Vraag

Buitenland bundel nicaragua

• 17 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 53 keer bekeken

Lieve KPN,

Ik ben momenteel echt woedend. Ik zit in nicaragua en wilde wel internet hebben. Ik ben vervolgens braaf naar de site gegaan die in het standaard sms'je wordt aangegeven. Daar zag ik tot mijn verbazing dat nicaragua een voordeelland is en ik hier een bundel van 100mb kan afsluiten. Dus mijn reisbuddy, die tevens ook een abbonement bij KPN heeft, en ik dat leuk afsluiten. IK heb dat op 15 aug gedaan en zij de 16e.. kreeg leuk een sms'je is verwerkt, maar geen internet. Dus ik heb op 16 augustus gebeld a 2euro per minuut! En het zou geregeld worden.. Maar tot op vandaag nog steeds niks. Dus ik zojuist weer bellen.. 15 minuten (a2 euro per uur) in de wacht gestaan.. en vervolgens heb ik iemand aan de lijn maar zodra hij mij wilde helpen werd de lijn slecht en werd de verbinding verbroken. Tevens vermelde meneer dat er twee bundels op mijn naam staan..
Dus u begrijpt mijn frustraties. Ten eerst klopt het 06 nummer voor contact niet in het sms'je en daarbij zijn jullie waanzinnig slecht bereikbaar ( tegen hoge kosten) en daarbij maken jullie de belofte van internet helemaal niet waar.. en ten 3e gaat normaal bellen niet eens!! En dan daar wel lekker 2 euro per uur voor rekenen

Dus jullie begrijpen natuurlijk dat ik voor deze kosten niet ga opdraaien en uiteraard een formele klacht wil indienen. Dus mijn vraag hoe gaan we dit oplossen? Waar mag ik naar toe mailen als ik weer ergens wifi heb ( aangezien internetbundel en bellen blijkbaar niet jullie sterkste kant is)

1 reactie

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Marjolijn, welkom op het forum! Wat een vervelende situatie 😞 Ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt!

Je hebt nu een privébericht van mij ontvangen. Reageer daarop, dan ga ik m'n best doen dit voor je op te lossen.

Reageer