Beantwoord

Brief over terugsturen apparatuur, maar niets nieuws gekregen

  • 13 December 2019
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

Na verlenging van tv abonnement, een brief ontvangen over “terugsturen apparatuur”. Dat is vreemd, want ik heb geen nieuwe apparatuur gekregen. Binnen twee weken? 2 december is de datum van de brief. Dat is geen goed gestructureerd proces. Graag uw reactie.

 

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door RBxx 13 December 2019, 20:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Gelderland, dat komt de laatste tijd wel vaker voor. Door een foutje in het systeem bij KPN worden er soms onnodig retourdozen/brieven verstuurd. Er is wel een wijziging geweest op je abonnement, maar zonder aanpassing van het aantal ontvangers?

Advies: stuur niets terug, voordat je vervangende apparatuur hebt ontvangen en wacht hier op een reactie van een KPN moderator.

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Gelderland. Wat RBxx aangeeft klopt als een bus. Er zijn onnodig retourdozen verstuurd de laatste tijd.. Excuses voor het ongemak!