Beantwoord

Brief over stoppen Sneller Internet Buitengebied 4G

  • 14 December 2019
  • 8 reacties
  • 340 keer bekeken

Brief ontvangen met de mededeling dat in maart 2020 KPN stopt met 4G sim voor buitengebied in Oost Groningen. Zijn er meer mensen die deze brief ontvangen hebben?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 15 December 2019, 17:11

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Gudeberg, dat klopt. In bepaalde regio's zullen we stoppen met Sneller Internet Buitengebied 4G. In de brief worden alternatieve opties gegeven voor Sneller Internet Buitengebied 4G, indien die mogelijk zijn bij jou. Indien er geen alternatieven zijn of je andere vragen hebt kun je altijd bellen met 020-7570845 op maandag t/m vrijdag van 13:30 uur en 21:30 uur voor meer informatie. Mijn collega's daar kunnen je hier dan verder mee helpen. :slight_smile:

Ik heb ook zo'n brief ontvangen op 9 december, ben woonachtig op de Veluwe. In de brief staat vermeld dat in de komende week ik gebeld zou worden.
Het is nu 2 januari (nog de beste wensen) en die komende week is als drie weken achter mij.
Vandaag geprobeerd contact te leggen, maar geen resultaat.

Mijn verzoek, ik wil gebeld worden?
Ik wil snel internet geen langzame servicedienst.

KPN gaat stoppen met de losse verkoop en gebruik van Internet Buitengebied. V.a. maart kun je het alleen nog afnemen i.c.m. met vast internet (DSL).

Je hebt dan voor € 42,50 bv je DSL lijntje met 5 Mb/s PLUS Internet Buitengebied (tot 50 Mb/s) via één modem (het buitengebiedmodem werkt alleen nog gekoppeld aan de Experiabox v.d. vaste lijn).

Dat jullie gaan stoppen is wel duidelijk, dat was de strekking van de brief. Ik vind het erg slecht dat er niet gebeld wordt.

Dus nogmaals ik wil gebeld worden. 

Groet

Dat jullie gaan stoppen is wel duidelijk, dat was de strekking van de brief. Ik vind het erg slecht dat er niet gebeld wordt.

Moet KPN dan al die ca. 100.000 klanten gaan BELLEN???

Je krijgt de mogelijkheid je abonnement aan te passen. Daarvoor kun je zelf o.a. bellen naar het GRATIS nummer 0800-0402.

nou, nou…

JA!!! Als KPN BELOOF je dat toch!!!
Staat toch in die brief.
Ik citeer uit jullie eigen werk:

Wij bellen u voor extra uitleg
Wij kunnen ons voorstellen dat u nog vragen hebt. Daarom bellen wij u de komende week op 06xxxxxxxx. Dan geven we extra uitleg en bespreken we de mogelijkheden. Klopt uw telefoonnummer niet? Dan kunt u ons bereiken op 020-7570849 van maandag tot en met vrijdag van 13:30 uur tot 21:30 uur.


 

Ik heb het nummer gebeld, wat niet gehoeven had want het nummer klopt in de brief.
Echter dit nummer is zo slecht te bereiken. Vandaar mijn zorgelijke bericht op dit forum.

Ik snap dat vanwege de AVG u mij wellicht niet kan bellen, maar er is doelbinding (zo zegt de AVG). Dus een speciaal geautoriseerd 'team’ mag mij natuurlijk wel bellen.

Groet

 

Heb deze brief ook gekregen. 1,5 jaar geleden ongeveer 4 maanden mee bezig geweest om postcodebuitengebied te regelen voor mijn bedrijf. Omdat 3mbit download en 0.2mbit upload hiervoor gewoon echt te laag voor is. Het probleem is dat er een loods tussen de modem en de 4g zendmast  staat waardoor er zo goed als geen signaal was. En er een buitenantenne geplaatst moest worden en op de modem die door KPN wordt geleverd kan geen buitenantenne aangesloten worden. 

8 keer voor naar het servicepunt in Amsterdam moeten rijden omdat ik er met de klantenservice gewoon niet uitkwam. Sorry dat ik het zeg maar daar zitten alleen maar mensen die een protocol volgen en echt totaal geen kennis van zaken hebben.

Toen uiteindelijk een Huawei 4g modem gekregen waar die mogelijkheid wel op zat. Deze modem is alleen 4g en kan niet gecombineerd worden DSL.

En nu begint het hele circus weer opnieuw. Aangezien ik nu te druk ben om naar Amsterdam te rijden toch maar naar de klantenservice gebeld. 

Na 40minuten in de wacht te hebben gehangen eindelijk iemand aan de telefoon. Die beweerde dat ze nu ineens meer dan 50mbit download snelheid  kunnen leveren via het 50jaar oude koperen  kabeltje waarvan de wijk kast 8kilometer verder op staat. (Totaal onmogelijk natuurlijk)

 

Toen ik hem vroeg of ik dat zwart op wit kon krijgen zodat mocht mijn bedrijf stil vallen hierdoor, dat ik dan de kosten op hun kan verhalen werd het ineens heel stil aan de andere kant. Nu wordt ik donderdag teruggebeld. Nu alweer hoofdpijn van KPN.

P.S nog wel alle lof voor service point Amsterdam. Daar zitten nog wel mensen die weten waar ze over praten. De klantenservice is echt te triest voor woorden. Tip aan KPN zet iig 1 iemand meer op het callcenter die wel kennis van zaken heeft zodat al die andere krachten (die alleen maar standaard teksten kunnen oplezen) hier op terug kunnen vallen, zodat ze een normaal antwoord kunnen geven.                                                                                                  Groet gefrustreerde KPN abonnee

 

 

 

 

 

 

Ach. Doe toch eens een check op het adres:

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/

Reageer