Beantwoord

Call of Duty MW / Warzone verbindingsproblemen [aug 2020 opgelost]

  • 20 August 2020
  • 539 reacties
  • 29088 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

539 reacties

Reputatie 1

zelfde probleem hier. Elke 10 min uit warzone gedisconect

Reputatie 1

Zelfde probleem.

Reputatie 1

ik heb dit nu ook al 5 keer gehad vandaag. Heel kenmerkend voor kpn. Ik speel op ps4 eerder geen problemen tot deze week. Vrienden die bij andere providers zitten hebben nergens last van.

Reputatie 1

Idem

Reputatie 3

Via hotspot (vodafone) lijkt het wel te werken KPN! 

Duik er eens in verdorie!

Reputatie 2

Zelfde probleem wordt er steeds uitgegooid samen met vrienden die ook KPN hebben. Vrienden met ziggo nergens last van. Chronometer error steed halve wegen pottje warzone.

Leuke toevoeging aan dit verhaal. Ik heb ook kpn ook een experia v10A en na 5 minuten spelen het zelfde gezeur. 

Heb een collega bericht gedaan, heeft ook kpn en ook hij word er op exact het zelfde moment uitgegooid als ik. Ook hij heeft een v10a. 

Momenteel zoveel gedoe met kpn gehad dat ik sterk overweeg om met mobiel internet en tv weg te gaan want er is altijd wat en de service is zeer slecht

Reputatie 3
Badge

Sinds een aantal dagen wordt ik er ook telkens uitgegooid, vrienden zitten bij T-mobile geen enkel probleem. een ander speelt op PS4 ook geen probleem. 

 

De pc spelers met KPN hebben telkens een probleem dat de verbinding met server verloren is.

 

AUB @Kpn #KPN doe er wat aan :)

Reputatie 2

Zelfde probleem nu. Al dagen last van en ik dacht echt dat het aan het spel zelf lag, maar lees inderdaad dat alle mensen bij KPN er last van hebben. Dit is erg vervelend en zou graag oplossing willen hebben, want dit kan zo niet verder ...

Reputatie 1

Hier hetzelfde probleem.

Wordt geen gebruik gemaakt van een experia box maar van een unifi security gateway icm 500mbit glasvezel.

Vandaag gehele unifi site gereset, dit heeft het probleem niet verholpen.

 

 

Reputatie 1

Dit is al een aantal dagen aan de gang en er moet iets aan gedaan worden KPN! Er is geen oplossing aan onze zijde voor dit probleem. Graag een verklarende reactie en een razendsnelle oplossing van jullie kant of dit gaat jullie absoluut klanten kosten uit de gamers-community. 

Hallooo mevrouw halloo meneer, nein nein KPN weit it niet meer. Fix het probleem!! Verdansk heeft mij nodig.

Reputatie 2

Beste KPN,

Ook ik ervaar dezelfde problemen zoals de mensen hier eerder beschreven hebben. Het is nu al een paar dagen aan de gang en ik ben er nu langzamerhand wel een beetje klaar mee.

Het probleem is nog steeds niet verholpen en snap ook niet dat jullie niet kunnen vinden waar het vandaan komt. Het is erg frustrerend als je voor iets betaald wat niet goed functioneerd.

Ons updates geven over deze zaak zou erg prettig zijn maar zelfs dat word niet gedaan.

Ik ben serieus aan het overwegen om over te stappen van provider.

KPN doe hier aub wat aan!?

Mvg,

Rowdy.

Reputatie 1

Ik heb precies hetzelfde probleem sinds kort. Voorheen werkte het perfect. Wat is er aan de hand kpn?

Reputatie 1

Hier precies bet zelfde. Elke 10 minuten een disconnect. Word er niet goed van.

 

KPN werk er eens aan joh! Drama service elke x maar weer!!

Hier ook constant disconnects op de PS4. Vrienden met Ziggo ervaren deze problemen niet.

Reputatie 2
Badge

Leuke toevoeging aan dit verhaal. Ik heb ook kpn ook een experia v10A en na 5 minuten spelen het zelfde gezeur. 

Heb een collega bericht gedaan, heeft ook kpn en ook hij word er op exact het zelfde moment uitgegooid als ik. Ook hij heeft een v10a. 

Momenteel zoveel gedoe met kpn gehad dat ik sterk overweeg om met mobiel internet en tv weg te gaan want er is altijd wat en de service is zeer slecht



Hier inderdaad hetzelfde, we zitten met 8 man te spelen en worden er alle 3 op zelfde moment uitgegooid. Er zit een paar seconden tussen. Alle 3 KPN glasvezel.
Het is voor ons een serieus probleem als er geen oplossing voor komt. 2 denken nu al aan overstappen op ziggo. 

Ik en mijn vrienden op Xbox hebben het zelfde probleem wat is er tog aan the hand

KPN,

naast goedlopende bedrijven naar de gallemiezen helpen zouden jullie ook je klanten eens kunnen bedienen. De gamer community is groot en kan je beter serieus nemen.

Fix die ellende, als jullie geen deugdelijk product leveren zijn mensen vrij hun contract te ontbinden. Ik ben onderhand zo ver dat ik ga overstappen, misschien kan je de rest nog wel tevreden stellen. 
 

fix die shit! 

Reputatie 1

Zoals al veel gemeld hier, sinds zondag elke keer na ongeveer 10 minuten eruit gegooid.

Kan dan een hele tijd niet reconnecten, en als hij het eindelijk doet heeft meestal de eerste game multiplayer een ping van boven de 400ms.

Daarna misschien nog een potje, maar meestal al halverwege er weer uit geknikkerd. 

Mijn teammate heeft Ziggo en die heeft geen problemen.

Reputatie 1

Helaas heb ik dit ook laatste tijd. Vandaag weer geprobeerd met Warzone. Ja hoor pak even rustig 17 kills in solo, nog 4 man over en boem uit de server… lol is er zo wel vanaf. Fix dit probleem want iedereen van me vrienden die bij KPN zitten hebben hetzelfde. Andere vrienden die bij andere zitten hebben nergens last van. Wordt tegelijkertijd met de anderen uit het potje gegooid.

Ik heb er ook last van. Kan niet eens meer normaal gamen.... leuk, hier betaal je dan voor.…

 

KPN,

naast goedlopende bedrijven naar de gallemiezen helpen zouden jullie ook je klanten eens kunnen bedienen. De gamer community is groot en kan je beter serieus nemen.

Fix die ellende, als jullie geen deugdelijk product leveren zijn mensen vrij hun contract te ontbinden. Ik ben onderhand zo ver dat ik ga overstappen, misschien kan je de rest nog wel tevreden stellen. 
 

fix die shit! 

 

Kun je ook om die reden overstappen ookal zit ik nog niet een jaar bij kpn? Rond december zit ik er aan jaar

Beste KPN, 

DOE HIER WAT AAN!

Hoe is dit mogelijk? Al die tijd bij Telfort nooit problemen gehad. Sinds de overgang naar KPN pas geleden al een aantal storingen en de elke keer weer van de COD servers worden afgegooid. Ik hoop dat jullie hier wat aan willen doen. Hier betalen wij als klant wel voor.

Dit is erg vervelend ik dacht dat het door mijn nubi clan member ging omdat hij aimbot maar helaas lees ik dat het door kpn komt nu wilt die jonge de schuld bij mij leggen . Ik ga hier niet op in denk dat ik gewoon sisha ga roken maar kpn fix dit snel anders gaat a**assss10 jullie gulag in sturen