Beantwoord

Cadeau november dubbele internetsnelheid nergens te vinden

  • 16 November 2021
  • 10 reacties
  • 232 keer bekeken

wij hebben een cadeau  gekregen per post van KPN dat we onze internetsnelheid van 50 Mbit/s gratis kunnen verhogen naar 100 Mbit/s en dit cadeau is tot en met 30 novemver 2021 geldig.

Als ik de stappen volg via www.kpn.com/trouweklanten dan zie ik nergens de optie om deze dubbele

snelheid aan te zetten, ik heb het geprobeerd via de laptop maar ook door de QR te scannen via telefoon maar het is gewoon nergens te vinden.

 

Help, aub

Alvast vriendelijk bedankt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 17 November 2021, 21:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @john Wijchen, van harte welkom op ons forum en goed dat je hier aan de bel trekt!

Leuk dat je van dit cadeau gebruik wenst te maken, laten we samen kijken hoe we het activeren van het cadeau alsnog in orde kunnen maken!
 

 

Als je deze stappen volgt, is de snelheidsverhoging / 100Mbit/s met een korting dus niet zichtbaar? Ik kijk graag met je mee en dat kan op basis van jouw klantgegevens:

Vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Beste Shyrin,

 

Ik heb mijn profiel inmiddels aangevuld met de door jou gevraagde info.

Als ik in MijnKPN druk op overzicht dan zie ik alleen de facturen, het gedeelte links ervan blijft laden maar komt niets. Maar hier hoef ik denk ik ook niet te zijn.

Ik ga naar Producten en click daar op mijn adres (Thuis)

Dan ben ik bij stap 4 en daar kan ik niet op “internet” clicken, maar die staat samen met “televisie” al geselecteerd?

Om vanuit hier de 100Mbit/s te kunnen kiezen moet ik naar “abonnement wijzigen” en daar staat achter de 100Mbit/s geen korting dus kom ik er niet uit.

Alvast bedankt voor het meekijken .

Mvg

John

Reputatie 7
Badge +16

Hartelijk dank voor jouw gegevens! De korting voor deze gratis snelheidsupgrade staat nu niet actief: daarom kun jij, maar ook wij, de upgrade nu niet activeren. Ik ga hier achteraan en kom er op terug, zodra ik een terugkoppeling heb! 

Ok , super en bedankt

Reputatie 7
Badge +16

(nog geen terugkoppeling gehad, wil je wel laten weten dat ik je niet vergeten ben!)

Actie loopt tot 30 november , dus nog 5 dagen ….  ;-)

Nog 2 dagen en dan is het probleem ook opgelost want dan is de actie voorbij  ;-)

*sarcasme mode off*

Reputatie 7
Badge +16

Dat zou wel heel slecht zijn… Nee hoor, we gaan dit regelen, ook al is het na de 30e (je hebt je immers ruim op tijd gemeld)! 

Hier ook geen knop kunnen vinden voor de dubbele snelheid. Jammer!

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor jouw geduld, @john Wijchen! Het was wat uitzoekwerk, maar deze actie is helaas niet op jouw abonnement van toepassing: vandaar dat het activeren niet lukt. Foutje vanuit onze kant, excuses hiervoor. Ik heb je een privébericht gestuurd: wil je dat eens bekijken en daarop reageren?

@Ptr H. Inderdaad jammer. Als jij je Forum profiel voorziet van jouw klantgegevens, dan kan ik nakijken of en wat ik voor jou kan betekenen.