Beantwoord

Call of Duty MW / Warzone verbindingsproblemen [aug 2020 opgelost]

  • 20 August 2020
  • 539 reacties
  • 29089 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

539 reacties

Hey!

Opnieuw dit probleem wat zich voordoet. Ik denk dat het AB team weer wat heeft veranderd. 

Hopelijk lossen jullie het snel op! 

Er zijn nog steeds problemen met het verbinden van de server van Call of Duty. Bij Ziggo geen problemen. Maar bij vrienden die KPN hebben wel… KPN?? Denk dat overstappen een goed idee is, aangezien ze blijkbaar bij KPN het niet kunnen oplossen.. Dit probleem speelt al weken

Krijg sinds vanochtend deze melding steeds bij COD Warzone : Warzone connection failed unable to access online services. Als ik wifi hotspot maak met Mobiele telefoon kom ik er gelijk in.

Lees online dat meer mensen met KPN dit hebben.

Graag een oplossing.  Gr Eddie

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ook mooi dat de experts van KPN maar hopen dat Activision het oplost. 

Je kunt verbinden als je een VPN gebruikt, hopelijk helpt dit wat mensen.

Weer dezelfde problemen sinds vandaag....

Je kunt verbinden als je een VPN gebruikt, hopelijk helpt dit wat mensen.

Ik ben hier niet in thuis… hoe werkt dit?

Je kunt verbinden als je een VPN gebruikt, hopelijk helpt dit wat mensen.

Ik ben hier niet in thuis… hoe werkt dit?

same, en kan dit ook als je op ps4 speelt?

Ja met VPN kom je verder

Reputatie 7
Badge +20

Dag allemaal! Dank voor de meldingen. We gaan er direct achteraan en komen met een update als we meer weten!

Nu wordt ik met VPN er uit gegooit maar kan ik zonder wel weer verbinding krijgen.

Probeer eens clear MAC adres in Advanced settings en restart console….hierna deed hij het weer bij mij….probeerde echt alles en dit werkte tot mijn verbazing.

Dit probleem is duidelijk weer actief. Ik kan sinds een paar maanden niet meer met CoD verbinden. Dacht dat het aan mijn PC lag, maar nee.

Dag allemaal! Dank voor de meldingen. We gaan er direct achteraan en komen met een update als we meer weten!

Ik heb het idee dat er aan de Blizzard/Activision kant steeds wat verandert waardoor het niet meer werkt met KPN.