Beantwoord

Brommende airco in kast

  • 20 August 2019
  • 5 reacties
  • 150 keer bekeken

Badge
Er staat bij ons voor ons huis een groene kast van KPN en die maakt sins een jaar steeds mee lawaai. Ik heb weleens aan de monteur gevraagd wat dat kan zijn en hij gaf aan dat dat de ingebouwde airco is. Nu begrijp ik best dat dit in de warme zomermaanden op volle toeren draait, maar zelfs als het niet warm is horen wij de kast draaien. ik hoor graag wat jullie hier aan kunnen doen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 August 2019, 09:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
@Lucy1960, Dat lijkt mij een vervelend geluid op de achtergrond terwijl je lekker van het zomer weer geniet in de tuin. We zien deze vragen vaker voorbij komen, waardoor ik weet dat er wat aan gedaan kan worden. Wat precies weet ik niet, maar zet je bericht graag door naar collega's die dit kunnen oppakken. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)
Badge
Dankjewel voor je reactie. Ik heb de gegevens aangevuld, alleen wij zijn zelf geen klant bij KPN, maar ik neem aan dat dat geen verschil uitmaakt om deze klacht te verhelpen? M.v.g. Lucy
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Lucy1960, Nee hoor dat maakt niet uit. We hebben alleen geen contactgegevens van je. De betreffende afdeling zoekt namelijk wel contact met je. Zou je in dit geval nog wel je nummer waarop je bereikbaar bent willen invullen onder opmerkingen? Stuur ik het dan door.
Badge
Oke, heb m'n tel.nr. ingevuld bij opmerkingen in mijn profiel. Groet van Lucy
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt Lucy! Ik heb het doorgegeven. Wil je ons via dit topic op de hoogte houden? Voor nu wens ik je een fijne dag verder.

Reageer