Beantwoord

Call of Duty MW / Warzone verbindingsproblemen [aug 2020 opgelost]

  • 20 August 2020
  • 539 reacties
  • 29088 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +2

Hallo KPN, 

Sinds kort word ik om de zoveel tijd uit de server Call of Duty gegooid, word er echt gek van.

Heb ondertussen alles geprobeerd ,en heb de beste router. Ik hoor dat er veel problemen zijn met call of duty alleen bij kpn!

Kpn wat doen we hier aan?

Of overstappen? Dit kan zo niet langer vind ik 

Admin: titel verduidelijkt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 August 2020, 09:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

539 reacties

Reputatie 3
Badge

Ik heb precies hetzelfde probleem sinds kort. Voorheen werkte het perfect. Wat is er aan de hand kpn?

Reputatie 3
Badge

Heb hier ook last van , zelf pc gamer . Lees op alle storingen.nl veel mensen met KPN die er uit worden gegooid .

Reputatie 4
Badge +1

Enkele testjes gedaan en het blijkt dat de disconnects inderdaad alleen plaatsvinden bij iedereen die een abonnement heeft lopen bij KPN (niet bij ZIGGO). https://allestoringen.nl/storing/call-of-duty/ Hier is te zien dat het ook niet allen de PS4 is maar ook XBOX en console. Na wat spelen met vrienden blijkt ook dat ik er tegelijkertijd uitgegooid wordt met vrienden die ook KPN hebben. Vrienden die ZIGGO hebben, hebben tot nu toe geen last van de disconnects. KPN: kunnen we een update krijgen wat hier precies gaande is? Wanneer is de verwachting dat het verholpen is?

Reputatie 3

Hetzelfde probleem hier op PC sinds 2-3 dagen. Willekeurige disconnects, zowel tijdens een match als in het menu. Ook ik kijk uit naar een update van KPN.

Reputatie 3

Zelfde probleem hier. doe er aub eens wat aan.

ik speel op pc.

Reputatie 2

Hier zelfde probleem. Ellende allemaal!

Altijd zelfde problemen met KPN.

Reputatie 2

Hier ook sinds 2/3 dagen hetzelfde probleem! Come on kpn doe er AUB wat aan. Is echt niet leuk spelen zo. Elke keer word ik er uit gepleurd, mid game of na een potje... 

Reputatie 2

KPN, fix je zooi!!! Moet Warzone spelen.

Ik heb hetzelfde ik lees op allerlei forums dat iedereen met dit probleem op het KPN netwerk zit. ook op de live storing kaart van de gamezelf zelf zie je een grote rode stip boven Nederland hier komen dus alle meldingen vandaan.

Reputatie 2

Hier precies hetzelfde gezeik. Gebeurd bij mij nu sinds zondag.. fix deze shit please🤞

Reputatie 2

Ik heb hetzelfde probleem als de rest, 

Reputatie 2

sinds maandag is het ook bij mij drama. Constant connectiefout... Het ligt bij KPN , anderen die bij Ziggo zitten hebben het niet.

Reputatie 2

Word constant uit een potje War Zone gegooid.

Begin eens iets te doen lui!! Dit is al 3 dagen het geval! 
word er een beetje moedeloos van samen met 1000 andere...

Reputatie 2

Helaas ook heb ik hier last van.. echt niet best dit 

Reputatie 2

Zelfde probleem, om gek van te worden.

Reputatie 2

Beste KPN,

Hoewel ik op de XBOX One X speel ervaar ik hetzelfde als de rest. 

Speedtest gaf niets verkeerds aan. Enige vreemde is dat het voornamelijk bij KPN gebeurt, andere providers hebben er kennelijk geen last van.

graag hulp.

mvg. Roy

 

Reputatie 2
Badge

Hier ook jammer genoeg hetzelfde probleem echter met de PC versie van Call of Duty.


Samen met 8 vrienden spelen we Call of Duty Warzone sinds een week of 12. 
Sommige avonden worden de 3 personen met KPN internet verbinding disconnected, soms wel 5x achter elkaar met tussen pauzes van 15 minuten. Dit is sinds 3 weken.

 

uPnP al aan gezet, ook deze poorten open gezet:
Call of Duty: Modern Warfare - PC

  • TCP: 3074,27014-27050
  • UDP: 3074,3478,4379-4380,27000-27031,27036

Niets werkt, help!

Reputatie 2

Afgelopen twee dagen word ik uit elk potje warzone gegooid, meestal na 5 of 10 minuten. KPN ga kijken wat er aan de hand is, want iedereen die hier last van heeft is compleet machteloos!

Reputatie 2

Ook ik zit met hetzelfde probleem. Nu al een week problemen met CoD. Ik neem aan als dit langer dan een week gaat duren dat wij langzaam maar zeker richting vergoedingen gaan kijken.

Reputatie 2

Ik ervaar sinds maandag dezelfde problemen. PS4 en ik word er constant midden in de game uitgegooid. Dit probleem ervaren mijn vrienden niet die allen bij een andere provider zitten (Ziggo en Online.nl). Graag onderzoeken waar het probleem zit.

Reputatie 3
Badge

graag reactie s landman like dan komt kpn sneller in actie bedankt alvast.

Hier ook jammer genoeg hetzelfde probleem echter met de PC versie van Call of Duty.


Samen met 8 vrienden spelen we Call of Duty Warzone sinds een week of 12. 
Sommige avonden worden de 3 personen met KPN internet verbinding disconnected, soms wel 5x achter elkaar met tussen pauzes van 15 minuten. Dit is sinds 3 weken.

 

uPnP al aan gezet, ook deze poorten open gezet:
Call of Duty: Modern Warfare - PC

  • TCP: 3074,27014-27050
  • UDP: 3074,3478,4379-4380,27000-27031,27036

Niets werkt, help!

 

Ik heb precies hetzelfde probleem, bij mij het geval sinds we een paar (3?) weken geleden van een oude Experia Box V8 naar een V10 zijn gegaan. Verschillende dingen ook al geprobeerd, maar er valt geen touw aan vast te knopen.

Ik snap dat dit soort problemen lastig uit te vogelen zijn, maar hopelijk wordt dit op een of andere manier toch opgelost :disappointed_relieved:

Reputatie 2

Zelfde probleem als iedereen hierboven 
kpn al gebeld maar kunnen nu niks betekenen😏

Reputatie 1

Hier hetzelfde probleem... Mijn vrienden met Ziggo gamen vrolijk verder terwijl ik er uitgegooid wordt.. Dit gebeurd al de hele week...  Los dit eens op mensen...

Reputatie 2

Beste, 

Ook hier iemand die erg veel problemen heeft met de verbinding. Ik heb hier nooit last van gehad en gebruik nog steeds dezelfde mediabox. Het is opeens gekomen en dit komt niet van CoD zelf. Het moet ergens bij jullie vandaan komen aangezien het alleen bij de mensen die kpn en telfort hebben voorkomt.

Zoals ik lees is dit al bekend bij jullie maar er is nog steeds geen oplossing. Ik heb het een paar dagen aangekeken maar ben er nu wel een beetje klaar mee.

Is er ondertussen al meer duidelijkheid? Anders ga ik toch goed nadenken om over te stappen van provider.

Ik hoop van jullie te horen.

Mvg,

Rowdy.