekregen dat ik een nieuw modem krijg

  • 13 August 2019
  • 8 reacties
  • 484 keer bekeken

Op 13-06-19 mail gekregen met onderstaande tekst:

Twee weken geleden lieten wij u weten dat het internet op uw adres gratis sneller en stabieler wordt. Om hiervan te kunnen profiteren hebt u een nieuw modem nodig. Uiteraard hoeft u hiervoor niet te betalen. Vergeet u niet het modem aan te vragen?


Modem aangevraagd, maar kon nergens het afleveradres wijzigen.
Modem wordt opgestuurd naar het aansluitadres, maar daar wordt geen post ontvangen.
Telefonisch contact opgenomen met KPN, advies van de medewerker als het modem niet afgeleverd kan worden krijg je van zelf mail om een andere bezorg afspraak te maken.
Modem of mail nooit ontvangen.

Hoe kan ik nu een nieuw modem aanvragen?

Momenteel heb ik onderstaand modem:
Experiabox
Productnaam:TG789vn
Softwareversie:8.8.N.5

Admin: titel aangepast i.v.m. duidelijkheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 20 August 2019, 11:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goedemorgen wel kom op het forum. Nicooo dat wat u heeft is wel een hele oude modum die moet zeker vervangen worden. Door te bellen kpn 0800 0402 gratis 😉
Reputatie 7
Hoi @Nicooo, welkom bij ons op het forum! Als je die brief hebt gekregen zal jouw modem inderdaad vervangen gaan worden. Heb je na het plaatsen van je bericht al contact gehad met de klantenservice om dit te bekijken? Als dat niet zo is kijk ik graag met je mee, daarvoor kan je jouw forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer en naam van de contacthouder. Ik hoor graag van je of het al gelukt is of dat ik nog iets voor je kan doen.
Beste Jasper,

Was een mail die ik ontvangen had.
Heb contact gehad met de klantenservice, maar die konden in het systeem niet zien dat er een nieuw modem verstuurd zal worden.

Het forumprofiel heb ik aangevuld.
De postcode en huisnummer betreft het aansluitadres. Die is een verzamelgebouw waar geen post/pakketten ontvangen worden.
Reputatie 7
Bedankt voor de gegevens @Nicooo, ik heb het abonnement gevonden. Daarbij zie ik net als de telefonische collega's niets over een nieuw modem staan. Ik kan daar na het weekend verder achteraan gaan, ik hou je op de hoogte van wat ik dan vind.
Reputatie 7
Hallo @Nicooo, hier ben ik weer. Ik heb net een achterliggende afdeling gevraagd om te kijken of zij de nieuwe modem kunnen achterhalen. Daarbij ook het verzoek om alsnog een nieuwe te versturen als dat niet het geval is. Als ik daar een reactie op heb laat ik het je weten.
Reputatie 7
Ik heb een terugkoppeling gekregen @Nicooo, zij konden het nieuwe modem ook niet terugvinden. Daarom hebben zij een nieuwe toegestuurd, morgen na 14:30 zal je deze kunnen ophalen bij het servicepunt dat je via sms en privébericht hebt gekregen. Als je het huidige modem meeneemt kan je het meteen omruilen, waardoor die jou thuis ook niet in de weg zal staan. Vergeet ook niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen van de contractant, daar kunnen ze om vragen.
Laat je het weten als je het nieuwe modem hebt opgehaald en aangesloten?
Beste Jasper,

Modem opgehaald en aangesloten. Alles werkt naar behoren.
Kan helaas geen snelheidsverschil ontdekken.

Bedankt voor je Hulp.

MvG. Nico
Reputatie 7
Graag gedaan, goed om te lezen dat alles daarmee ook naar behoren werkt. De snelheid is nog hetzelfde inderdaad, er lijken wel werkzaamheden geweest te zijn. Vermoedelijk merk je daar weinig van door de afstand naar de centrale, het kan zijn dat na het versturen van de brief ook geconstateerd is dat het nieuwe modem geen verbetering zou geven en dat er daarom geen is verzonden. Je hebt die nu alsnog natuurlijk, mochten ze verdere verbeteringen aan het netwerk gaan doen, ben je daar alvast op voorbereid 🙂