Beantwoord

Capaciteit Experia Box V10 voldoende voor HUE lampen?

• 5 maart 2018
  • 2 reacties
  • 169 keer bekeken

Ik ben van plan om wat philips hue lampen te kopen maar nou zei de medewerker van een winkel dat ik beter nog een andere router zou kunnen kopen omdat hij al die apperaten niet aan zou kunnen. Die hue lampen verbinden namelijk met wifi. Thuis heb ik een experia box v10 van kpn. Weet iemand misschien of het echt nodig is om helemaal zelf nog zo'n router te kopen als ik maar 4 van die lampen wil
icon

Beste antwoord door wjb 5 maart 2018, 19:23

Nergens voor nodig, die lampen communiceren nauwelijks en met z'n vieren verbruiken ze nog geen fractie van bijvoorbeeld één telefoon of tablet. Je hoeft je dan ook geen enkele zorg te maken over de capaciteit van jouw router.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op onze forum,
Ik zie niet in waarom de Experiabox V10 dit niet aan zou kunnen.

De lampen maken niet gebruik van je WiFi maar gebruiken ZigBee. Het enige waar je wifi voor nodig hebt is om met je telefoon en/of tablet te verbinden met de Hue bridge.
Reputatie 7
Nergens voor nodig, die lampen communiceren nauwelijks en met z'n vieren verbruiken ze nog geen fractie van bijvoorbeeld één telefoon of tablet. Je hoeft je dan ook geen enkele zorg te maken over de capaciteit van jouw router.

Reageer