Beantwoord

Buiten lease adres modem

• 15 januari 2018
  • 9 reacties
  • 144 keer bekeken

Hoi ik wil graag een nieuw buiten adres op men modem aanvragen is dit mogelijk ?
icon

Beste antwoord door EndBase 16 januari 2018, 12:25

Zojuist met jullie helpdesk contact gehad en werd bevestigd dat ik geen nieuw buiten ip adres ga krijgen dus bent ik klaar hier !

Met vriendelijke groeten,

Sebastiaan
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Ik neem aan dat dit over een WAN IP gaat? Dan is het antwoord dat dat niet mogelijk ik tenzij je echt een heeele goede reden hebt.

Robin
Ik heb volgens mij een goede reden Ik speel the founders edition van fortnite heb 140 euro in het spel geinvesteerd en heb op dit moment een false positve aan men ip hangen oftewel ik kan het spel niet meer spelen zonder verwijderd te worden uit de sessie. Ik heb contact gehad met support en zij zeggen vrolijk dat ze niks kunnen doen aan dat men wan ip ergens op een of andere lijst staat waardoor ik elke keer ingame een error melding krijg over het gebruik van traag internet, vpn gebruik of eventuele cheat !

Dit duurt nu al een maand en begint eigenlijk best wel frustrerend te worden. Dus al met al zou ik toch wel graag een andere ip lease willen krijgen ja !
Met vriendelijke groet Sebastiaan
Reputatie 7
Badge +30
Maar, je bedoelt dat het spel je IP geblokkeerd heeft? Dan zou ik dat met de support van het spel oplossen. Uiteindelijk zijn zij de partij die dit gedaan hebben.
Ja lachen ben ik al een maand mee bezig hoe moelijk is het om een nieuwe lease af te geven niet dan ? Het beste andtwoord van hun support is dat het aan mij ligt stellen ze ja dan ben je eigenlijk uit gepraat ze reageren zelfs niet meer op men mail dus.
Reputatie 7
Badge +30
Vanuit KPN is dat best wel wat werk. Daarnaast scheep je op die manier een andere klant met hetzelfde probleem op.
Denk het niet mits die Fortnite ook speeld dan heb je gelijk
Maare als het teveel moeite is dan stap ik over naar ziggo geen probleem hoor !

update:

Correctie Telfort heeft het beste aanbod !

En neem me niet kwalijk hoor gaat mij alleen om een ander buiten adres wat ik dus ook verkrijg door over te stappen dus.
Ps die extra maand kan er ook nog wel bij 😛
Zojuist met jullie helpdesk contact gehad en werd bevestigd dat ik geen nieuw buiten ip adres ga krijgen dus bent ik klaar hier !

Met vriendelijke groeten,

Sebastiaan

Reageer