Beantwoord

Call of Duty MW / Warzone verbindingsproblemen [aug 2020 opgelost]

  • 20 August 2020
  • 539 reacties
  • 29089 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

539 reacties

Ook ik ervaar dezelfde problemen als anderen, ik krijg steeds meer spijt van mijn overstap naar KPN, belachelijk dat dit nu al zo lang duurt.

KPN,

naast goedlopende bedrijven naar de gallemiezen helpen zouden jullie ook je klanten eens kunnen bedienen. De gamer community is groot en kan je beter serieus nemen.

Fix die ellende, als jullie geen deugdelijk product leveren zijn mensen vrij hun contract te ontbinden. Ik ben onderhand zo ver dat ik ga overstappen, misschien kan je de rest nog wel tevreden stellen. 
 

fix die shit! 

 

Kun je ook om die reden overstappen ookal zit ik nog niet een jaar bij kpn? Rond december zit ik er aan jaar

Ik denk dat onderstaande link je vragen wel beantwoordt. 

https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/klacht-over-telecomaanbieder/kan-geen-gebruik-maken-van-telefoon-internet-tv


kortom: als het te lang duurt en ze lossen niks op dan “ja”. 

En dan zeggen ze “KPN 24/7 bereikbaar voor service”. Krijg ze nergens gevonden hoor?

Reputatie 1

Hier ook een en al gezeur. Word er ook tegelijk uitgegooid met mede kpn'ers terwijl mijn andere vrienden er gewoon in blijven zitten. 

Ik wil graag een oplossing. Nu al helemaal met die Corona is dit een van de weinige manieren dat ik mijn vrienden te spreken krijg.

Is het mogelijk dit op te lossen? Anders ben ik genoodzaakt over te stappen naar ziggo en dat wil ik liever niet want ik ben altijd erg blij geweest met KPN. 

Sinds deze week ook flinke last van storingen en dat ik uit het spel word gegooid! Los dit alsjeblieft op KPN want dit is geen doen en daardoor raken jullie klanten kwijt!..

Ik ervaar precies hetzelfde probleem. Speel comp mw mp. Heb al gbs verloren door dit gezeik. Random disconnects midgame, soms opeens spontaan 400ms latency/ping. En het is idd alleen ik die er last van heb tov vrienden. Heb al 2x de klanten service gebeld en die hebben een harde reset etc geadviseerd. Probleem is er echter nog steeds en het ligt echt aan de routering van kpn naar de mw servers. Graag het probleem oplossen aub. 

Reputatie 1

Tering KPN, 

 

Één dag oké, maar drie dagen achter elkaar..? Beste internet/tv/mobiel maar wel de slechtste servers hebben? Jeetjemina! Krijg gewoon een slappe hier van!! FIX JE SERVERS PER DIRECT, of ik stap over naar ZIGGO. COÑO SU MAMA MPP

Reputatie 1

Hier ook sinds een paar dagen plotseling verbindingsproblemen omtrent CoD modern warfare en dan hoofdzakelijkiin Warzone.

Ik wordt niet uit het potje gegooid, maar heb regelmatig een ping van 300+. Wanneer ik dan een nieuw potje start is ie weer rond de 30/40. Dit was voorheen nooit het geval. Er is dus blijkbaar iets aangepast. Graag zsm fixen kpn! 

Vandaag exact hetzelfde probleem, zo vaak gebeld en gemeld maar het lijkt niet serieus genomen te worden. 

Om de haverklap word ik eruit gegooid en als ik op het forum lees zijn het sreeds kpn/telfort klanten. 

 

Wanneer wordt hier ietd aan gedaan? Ik overweeg ook zeer om over te stappen. Wat is een goed alternatief?

 

Wanneer wordt hier ietd aan gedaan? Ik overweeg ook zeer om over te stappen. Wat is een goed alternatief?

 

een bbq een biertje en lekker genieten van het mooie weer in de tuin

of is dit geen goed alternatief :grinning:

heb sinds een week zelfde probleem gaat kpn hier nog wat aan doen, anders ga ik overstappen ben het gezeik wel zat nu.

Hier t zelfde probleem los t aub op!

Heb de laatste dagen ook hetzelfde probleem, wordt er elke keer uitgeslingerd 

 

Hier als PC gamer, bedraad, direct gekoppeld aan de Xperia box, last van random disconnects

 

Xperiabox resetten heeft geen zin

 

Ik lees dat een VPN opzetten nu de enige oplossing is….

Zelfde probleem sinds een week! 

Hier hetzelfde probleem. Ik speel regelmatig met vrienden die bij andere providers zitten alleen ik ben de enige die er problemen mee heeft.

Reputatie 1

 

Stappen van kpn allemaal doorlopen. Poorten open gezet op v10 modem. Ps4 zit bekabeld direct op modem. Probleem blijft. Zit duidelijk in kpn. Spelen COD met vier en 2 daarvan zijn kpn. Wij worden er telkens als enige uit gegooit. 

 

Poorten staan goed

Boel gereset

Geen switch ertussen

Alles opnieuw geïnstalleerd 

Ipv6 terug gezet naar ipv4

 

Graag actie kpn!!   Anders neem ik actie

Hier hetzelfde probleem op Xbox!

Overigens heb ik met vrienden gespeeld die ook kon glasvezel hebben en niet iedereen heeft er last van. Maar degenen die er wel last van hebben worden er op hetzelfde moment uitgegooid.

beste mensen je kan hier roepen wat je wil maar.

  1. kpn gaat hier niet reageren .
  2. kpn gaat het probleem niet voor ons oplossen.
  3. stap over naar een andere provider kpn maakt zijn afspraken en beloftes niet waar.
  4. steeds meer betalen voor service en abbo van KPN maar niet krijgen waar je voor betaald.

Zit met hetzelfde probleem wordt echt niet goed van KPN meer. Kom op jongens. Waarom constant disconnects. Als ik via hotspot op Vodafone netwerk zit kan ik gewoon door gamen maar via KPN bedraad. Niet. LAAT WAT HOREN

Reputatie 2

Ik heb contact gehad met KPN webcare via Twitter en hen verwezen naar dit item. Zij geven aan dat ze dit ook hebben gezien en dat ze het nu onderzoeken. We zullen zien..

Hallo Kpn,

Sinds enkele dagen word ik steeds uit de servers gegooid tijdens het spelen van call of duty. Blijkbaar ervaren alleen mensen met kpn dit probleem. Wat gaan jullie hieraan doen ? Anders ben ik helaas genoodzaakt om over te stappen naar een andere provider. Dit is niet leuk meer..

Reputatie 1

Hier hetzelfde.

 

Dacht dat het eerst aan de nieuwe bandsteering WiFi firmware voor de V10 zou liggen.

Maar de PS4 blijft verbonden met het 5GHz netwerk ,verbinding met het PSN blijft gewoon op, en snelheidstest geeft snelheden van 100Mbit+ aan (200Mbit glasvezel).

 

Voor de zekerheid toch bekabeld geprobeerd, maar dit geeft hetzelfde probleem.

 

Ook voor de zekerheid de port forwarding aangezet om een probleem met de NAT uit te sluiten. Maar na het instellen van de port forward blijft PSN aangeven dat het een NAT type 2 is, terwijl dit bij het forwarden van de poorten volgens mij een NAT type 1 zou moeten zijn.

 

Helaas kan je de verbinding met de Activision servers alleen terwijl je aan het spelen bent bekijken. Dus troubleshooten waarom hij niet verbind is er niet bij. Tijdens crashende games een latency van rond de 40ms en geen packet loss.

Badge

Helaas hetzelfde probleem met KPN. Graag een oplossing!

Hier hetzelfde. Nu drie dagen achter elkaar. Los het toch op KPN! We betalen er gewoon voor